כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן בן חמו - מוסיקה לאירועים

עידן בן חמו - מוסיקה לאירועים

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ittai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
נפגשנו עם עידן לפגישת היכרות עוד לפני שסגרנו משהו, הכימיה איתו הייתה טובה מאוד ובחרנו בו. גם בתהליך ההכנות לחתונה וגם במהלך האירוע עצמו הוא היה מקצועי ומדויק מאוד, אנרגטי והרגיש מצוין את הקהל, ממליץ בחום!
הצג עוד

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
וואווו עידן עשה לנו הכי שמח שיש באירוע!! הייתה לנו איתו פגישה אחת ואחריה המון שיחות והודעות ועידן היה זמין לכל דבר! ונתן את ההרגשה הכי טובה לחפור לו😅 בגדול עפנו בטירוף!! היה כיףף לא הפסקנו לרקוד ועידן הרים את כולם והקפיץ בטירוף!!!
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ישר על השיחה הראשונה קיבלנו יחס אישי, חם ואכפתי. ישר הבין מה הסגנון שלנו ואיזה אירוע אנחנו חולמים ורוצים שיהיה בחתונה שלנו, וכך היה באירוע עצמו. האורחים לא ירדו לרגע מרחבת הריקודים, כל הגילאים נהנו מהמגוון סגנונות מוזיקה שהוא שם לנו. פשוט תותח! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עידן בן חמו-האיש והחיוך !! עידן היה הדיגיי של גיסתי ובעלה לפני 6 שנים, איך שהתחלנו חיפושים בעלי אמר שאנחנו חייבים לבדוק אם עידן פנוי! משיחת הטלפון הראשונה עם עידן כבר הבנו שמדובר בבן אדם עם לב ענקי! סגרנו מבלי להפגש איתו כי ידענו שזה פשוט זה. לקראת החתונה נפגשנו ופשוט התאהבנו בעידן, שלא מפסיק לחייך ולצחוק, ווייבים מעולים, מכניס לאווריה של האירוע, איתנו באותו ראש ונותן תחושה סופר בטוחה שהאירוע שלנו יהיה בול כמו שחלמנו!! איזה כיף שבחרנו בך עידן❤
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה שהלכנו לפגישת הכירות התאהבנו בו. בן אדם מקסים שרק רוצה לעשות שמח. הקפיץ לנו את הרחבה, ידע לקרוא את הקהל ולשים את המוסיקה המתאימה, נתנו לו יד חופשית בכל הקשור למוסיקה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אלוףףףף!!! אין מילים אחרות!! דאג להרים את כולם על הרגליים ועשה את האירוע הכי שמח שיש!! מעבר לכישרון שלו הוא באמת בן אדם מדהים שתמיד נותן אווירה טובה ממליצה בחום!❤️❤️
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסנו למשרד של עידן הבנו שהוא מי שיהיה הדיג'יי באירוע שלנו. בנאדם חייכן, מאיר פנים, ונשמה טובה. בפגישה הראשונה עבר איתנו על החתונה שהיינו רוצים שתהיה לנו והתאים את עצמו אלינו. לקראת החתונה נפגשנו שוב ובחרנו את שירי החופה ואת סגנון השירים באירוע. עידן התאים לנו את כל מה שביקשנו ופשוט דאג לאירוע מושלם. הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין כמו עידן. מהפגישה הראשונה הוא היה מקסים, קלט את הראש שלנו והיה קשוב לבקשות שלנו. באירוע בכלל אין מה לדבר, תפעל ותקתק הכל, הפציץ ברחבה חבל על הזמן!!! כולם רקדו והתלהבו, מבוגרים וצעירים כאחד. ידע לקרוא את הקהל כמו שצריך. מעבר לזה שהוא דייג'י מעולה, הוא בא אדם מדהים שכיף להיות בחברתו בכל פגישה מחדש. בקיצור המלצה חמה חמה !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up