כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Omer Bauer |  עומר באואר

Omer Bauer | עומר באואר

תקליטנים
טלפון:0546267449
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עומר הוא אחת ההחלטות הטובות יותר שקיבלנו!דיג'יי בנשמה שהצליח להרים לנו את החתונה, לגרוף מחמאות מכל האורחים ולגעת במוזיקה בכולם!לא הפסקנו לרקוד והרחבה הייתה תמיד מלאה!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קולגה לעבודה שלי המליצה לי על עומר.הלכתי לפגישה עם אשתי לעתיד דאז וראינו בחור מקצוען וזורם.חשבנו שנבדוק כמה אנשים אבל אחרי הפגישה עם עומר ידענו שהוא האחד לנגן בחתונה שלנו.
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
טוב עומר פשוט ואו!! קיבלנו המלצה ממיכל קרטן מארגנת חתונות ובאנו לפגישה ופשוט הרגשנו בידיים טובות, בחיוך, במקצועיות. הרים לנו חתונה כל כך שמחה ומטורפת!! זמינות כל הזמן. לי מאוד מאוד חשוב שיהיה נעים עם הספקים זה הדבר הראשון אצלי בסדר עדיפויות וכך היה!עומר מבין עניין, לא היינו צריכים לדבר הרבה, הרגשתי שיש מישהו שלוקח את ההגה לידיים.היה לי כמה ספקים מבחינת מוזיקה והוא היה זמין לנהל את זה ושיהיה מדויק
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בספטמבר 2023 ועומר היה הדי גי שלנו!ההתנהלות מול עומר הייתה מדהימה לאורך כל הדרך, תמיד זמין, תמיד קשוב! גם כשביקשנו ממנו בקשות, הוא תמיד עשה את זה במסירות מלאה ותוך זמן קצר! תמיד הרגשנו שהוא רוצה את הכי טוב עבורנו!הוא ידע להצביע על פערים שאולי יהיו באותו הערב ונתן להם מענה מטעמו!גם ביום האירוע עומר היה מדהים!!!!! הרחבה הייתה מטורפת ולא הפסיקו לרקוד בה לאורך כל הלילה!עומר נתן את כולו וממש הרגישו את זה, כולם דיברו עליו אחרי האירוע ואמרו עד כמה מדהים הוא היה!אנחנו ממליצים עליו מכל הלב!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
עומר גרם לנו להרגיש שיש לנו על מי לסמוך על ההתחלה! היינו בראש שקט וסמכנו עליו בעיניים עצומות!מהפגישה הראשונה ועד סוף האירוע היה פשוט מדהים לעבוד איתו, הוא העיף לנו את הרחבה, ואין בנאדם שלא שאל אותי מי זה הדיג׳י המטורף הזה!!!נהננו בטירוף והמון בזכותו!לא יכולנו לבחור טוב יותר מזה!!! ❤️
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הבנו שעומר יהיה הדיג׳יי שלנו. הפגישה איתו הייתה קלילה וכיפית, נתן לנו הרבה רעיונות ומיד הבנו שמדובר במקצוען אמיתי. עומר הקשיב לכל הבקשות שלנו ובזמן אמת תקלט אותן ועוד ברמה הכי גבוהה שיש!חתונת שישי בצהריים קטנה הפכה למסיבת ריקודים של 3.5 שעות בזכותו, כל החברים פירגנו והרבה מהם ביקשו את המספר שלו. ממליצים בחום ומכל הלב!אין מה לחפש אחרים, עומר מספר 1
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון עומר גרם לנו להמון רוגע כשראינו את ההתרגשות שלו איתנו ושהוא דייק בכל שיר שהוא השמיע במפגש ההיכרות ובמפגש לפני החתונה.גם באירוע עצמו מהאווירה המעולה בקבלת פנים, לדיוק שלו בחופה וכמובן שהרחבה היתה מלאה וכולם שרו ביחד את השירים. רואים על עומר כמה הוא אוהב את מה שהוא עושה וזה מורגש בזמן הריקודים. קיבלנו מלא מלא מחמאות על המוזיקה.אחת ההחלטות הכי טובות בארגון החתונה היה לקחת את עומר איתנו 😍
הצג עוד

אתי ומתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לעומר דרך המלצה מהאולם, כבר בשיחה הראשונה קיבלנו שירות חם ונעים. בפגישה איתו ראינו מאוד מהר שעומר מקצועי מאוד, אוהב את מה שהוא עושה ונהנה מזה. עומר ניגן מוזיקה מ ע ו ל ה בחתונה שלנו, גם בקבלת הפנים וגם במסיבה. נהנו מאוד מאוד וזה הרבה בזכותו! קיבלנו מחמאות רבות שהיה לנו דיג׳יי מעולה בחתונה! ממליצים בחום!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם עומר לפגישת עבודה ומבלי לחשוב פעמיים סגרנו במקום!מההתחלה נוצר לנו קליק, הכל זרם, נדהמנו מהמוזיקה ומהאנרגיות המטורפות!!לאורך הדרך התייעצנו עם עומר שלחנו לו בקשות לשירים ועומר היה שם תמיד בשבילנו ועזר.ביום של החתונה היה טירוףףףףףףףףף, עומר הרים לנו, עשה אווירה טובה, מוזיקה מושלמת עם מעברים מטורפים, הרחבה תמיד הייתה מלאה עד השעות הקטנות של הלילה והרבה בזכות עומר שידע לקרוא את הקהל שלנו.כל האורחים עפו עליו ואמרו שהיה מטורף!!!ללא ספק הוא עשה לנו את החתונה!!!
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
עומר היה מדהים!!הרים לנו את הרחבה בחתונה, הקהל לא הפסיק לרקוד לרגע..מפגישת ההיכרות נתן לנו ביטחון שהוא האיש שלנו, הקשיב לנו, היה באווירה טובה, בלי פוזה, הרים לנו מסיבה באולפן שלו כדי שנבין את הווייב, והיה זמין לנו כל הזמן עד החתונה.הגיע עם עוד עובד מוקדם ביום האירוע.במסיבה עצמה היה טירוף, החבר׳ה גם אמרו תוך כדי ואחרי, הרגשנו שממש הקשיב לבקשות שלנו תוך כדי המסיבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up