כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה הלינגר

נועה הלינגר

שמלות כלה
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לפני כמה שנים קפצה לי בפייסבוק פרסומת של השמלות של נועה הלינגר והתאהבתי! אני כל כך אוהבת את הרקמות הצבעוניות של הפרחים וידעתי כבר אז (עוד לפני שהיה חתן בתמונה חחח) שאני אלבש בחתונה שמלת כלה של נועה. הלכתי לפגישה אצל נועה וזה היה המקום הראשון והאחרון שהלכתי למדוד בו שמלת כלה. מדדתי שש שמלות והשמלה השנייה הייתה השמלה שלקחתי, פשוט מושלמת בדיוק כמו שרציתי צבעונית, צנועה ומיוחדת והייתה בדיוק במידה שלי. נועה הציעה להוסיף לה חגורה שכל כך התאימה וממש הוסיפה ליופי של השמלה. כל התהליך לקח 40 דקות והייתי הכי מרוצה שיש! קיבלתי מלא מחמאות וכל כך אהבתי את איך שנראיתי 😍 הרגשתי פשוט אני
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ביום שישי שעבר התחתנתי עם השמלה שעיצבה נועה. השמלה פשוט הייתה מהממת מותאמת למידה לא דקיקה ומאוד מחמיאה וכמובן בעיצוב יוצא דופן! באמת שהרגשתי מדהים ובנוח בחתונה וקיבלתי המון המון המון מחמאות על השמלה שהרגישו לי כנות ! אני רוצה להודות גם על התהליך של ההכנה שהיא גם מאוד מאוד קשוב לרצונות שלי תהליך שעשו נועה ולירון ברגישות ובכיף מאוד ! כשהגעתי לנועה ידעתי שהעיצובים שלה מאוד מיוחדים, אבל לא ידעתי שתצא שמלה שכל כך כל כך! מתאימה למה שאני רוצה וגם אפילו הרבה יותר מחמיאה ממה שדמיינתי. ועוד משהו קטן, מאוד חששתי מאיך שאראה בחתונה, כי עליתי במשקל בשנים האחרונות ופשוט נועה ולירון גרמו לי להרגיש נוח בגוף שלי! תודה רבה מעריכה מאוד ❤
הצג עוד

orpazhh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האמת שידעתי שאני רוצה את השמלות שלה עוד מהתיכון! היה לי כל כך ברור מה אלבש והחוויה שלי בזכות זה הייתה כמו ילדה קטנה בדיסנילנד! נועה עצמה מהממת כל כך! יצאתי בעננים והרגשתי הדבר הכי יפה בעולם בשמלות שלה!
הצג עוד

Ashley   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני כמה שנים נתקלתי בעיצובים המדהימים של נועה ואמרתי לעצמי שברגע שאתחתן זה יהיה המקום! מפה לשם הגעתי ליום המיוחל והזמנתי לי שמלה מהאינטרנט ולא הייתי בלב שלם בכלל. רציתי להרגיש כמו נסיכה ושתהייה לי שמלה מיוחדת שמתאימה לי, אבל בגלל שאני מקוטלגת כמידות גדולות מאוד חששתי מהתהליך. החלטתי להגשים חלום ולהתקשר לנועה (המדהימה יש לציין) 3 חודשים לפני החתונה וקבענו פגישה. השמלה נתפרה מ-0 בידיוק לפי הפנטזיה שלי ויחד עם לירון התופרת נועה יצרה את החלום אל מול עיניי. היה כלכך כיף ונעים, והרגשתי שאנחנו ממש בונות את זה ביחד והן היו סופר קשובות, כיפיות ומקצועיות. כמות המחמאות שקיבלתי הייתה אין סופית!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את נועה ולירון המהממות ביריד של מיי דיי, אמרתי שאשמור אותן לסוף ומזל שעשיתי את זה.. הגעתי אליהן לחלל ופשוט הרגשתי נכון והחיוך עלה לי על הפנים. השמלה שבחרתי ישבה עליי בול והרגשתי בה הכי נוח שיש... נועה, אמא שלה ולירון עזרו לי לבחור את השמלה שהתאימה לי כמו כפפה ועוד סידרו את הדברים שביקשתי בסבלנות ומקצועיות! כולם החמיאו לי על השמלה בחתונה והרגשתי נהדר!! (לירון בוזגלו מpecana צילם את התמונה המדהימה!)
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, ללא ספק שמלת חלומותיי, וללא ספק אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בכל תהליך ההכנות של החתונה! נועה היא המעצבת הראשונה והאחרונה שהגעתי אליה. ראיתי במקרה שמלות שלה באינסטגרם עוד הרבה לפני שהתארסתי, וידעתי שעם שמלה שלה אני רוצה להתחתן , אבל לא ידעתי מה המחירים שלה. החלטתי לפגוש אותה, הסברתי לה מה אני רוצה לתפור, ופשוט התחלנו את התהליך של התפירה ביחד עם אסתר לוי התופרת שלה, שבכל פגישה היה כלכך מרגש וכיף! אפילו לא מדדתי שמלת כלה לפני השמלה שנתפרה לי. נועה פשוט הייתה קשובה לכל מה שביקשתי, שינינו את השמלה כמה וכמה פעמים ובסופו של דבר היא פשוט הייתה השמלה הכי יפה שראיתי בחיים :) הרגשתי הכי טוב עם עצמי ולא רציתי להוריד אותה ממני. נועה ואסתר הן שתי נשים נפלאות שהיה כיף ונעים בכל רגע איתן, ממליצה בחום לכלות המיוחדות בינינו :)
הצג עוד

ravittahar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את נועה היקרה פגשתי ביריד MY DAY, זו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שמדדתי שמלה. תהליך התפירה היה נעים, מקצועי ורגוע. נועה מקסימה ומיוחדת. הייתי הכי מרוצה מהשמלה שלי ובאופן כללי אי אפשר להישאר אדישים לעיצובים של נועה, המון תודה!

Hani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה היא מעצבת מוכשרת וייחודית! כשהגעתי אליה לא יכולתי שלא להתבלבל, כי אהבתי את כל השמלות!!! לבסוף בחרתי את האחת המהממת והמיוחדת! קיבלתי אינסוף מחמאות והתלהבות - "עוד לא ראיתי שמלה כזו!" ואכן זו אחת ויחידה! אז תודה רבה על הכישרון שלך! ממליצה מאוד למי שרוצה להיות יפיפה ומיוחדת!
הצג עוד

Julia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתי בהמון מדידות אצל מעצבים מוכרים ואצל פחות, הכל נראה לי בשלב מסויים אותו הדבר ורק המחיר השתנה. רק בשמלה של נועה הרגשתי הכי אני, והכי מיוחדת! נועה מקסימה ומוכשרת אמיתית! התחלנו מדגם קיים שמאוד התחברתי אליו אך לא התאים למידותיי, נורא חששתי לתפור את השמלה מ-0 מכיוון שאיננה יכולה להיות דומה ב-100% לקיימת בגלל הפרחים, מצד שני זו שמלה יחידה במינה ולא תהיה דומה לה. נועה ידעה להרגיע אותי ולשתף אותי בתהליך התפירה ועיצוב השמלה, היא הייתה סופר סבלנית וגמישה בכל פרט ופרט, מאוד חשוב לה שאצא עם השמלה המושלת בעיניי. נועה גרמה לי להרגיש הכי מיוחד ביום המיוחד בחיי ואין לי מספיק מילים להודות לה על כך! רק להמליץ מכל הלב 3>
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up