כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב חיים זמיר - טקס חופה שמח קצר וקולע:-)

הרב חיים זמיר - טקס חופה שמח קצר וקולע:-)

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723939898
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
כשהיינו אמורים להתחתן בנובמבר הדבר שהכי התבאסנו עליו זה שחיים לא היה פנוי בתאריך הזה כדיי לחתן אותנו.. ברגע שדחינו בגלל כוח עליון למרץ ישר שלחתי הודעה לחיים לבדוק אם הוא פנוי בתאריך, ברגע שהוא אמר לי כן! אני ונאור בעלי קפצנו משמחה! הבחירה הכי טובה שעשינו וזכינו שחיים חיתן אותנו ושמח בשמחתנו! קיבלנו כלכך הרבה מחמאות על הרב והחופה וכמה שהיה מדהים וקליל! אז ללא ספק עשינו את הבחירה הנכונה ואנחנו מאושרים שהוא לקח חלק ביום המאושר שלנו! תודה חיים היקר!🙏🏻
הצג עוד

Avichiy   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם הרב חיים זמיר בטלפון, ידענו שהוא זה שיחתן אותנושמחת החיים, הקלילות וההכלה היו פשוט יוצאים מן הכלל
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ללא ספק חיים זמיר מבין עניין! מעביר את החופה בצורה מדהימה , בצורה כזאת שמחבר את הקהל לסיפור הזוג שמתחתן , חביב על כולם ! קיבלנו רק חוות דעת מדהימות מהקהל ! תודה רבה על הזכות הזו!

זיו   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את הרב חיים זמיר ראינו מחתן 2 זוגות חברים שלנו ומיד ידענו שהוא יחתן גם אותנו! הרב חסך לנו את כל ההתעסקות בבירוקרטיה מול הרבנות והפך את התהליך לפשוט וקליל.הרב העביר את החופה בצורה אישית, מרגשת קלילה וקלע בול לציפיות שלנו!
הצג עוד

משה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב חיים זמיר מהמלצות.הרב קבע איתנו פגישה בזום והתגמש לזמינות שלנו, בפגישה של חצי שעה הוא הצליח להכיר אותנו, להציג לנו אותו ולהסביר על הטקס. מהרגע הראשון הוא הרגיע אותנו ושמר איתנו על קשר עד האירוע, כבר אז ידענו שבחרנו נכון ולעד נברך את הממליצים. הטקס היה מרגש, קליל ומצחיק ועד עכשיו אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות. אפשר רק לתאר את רמת ההתרגשות בחופה, כך שלמצוא רב כזה מקסים, שלא רק מנהל את הטקס הדתי אלא גם מנחה אותו ומתווך אותו לקהל שלנו עם הומור, עם צחוק ועם כל כך הרבה רגש זו זכיה בלוטו. אין מאושרים מאיתנו, לא היינו משנים פסיק בטקס, הכל היה מ-ו-ש-ל-ם.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז ככה, ביקשנו ממנהלתהאירוע החיצונית שלנו (נטע עברון שהיא מושלמת בפני עצמה) המלצה לרב, כי ממש לא היה לנו כיוון מאיפה להתחיל. מראש היא אמרה - חיים זמיר, לא תתחרטו! אם הוא זמין זכיתםהקשבנו להמהשיחה הראשונה עם הרב חיים זמיר הבנו שמדובר במתנה משמיים!היה זמין לנו לכל שאלה ובקשה, הכל ברוחב לב וחיוך ענק עם טיפול מסור ומנחה בכל נושא הרבנות לאורך כל הדרך הייתה לנו את החופה הכי שמחה ומרגשת שראיתי אי פעם.כמות המחמאות ששמענו מהאורחים על הרב הייתה אינסופית (מעולם לא שמעתי מחמאות על הרב בחתונות)שהוא היה קסם! עם חיוך. הווייבים הטובים שהוא הפגין כלפי האורחים ואלינוגרם לחופה להיות כל כך כייפית וקלילה!אין עליומומלץ מכל הלב!!שמר על אווירה שמחה, הרים את הקהל והקנה לנו ביטחון ונינוחות שלא תיארתי לעצמי שאני ארגיש.הרב חיים זמיר, אתה אלוף! אנחנו כל כך שמחים שהיית הרב שחיתן אותנו. אוהבים מאוד! בן ומור מה25.1.24 :)
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם הרב חיים זמיר כמעט חצי שנה לפני החתונה ומהפגישה הראשונה מיד התחברנו אליו. התייעצתי איתו המון בכל מיני נושאים לפני החתונה והוא תמיד היה קשוב, סבלני, זמין, מכיל ועזר לי המון. הוא בא לקראתי ולקראתנו בכל דבר שביקשנו, התאים את עצמו לכל בקשה שלנו ועשה לנו את התהליך קל, פשוט, נעים וחוויתי בדיוק כמו שרצינו. הוא העביר את החופה בצורה מדויקת! דיבר עלינו וסיפר עובדות על שנינו בצורה כל-כך אותנטית ונעימה והיה בקיא בכל הפרטים, החופה הייתה שמחה, מצחיקה, מרגשת, קלילה וגם יחסית קצרה (וזה עוד כששנינו הקראנו אחד לשניה נדרים ואמא שלי בירכה אותנו בחופה). קיבלנו המון המון ביקורות טובות עליו מהרבה אורחים שממש התלהבו ממנו.היינו אמורים להתחתן באוקטובר ונאלצנו לדחות את החתונה ואחד הדברים שהיה לנו הכי חשוב בתאריך החדש היה שהרב יהיה זמין כי לא היינו מוכנים לוותר עליו!בקיצור- באמת הבחירה הכי טובה שאפשר!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
רב אלוף! הבחירה הכי טובה שעשינו. דיבר בנועם והיפנט את כולם!!!
הצג עוד

Yahav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חיים המדהים ערך לנו טקס חופה מרגש, ענייני וקולע!

ניצן לידן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הרב חיים זמיר בעקבות אינספור המלצות שכולן התבררו כיותר ממוצדקות! מהשיחה הראשונה הרגשנו חיבור. השיחה הייתה נעימה ומלאת הומור, הרב שאל על הסיפור שלנו ובדיוק איך אנחנו מדמיינים את יום החתונה. מאז כל ההתנהלות מולו הייתה קלילה ומהירה, עזר לנו בכל המנהלות הדרושות. הכל תמיד עם חיוך גדול. ביום החתונה הרב ניהל את החופה בצורה מדהימה! סיפר קצת עלינו ועשה חופה מאוד מאוד מרגשת (ולבקשתינו קצרה). כל האורחים היו מרותקים, צחקו והתרגשו איתנו והחמיאו לנו בלי סוף על חופה כל כך מרגשת ואישית. נהנינו מכל רגע בתהליך עם הרב חיים זמיר וכמובן בחופה שהייתה בדיוק מה שחלמנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up