כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

TESORO - טזורו
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התחתנו בשישי צהריים בטזורו באפריל. ממליצים בחום על האולם ועל הצוות! אבי בעל האולם הוא בנאדם שעובד קשה ונותן את הנשמה שלו למקום הזה, מרגישים את זה בכל פרט בחתונה. גפן מנהל האירועים אדם סופר מקצועי ונעים, דאג לנו לאורך כל האירוע ואפשר לגמרי לסמוך עליו בקבלת ההחלטות. חגית המקסימה הייתה אחת הסיבות שסגרנו את האולם, היא מאוד זמינה ומקצועית ועזרה לנו בכל ההכנות לאירוע. נהננו מאוד באירוע וקיבלנו אין סוף מחמאות, תודה רבה לכל הצוות!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התחתנו אתמול בטזורו, המקום מהמם. הוא ממוקם במרכז ולאורחים היה קל ונוח להגיע.האולם יפה ברמות גם הבחוץ וגם הבפנים.היה לנו חווית חתונה מושלמת ומדהימה, הכל התנהל במקצועיות ובמסירות. האורחים ממש נהנו מהכל.מנראות האולם מהאוכל והמלצרים.תודה רבה לאבי, חגית, וגפן. ממליצה לכולם להתחתן שם!!!!
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון שראינו, התאהבנו ופשוט ידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן.אווירת גן מהמם ואולם יפה בפשטות שלו, מי שמחפש מקום קליל, רגוע ומהמם זה המקום בשבילכם!!הזמינות הייתה מטורפת, גם מאבי בעל האולם וגם מגפן מנהל האירוע וגם חגית המהממת שסגרנו מולה את התאריך, האירוע היה מתוקתק ומדויק, לרגע לא דאגנו לכלום!!קיבלנו מחמאות על האוכל בלי סוף, המנות פתיחה היו מטורפות, מנות עיקריות ברמה גבוהה ואנשים לא הפסיקו להחמיא על היופי של האולם!
הצג עוד

AR   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
90 מתוך 100
האולם יפה מאוד, גם עם סגירת החורף שלא פוגעת כלל באווירה.האוכל טעים מאוד (גם אם לא ברמת מסעדת שף) ולדעתנו לא נדרש יותר מכך.המחיר מעולה במיוחד ביחס לאולמות האחרים שראינו.הצוות מקצועי בסך הכל, השקיע הרבה בקיום האירוע ותפעל אותו בצורה מעולה. נקודה קטנה שמעט צרמה לנו והיא שהיה טיפה בלאגן בהושבת האורחים.
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
החוויה של החתונה שלנו הייתה פשוט מושלמת, והרבה מזה גם בזכות המקום והצוות המקצועי שליווה אותנו. חייבים להדגיש שהאוכל בטזורו הוא הכי טעים שיש! קיבלנו המון מחמאות על האוכל ועל הצוות המקצועי. האורחים פשוט נהנו מכל רגע באירוע בזכות זה. תודה במיוחד למנהל האירוע שלנו גפן, הוא כל הערב דאג לנו, ולאורחים שלנו והכל היה באווירה קלילה ושמחה. המסיבה עצמה לא הייתה מוגבלת בזמן ויכולנו לרקוד ולשמוח כמה שאנחנו רוצים. בנוסף, מנהל אבי דאג לנו לאורך כל הדרך לפני ובזמן האירוע והיה זמין תמיד לכל שאלה. מאוד ממליצים על טזורו, זה חוויה של פעם בחיים!
הצג עוד

