כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צל החורש
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
מקום פשוט מושלם וקסום!!!!האוכל - ואוווו עולה על כל המצופה!!!המקום יפייפה! לא צריך לקחת עיצוב מרוב שהמקום מושלם בפני עצמו! האלכוהול - מספק בטירוף! אין תפריטים כאלה! סגרנו גם בר קוקטיילים, עמדת ברד! מושלםםםוהשירות - א מ א ל ה !!!! דקלה המפיקה - מספר 1 ביקוםםם!! אין כאלה!!מיכל ונופר - איזה כיף היה לעבוד איתכן ולהכיר אתכן! פשוט מושלמות! אנאשז - מעלפתתת!! תודה!!!תודה על הכל!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
95 מתוך 100
צל החורש אולם מהמם ביופיו, אנחנו התאהבנו בו מיד וקיבלנו הרבה מחמאות על הנראות שלו גם בדיעבד. היחס מהצוות לאורך הדרך היה מעולה ונעים – בין אם זו מיכל מנהלת המשרד של המקום ודקלה שהוצמדה לנו כמנהלת האירוע מטעם האולם. דקלה אלופה, הרגשנו בידיים הכי טובות שיש, הכל היה ממש מתוקתק והיינו יכולים להיות לגמרי רגועים. לא היו לנו יותר מדי בקשות מיוחדות אבל היא דאגה שהמעט DIY שהיה לנו יאורגן כמו שרצינו.מבחינת האוכל לנו הנושא היה ממש חשוב וכמעט תמיד יש לנו מה להעיר (בלב כמובן) על אוכל באירועים. קייטרינג "עץ השדה" הוא קייטרינג ששמו הולך לפניו, קיבלנו המון המון מחמאות על האוכל וגם מאנשים שאנחנו סומכים עליהם במיוחד (שפנו אלינו מיוזמתם). אנחנו בחתונה לא אכלנו אבל באירוע טעימות ובאירועים שהגענו לראות לפני כן היה לנו מאוד טעים וממש מגוון. חשוב לי לציין גם את עמדת הקינוחים שהיא הצגה בפני עצמה וקיבלנו על הקינוחים המון מחמאות.
הצג עוד

Yonaton   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל במפגש עם אלן שאחריו ידענו שאנחנו סוגרים בצל החורש :) קיבלנו יחס אישי ומקצועי והחוויה הייתה הכי טובה שאפשר. אלן הייתה לצידנו ועזרה בכל מה שהיינו צריכים בתחילת הדרך. קיבלנו יחס טוב והיה מקום להתאמות בחוזה ובכל מה שהיה צריך כדי להתאים את האירוע אלינו.בשלב מסוים היה לנו העברת ידיים לדקלה שמהממת, ומהרגע הראשון ידנו שאנחנו בידיים טובות (גם לפני שנפגשנו) שיגענו אותה קצת והיא עזרה עם חיוך בכל דבר!בפגישה שלנו עם דקלה הכל היה קצר וקולע ומזה היא הבינה בדיוק מה אנחנו צריכים ומי אנחנו.ביום האירוע הכל היה מושלם, הספקים היו מוכנים בזמן האוכל היה טעים ולא היו בעיות כלל. והכי חשוב לנו לא היו דאגות או החלטות לקבל ביום של האירוע כי הצוות היה הכי מקצועי שיש ודקלה סגרה את כל הפינות בלי בעיות.
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
95 מתוך 100
החוויה מול הגן היתה חוויה טובה בסך הכל. החתונה נדחתה מאוקטובר למרץ ולכן נאלצנו לשנות את הארוע מארוע בחוץ, לארוע בסגירת חורף. מיכל ואנשי הצוות סייעו לנו במציאת תאריך חלופי לשביעות רצוננו והפיגו את החששות שהיו לנו לגבי סגירת החורף של הגן.הכל היה מאוד מאוד יפה ומיוחד וראו את היופי של הגן (קבלת הפנים והחופה היו בחוץ). בהקשר הזה חשוב לוודא מראש שיש מספיק חימום ברחבי הגן.
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
ממליצים בחום על המקום והצוות.היה תענוג לעבוד איתם. גילו רגישות, גמישות ומקצועיות לאורך הדרך מהשיחות הראשונות, דרך הדחייה לאור המלחמה וקביעת מועד חדש, למורכבות של ניהול הכל מרחוק ועד האירוע עצמו. עשו הכל שיהיה הכי קל ומושלם. הרבה מעבר למה שציפינו.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
היינו באירוע בעבר בצל החורש והיה לנו ברור שזה אחד המקומות שנרצה לבדוק.מהרגע שהגענו ידענו שזה המקום בשבילנו- אווירת גן קלילה, מיקום מעולה במרכז, עיצוב נעים וחמים.התאריך המקורי שלנו נקבע לאוקטובר ובוטל בגלל המלחמה ולאורך כל הדרך ההתנהלות מול צל החורש היתה נעימה ומכבדת (וזאת לצד העובדה שגם הם נפגעו מהמצב ומהתקופה).כולם היו רספונסיביים, סופר נחמדים, הרגשנו שיש עם מי לדבר ויש על מי לסמוך ושבאמת אכפת להם מאיתנו.האירוע עצמו תקתק, קיבלנו מחמאות מטורפות על המקום עצמו, על האוכל, על זה שהכל היה מתוקתק והתנהל כמו שצריך.קיבלנו מפיקה מטעם האולם שהיתה מעולה ודאגה לכל מה שהיינו צריכים (כולל בערב האירוע להתקשר לרב לוודא שמגיע בזמן 😉) ותיזמנה הכל בצורה מצוינת.שמחים על הבחירה שלנו בצל החורש וממליצים בחום
הצג עוד

