כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוזרת החלומות

שוזרת החלומות

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0524408218
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sapir & Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי הפכה את החתונה שישי צהרים שלנו לצבעונית ופרחונית במיוחד! הגיעה עם עמדה סופר גדולה ומקצועית שהתאימה לבנים ולבנות, הביאה שלט כניסה פרחוני מהמם ועשתה את הכל בחיוך ומכל הלב כדי להפוך את האירוע לסופר מושלם. היה לנו תענוג לעבוד איתה ועם תמורה מעל ומעבר למחיר.
הצג עוד

naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדי מקסימה כל כך! עשתה לנו עיצוב חופה. הייתה נעימה מהרגע הראשון ונתנה לנו הרבה אופציות לבחירה וגם יד חופשית! נתנה לנו ראש שקט ועשתה עבודה שקטה ומושלמת! מומלצת בחום!!!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בעדי אנג'ל - שוזרת החלומות לקחת חלק בחתונה שלנו! תודה ענקית ענקית על עמדה מטריפה ומהממת, הייתה בדיוק מה שרצינו, היה כל כך שמח ופורח, הוסיף בדיוק את מה שחיפשנו לאווירה, הזר היה מושלם ברמות, הדש לבגד של החתן היה בול כמו שחלמנו, והמקום פשוט הרחיב את הלב בזכותך! תודה ענקית עדי שלקחת חלק ביום המיוחד שלנו והפכת אותו למושלם! אוהבים נתי ונעה ❤️
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדי נתנה שירות מהמם! יפה, מקצועי, עשתה הכל לפי בקשה שלנו! ממליצים בחום! קיבלנו המון מחמאות מאורחים על העיצוב חופה וכיסה כלה, עדי במהלך הכנות לחתונה הייתה זמינה, מקשיבה ומאוד נחמדה. תודה על היופי שעשית, זה היה ברמה מאוד גבוהה🌸🌿
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בגדול יש לי אובססיה עם פרחים אז היה לי ממש חשוב שתהיה עמדת שזירה בחתונה שלי (וגם אני ממש חושבת שזה משדרג חתונות שישי). כל התהליך מול עדי היה ממש נעים ומדוייק לנו, חפרתי לה המון (כנראה יותר ממש שצריך) עם אלף בקשות והתייעצויות, והיא נענתה להכללללל. היא גם הכינה לי את הזר כלה שהיה מושלם, והוספתי שלט כניסה לאירוע דרכה. העמדה הייתה מצויינת, כולם התלהבו ממנה ברמותתתת, אמרו שזה אחד הדברים הכי יפים שהיה לנו בחתונה. בנוסף לזר כלה היא גם הכינה לי קישוט תואם לשיער ודש תואם לבן זוג שלי ככה שהכל היה ממש יפה ביחד.
הצג עוד

Hadassa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
וואו עדי מדהימה! קשובה, מכילה, מילה זו מילה, עושה עמדה מ ד ה י מ ה !!!! אין שני לה באיכות וברמה. האורחים התאהבו בה. יוצא דופן. הייתה מאד נחמדה, הכינה לנו גם זר כלה ולמלוות. מדהימה! ועמדה מאד מאד יפה!!! שווה כל שקל, שדרג לנו את האירוע בטירוף. ❤️
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליה אחרי המלצות בקבוצות פייסבוק, ההתנהלות מולה מעולה, עדי מקסימה ונעימה, הכינה לי זר פרחים, דש לבגד ועמדת שזירה באולם. הייתה קשובה לכל דבר שרציתי ורצתה לדעת שהכל תקין.
הצג עוד

einav.mishon1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל עדי המהממת!! מה שגרם לי לסמוך עליה בעיניים עצומות זה היחסי אנוש המדהימים והחיוך שלה מעבר לטלפון! עדי נענתה לכל בקשה, לכל שינוי, לכל שיגוע (כולל הגדלת כמות צמחי התבלין יומיים לפני והצבה של דברים באולם). סיימה הכל הרבה לפני שהגענו לאולם! הכל היה מדויק, מקצועי ומושלם! וכמובן גם הזר פרחים ופרחים תואמים לדש של הג׳קט של בעלי. ביקשתי גם זר קטן מאותם הפרחים לבית עלמין, והכל היה ביד רחבה ובאהבה! תודה ענקית!!! ממליצה בחום!
הצג עוד

זיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
האולם שלנו היה באווירה כפרית ורצינו שוזרת פרחים שתרים עוד יותר את האווירה, ובאמת הגענו לשוזרת החלומות תרתי משמע! עדי והצוות שלה מקסימום ברמות! לפני שסגרנו היא הסכימה שנבוא לאירוע שהיא עשתה שנוכל לראות בלייב את העמדה ואותה ובמקום סגרנו! היא גם הביאה לנו ביום החתונה לצילומים זר פרחים ודש לבגד של החתן. האורחים.ות עפו על העמדת שזירה ברמה שהיה תור! וכולם היו מלאים בפרחים! הבנים עם דש לבגד ואפילו סיכות בשיער, והבנות התקשטו עם צמידים, קשתות, מסרקות באמת כל דבר שהן רצו והכל בטוב טעם! הגיעו בזמן להקים את העמדה, והכל היה מהמם!
הצג עוד

dafna02   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עדי, שוזרת החלומות, הקימה לנו בחתונה עמדת שזירת פרחים קסומה ומושלמת (כמו שתמיד חלמתי שתהיה לי, מאז שהייתי קטנה). האורחים נתנו פידבקים מדהימים וסיפרו שהן התאימו מיקס פרחים אישית ממש לכל אחד ואחת! אפילו עזרו לשים ולסדר בשיער ועל הראש את הפרחים! זה בנוסף לעיצובי פרחים בקבלת הפנים הוסיפו צבע מדהים לאורחים ולגן ונתנו טאץ' מקסים ליום החגיגי עם חיוך ענקי! פלוס זר כלה מיוחד וקסום שכמותו עוד לא יצא לי לראות. תודה ענקית!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up