כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
איילת שמעוני - איפור ושיער
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Navah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל איילת בהפנייה של מאפרת שלא הייתה זמינה לתאריך שלי. חיפשתי מישהי שתאפר בסגנון עדין וטבעי. בתור אחת שלא מתאפרת ביום יום היו לי חששות לגבי התחושה והעמידות. איילת הייתה מאוד רגישה, סבלנית והסבירה לי את התהליך בטלפון ובזום. קבעתי איתה איפור ניסיון שהיה משמעותי להתנסות שלי, איילת הייתה קלילה ונתנה לי ביטחון.ביום האירוע חוויית האיפור הייתה טובה והעניקה לי רוגע לקראת האירוע. בנוסף אלי, איילת איפרה את אימי בסגנון קליל שמאוד החמיא לה. האיפור והשיער החזיקו כל הערב, קיבלתי ערכה לחיזוק שלא הייתי זקוקה לה.יש לי גוון שיער שונה והרגשתי שהתסרוקת מאוד התאימה לו וקיבלתי המון מחמאות עליה ועל האיפור!
הצג עוד

aviya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי שעושה משהו טבעי ונקי. לאיילת יש קו ייחודי שלה שאי אפשר לפספס שעונה ממש על הפשטות והטבעיות שחיפשתי. בחוויה שהייתה לי- איילת מדהימה ונעימה וכיפית ומוכשרת בטירוף. אין מה לעשות- אותי הפשטות קונה. כשזה יפה זה יפה אין מה לעשות עוד ועוד ועוד…. ואיילת מצליחה במעט לעשות הרבה.
הצג עוד

אלנה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתי מאוד בחששות לפני, כי אני לא מתאפרת בחיים שלי וממש שמחה שעשיתי זאת! איילת הסבירה לי בסבלנות והרגיעה והרגשתי שהיא עם הרבה ניסיון מההתחלה. לאורך כל האירוע לא הייתי צריכה טאצ'אפ בכלל (!) והרגשתי כלכך נוח ושאני- אני.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איילת הגיעה בבוקר החתונה באנרגיות טובות, השרתה עליי אווירה נינוחה ופשוט קלטה ברגע את הוייב ללוק שאני רוצה לחתונה מבלי שאני אפילו נסגרתי עליו מראש.. לבסוף סידרה אותי מושלם, והרימה לי לאורך כל הבוקר!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
את איילת לא הכרתי וגם לא שמעתי המלצה ספציפית מבחורה שהיא איפרה.ראיתי אותה באינסטגרם וזיהיתי שכל כלה נראת אחרת ומיד חשבתי לעצמי שזאת כנראה בחורה שקשובה לצרכים של כל כלה ומתאימה את עצמה.שיחת הטלפון הראשונה שלנו הייתה ממש נעימה ומרגיעה ולכן סגרתי איתה.אז עוד לא ידעתי עד כמה מוצלחת ההחלטה שלי. איילת הייתה הכי מקצועית, היא עשתה לי איפור ושיער מושלם ברמות ואני מאושרת שבחרתי בה.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה באיילת הייתה פשוט הכי נכונה שיש! איילת כזאת מהממת, רגועה ומשרה אווירה של נוחות, תחילה עשינו תסרוקת שפחות התחברתי אלייה, ואיילת הייתה כל כך מכילה, ותוך 5 דק הייתי עם תסרוקת אחרת שהייתה הרבה יותר יפה בעייני. הכול הסתדר והיה פשוט מדהים!
הצג עוד

חן שפירר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על איילת מחברה טובה. מיד התקשרתי לקבוע את התאריך של החתונה שלי עם איילת, מזל שהיה פנוי כי באמת לא יכולתי לבקש יותר טובה ממנה.

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי את איילת באינסטגרם וממש אהבתי את העבודות שלה. די סיכון לקחת מישהי רק על בסיס זה, אבל זה סיכון שהשתלם! האיפור שיער החזיק לי כל החתונה , לא הפסקתי לקבל מחמאות ופשוט הרגשתי שזה אני! עשינו פגישה בזום, לא הייתי הכי סגורה על מה אני רוצה. אבל כשהיא הגיעה להתארגנות, היא פשוט הבינה את הראש ובאמת שאני ממש מרוצה מהתוצאה!
הצג עוד

Heleni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יצרתי קשר עם איילת מלאת חששות. אני אוהבת איפור עדין וטבעי והיה לי קשה למצוא מאפרת שהתחברתי לעבודה שלה. איילת מהרגע הראשון היתה מרגיעה ונעימה. היא הציעה פגישת ניסיון בעלות שפויה, דבר שהרגיע מאוד את החששות שלי. אחרי הניסיון כבר הרגשתי בטוחה לגמרי. איילת מסרקת ומאפרת אלופה. מגיעה עם צוות טוב והרבה אנרגיות טובות ורגועות. קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור והשיער והכי חשוב הרגשתי יפה ובנוח כל הערב.
הצג עוד

Adar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
החוויה עם איילת הייתה מאוד קלילה ונעימה. מיד הבנתי את הסגנון שלה והיא את שלי. לא היינו צריכות לדבר הרבה מראש. ביום האירוע איילת נשארה כל כך רגועה, מקצועית ונעימה. היה כייף להעביר לצידה את השעות הארוכות שלפני.(:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up