כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל בנצור
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל היא אחת ויחידה! איפרה אותי לחתונה שלי ובאמת שלא יכולתי לבקש מישהי אחרת שתאפר אותי ביום הזה. מהרגע הראשון עוד כשסגרתי איתה הכל היה פשוט נעים, בכיף ובתחושה הכי קלילה והוגנת. האיפור עצמו היה פשוט מושלם! בדיוק כמו שרציתי וכמו שסיכמנו, לאורך כל התהליך של האיפור טל הייתה הכי רגועה וקשובה ועשתה אווירה פשוט מעולה וגרמה לי להרגיש הכי הכי בנוחמאפרת מצוינת ובלי קשר בחורה מדהימה ממליצה עליה בטירוף ומכל הלב❤️
הצג עוד

tooliks1994   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
את טל הכרתי מבעוד מועד בצבא והיא איפרה אותי במספר אירועים (יום הולדת ולסרטון תדמית מקצועי) הייתי סופר מרוצה מהעבודה שלה ולכן לא היה לי ספק שאקח אותה גם לאיפור חתונה וטוב שכך! טל הייתה מאוד מקצועית ונחמדה, היא איפרה אותי את אחותי ואת אמא שלי (מבוגרת יש לציין) ועשתה עבודה מופלאה!! כולם החמיאו לי על האיפור שהיה עדין, טבעי וזוהר, והכי חשוב - אני הייתי ממש רוצה. לאורך ההתארגנות תמיד וידאה שאני מרוצה והראתה אכפתיות גדולה.ממליצה בחום!
הצג עוד

עברון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואי טל הייתה הכי מדהימה שיש. התארגנתי בבית של ההורים וחברות שלי באו והלכו כל הבוקר-צהריים וטל פשוט השתלבה כמו חברה טובה. היה לי כיף איתה ברמות והאיפור והשיער היו פשוט מושלמים. בדיוק מה שרציתי. האיפור החזיק כל הערב, כולל קפיצה לבריכה(!) והשיער נשאר גלי, יפה ופוטוגני למות כל הערב. ממליצה על טל בטירוף, הרגשתי הכי יפה שיש
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טל היא בלי ספק אחת הבחירות הכי מדהימות שעשיתי. האיפור שהיא עשתה לי היה פשוט מהמם, נקי, עדין ומחמיא. הרגשתי בזכותה שלא משנה מאיזו זווית מצלמים אותי, אני תמיד נראית זוהרת, מחייכת ויפה. ומעבר לאיפור, טל עצמה הייתה פשוט מדהימה לאורך כל היום ונתנה אווירה רגועה, כיפית וקלילה! פשוט היה כיף להיות איתה! בנוסף, טל איפרה את האחיות שלי ואת המלוות ולא הייתה אחת שלא הייתה מרוצה בטירוף.
הצג עוד

Yasmin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טל פשוט מהממת, אינסייד אאוט. ליוותה אותי רוב היום, נתנה לי תחושה מדהימה, הייתה מקצועית ופשוט נעימה ועדינה. המחמאות על האיפור והשיער לא הפסיקו להגיע ובצדק, הרגשתי נסיכה ליום אחד והרבה בזכותה.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טל עשתה לי איפור ושיער, חיפשתי כל כך הרבה מישהו שתעשה לי עדין כי אני לא רגילה להתאפר ביום יום, מאוד פחדתי מהתוצאה אבל ואווו, הייתי בשוק מאיך שטל איפרה אותי כל כך עדין וכל כך יפה ומיוחד, המחמאות לא הפסיקו לזרום על האיפור והשיער. באופן כללי, טל זו בדיוק מי שאתן רוצות שתהיה איתכן ביום כזה, היה לי בלת"ם עם אחד הספקים וטל עזרה לי כל כך הרבה! היא פשוט מקסימה אין מילים! שורה תחתונה, טל מקצוענית בטירוף וגם פשוט בחורה מהממת!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טל המהממת שפשוט זכיתי בה ביום הזה. טל מקסימה ונעימה ברמה האישית, וברמה המקצועית היא פשוט הכי מדהימה. טל איפרה וסירקה אותי, שום דבר לא זז לאורך כל האירוע וגם לא הפסקתי לקבל מחמאות מהאורחים. אני לא מתאפרת ביומיום וטל ידעה בדיוק לאפר בצורה מושלמת ועדינה שהתאימה לי בדיוק. אין עליה
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהים!! איפור עדין וטבעי ועם זאת זוהר ורואים שהייתי מאופרת והשיער שהיה מהמם הרגשתי מאוד בנוח עם האיפור לאורך כל היום והוא נשמר מעולה והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה שהייתה לא פחות ממושלמת. חוצמזה טל מקסימה והיה מאוד נעים להעביר איתה את היום.
הצג עוד

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טל מהממת!!! כל הים זמינה, סבלנית ופשוט מקצועית בטירוף! האיפור היה ממש נראה טבעי והשיער יצא פשוט מושלם! מומלצת בחום ובאהבה!!!!!!! תודה רבה על חוויה בלתי נשכחת איתך!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לטל המהממת הגעתי דרך המלצות של חברות ואין ספק שזכיתי שהיא זו שליוותה אותי ביום ההתארגנות לחתונה. טל בחורה מקסימה וסופר מוכשרת שרואים שהיא עושה את מה שהיא אוהבת עם הרבה כיף ואהבה. טל הפכה אותי לנסיכה ליום אחד וידעה להתאים את עצמה לדרישות שלי לאיפור עדין שהתאים לי בול והחזיק לאורך כל הערב וכמובן דאגה לסדר לי את השיער מעל ומעבר לציפיות.. ! מהמפגש הראשוני שלנו באיפור ניסיון ועד ליום החתונה טל הייתה מקצועית ומתוקה,הייתה זמינה לאורך כל הדרך ונתנה לי תחושת רוגע וביטחון. נהניתי מכל רגע ואני ממליצה בחום !! תודה לך טל:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up