אורש   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
80 מתוך 100
התחתנו לאחרונה בגן האירועים טיזורו, והיה זה אירוע חלומי שלא נשכח לעולם! רצינו לחלוק את חוויתנו המדהימה ולספק לכם חוות דעת חיובית על המקום המיוחד הזה.הגן: גן טיזורו שוכן בלב תל אביב, ומציע אווירה אורבנית ייחודית המשלבת טבע ירוק עם עיצוב מודרני ומלוטש. צוות טיזורו היה מקצועי, אדיב ומסור לאורך כל התהליך. הם עזרו לנו לתכנן את האירוע עד לפרט האחרון, ודאגו לכל צורך שלנו ושל האורחים.האוכל בטיזורו היה פשוט מעולה! המנות היו מגוונות, טריות וטעימות להפליא. קיבלנו מחמאות רבות מהאורחים על איכות האוכל והשירות.לסיכום:גן אירועים טיזורו הוא המקום המושלם לחתונה אורבנית חלומית. צוות מקצועי, אוכל מעולה, גן יפהפה ואווירה נהדרת - כל מה שצריך כדי להפוך את היום המיוחד שלכם לחוויה בלתי נשכחת.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
רוצים מקום שיתן לכם הרגשה של בית, עם שירות אדיב ומקצועי שיהפוך את היום המיוחד שלכם לחלום שהתגשם?אז חייבים להכיר לכם את האולם המדהים שבו התחתנו!מהרגע הראשון, אבי, בעל האולם, קיבל אותנו בחיבוק חם והרגיש לנו כמו משפחה. הוא היה קשוב לכל רצונותינו, ענה בסבלנות על כל שאלה, התחשב בכל בקשה והפגין מקצועיות רבה.כבר כשנכנסנו לאולם ידענו שזה המקום המושלם עבורנו. העיצוב, האווירה הנעימה והתחושה הכללית פשוט גרמו לנו להתאהב.ביום החתונה , אבי וגפן, מנהל האירועים, עשו הכל כדי שתהיה לנו חוויה בלתי נשכחת. הם דאגו לכל פרט ופרט, הקפידו שלא יחסר לנו דבר, היו זמינים לכל בקשה ותמיד עם חיוך גדול על הפנים.הודות לאבי, גפן וכל צוות האולם, החתונה שלנו הייתה יום מושלם, מלא בשמחה, אהבה ואושר.ללא ספק, אנו ממליצים בחום לכל זוג שמחפש אולם אירועים יוצא דופן, עם צוות מקצועי, מסור ואדיב, שיעשה הכל כדי להפוך את היום המיוחד שלכם לחלום שהתגשם!
הצג עוד

שלי ורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
היתה לנו חתונה קטנה של 100 איש וחיפשנו הרבה מקומות ולבסוף הגענו ל"לצהלה-בית לאירועים" בהנהלתו של אבי עורקבי התותח!!החוויה שלנו מהחתונה שם ובניהולו, היתה מושלמת!גם מבחינתנו כחתן וכלה וגם בשם האורחים שלנו שקיבלו על מענה אפשרי לכל צורך, גם בלי שביקשו, לכל אורך החתונה עצמה.והפירגונים ממשיכים להגיע כל הזמן.המקום היה מושלם ואבי דאג לכל פרט ופרט, החל מנקיון השירותים, האוכל הטעים והמעולה, שירות המלצרים.אבי דאג שרק נהנה בחתונה ולא נתעסק בשום דבר חוץ מהחתונה וכך היה.החופה היתה מנוהלת מושלם, אבי דאג לסינכרון מושלם בין הספקים השונים (די ג'יי, צלם..), הבר אלכוהול היה מעולה! קבלת הפנים והמזנונים בחוץ היו מצוינים.אם אתם מתלבטים איפה להתחתן, רק אצלו!!תודה רבה מכל הלב ובהערכה רבהשלי חורין ורן המבורגר
הצג עוד

S.P   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
לצערינו, בגלל ארוע מצטער ופתאומי במשפחה נאלצנו לבטל, אבל השירות והמענה של החברה בטזורט היה כל כך מהיר מקצועי ומדויק לנו, שאני בטוח שהאירוע היה יוצא מטורף כמו שהוא תוכנן מלכתחילה!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לטזורו אחרי חיפושים רבים. מהרגע הראשון שנכנסו לאולם פשוט התאהבנו. דבר ראשון הגן מהמם ביופיו, ודבר שני היחס החם שקיבלנו מחגית ומאבי. כל דבר שהיינו צריכים קיבלנו מענה מהיר ומקצועי. האירוע עבר בצורה מושלמת, כל כך נהננו מהכל. גפן מנהל האירוע היה מקצועי, אדיב, סבלני ואכפתי מאוד, דאג לנו באירוע לכל מה שהיינו צריכים. האוכל והבופה היו טעימים מאוד, לא הפסקנו לקבל עליהם מחמאות. הצוות של המלצרים והברמנים היו תותחים ותקתקו הכל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up