Nadine   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שבו דרכנו בשערי "צל החורש", ידענו שאנחנו עומדים לחוות אירוע בלתי נשכח. הגן אירועים הזה הוא פשוט חלום שהתגשם, והאירוע שלנו במקום הזה היה מעבר לכל ציפייה.הצוות ב"צל החורש" הפגין מקצועיות, חמימות ואדיבות שלא נתקלנו בהן בשום מקום אחר. השירות היה מעל ומעבר, עם תשומת לב לכל בקשה וצורך, וזמינות מלאה שהפכה את החוויה לחלקלקה וללא דופי.אך לא רק השירות היה ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם האוכל שהוגש היה פשוט טעים ברמות שלא נתקלנו בהן קודם.עד היום (שבוע אחרי החתונה) אנשים עדין מתקשרים להגיד כמה שהאוכל היה ברמה אחרת!.הגן עצמו היה מטופח להפליא, נקי ומזמין, עם נופים קסומים שהפכו כל פינה ופינה לאידיליה ציורית. התחושה הייתה שאנחנו נמצאים בתוך גלריה ירוקה וחיה, שבכל פינה מחכה הפתעה חדשה.ואז הגיע הגשם, רגע שיכול היה להפוך כל אירוע לכאוס, אך לא ב"צל החורש". הצוות היה מוכן ומצויד, עם תגובה מהירה ויעילה שהרגיעה אותנו מיד ודאגה להשאיר את החוויה שלנו מושלמת וללא פגם. הם מצאו פתרונות מיידיים שהבטיחו שהאירוע ימשיך חלק ומהנה, גם תחת טפטוף המטרות.האמת, מילים לא יכולות לתאר במלואן את הערב הקסום שעברנו.
הצג עוד

Lila   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את 'צל החורש' הכרנו אחרי סבב די רחב של מקומות, לאור המלצה של גיסי שהיה שם בחתונה. מהרגע שהגענו היינו אופטימיים שמדובר בגן שבו נתחתן. ואכן כך היה - באותו יום זכינו לפגוש את זיו, ומאוד מאוד התחברנו לגישה, למקצועיות, לאמפתיה. התאריך שלנו נדחה לאור המלחמה, ועדיין, הרגשנו הכי חשובים לאורך כל הדרך, ומצד כל הצוות. הזמינות, אמירת הכן וההשתדלות למעננו היו נעימים במיוחד. התחתנו בחודש מרץ, ונהננו מאוד מסגירת החורף החמימה (ערכנו את המסיבה בפנים וזו הייתה בחירה מדוייקת!) ועוד לא דיברתי על כמה מדהים הגן, הבריכה הענקית, החופה - וכמה טעים!!! תודה מיוחדת גם לנופר, מנהלת המטבח, שהייתה אינפורמטיבית, זמינה ומאוד נעימה.ולדקלה - המפיקה המושלמת שלנו! אנחנו מאוד שמחים על הבחירה, ומחכים לפעם הבאה שנגיע לשם! :)
הצג עוד

Yonit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שפגשנו את רעות המושלמ!ת! שהסבירה לנו על המקום לפרטי פרטים!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ברגע שנכנסנו לצל החורש ידענו שזה המקום בו נרצה להתחתן. הירוק, המרחבים, הבריכה, זה שאפשר לקיים את כל האירוע בחוץ. אנחנו חתונה שנדחתה מה10.10, ובמהלך כל החוסר ודאות צל החורש היו מאוד שירותיים וסבלניים ואפשרו לנו לבחור את התאריך שהכי מתאים לנו. האורחים התלהבו מהמקום, מהאוכל, מהשירות של המלצרים, הברמנים ומנהלת האירוע שלנו דקלה. היה לנו אירוע מושלם והרבה מזה בזכות המקום שבחרנו להתחתן בו :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up