כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ירדן זיידמן- איפור וסטיילינג לארועים

ירדן זיידמן- איפור וסטיילינג לארועים

איפור כלות
טלפון:0544541436
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על ירדן מחברה טובה ואני כל כך מרוצה! סגרתי את ירדן המון זמן לפני החתונה ולאורך כל החודשים, היא הייתה זמינה, והסבירה וענתה על כל שאלותיי, והייתה מקסימה מהרגע הראשון. הפגישת ניסיון הייתה מאוד מועילה ומאוד מקצועית עם המון הכנה לקראת יום החתונה. לצערי עקב המלחמה, נאלצתי לדחות את החתונה בחודשיים ואיך שהחלה המלחמה ירדן שלחה לי שהיא לצידי במה שאני צריכה והייתה מאוד קשובה ומהממת בכל מה שקשור בדחיית התאריך. ביום החתונה עצמו, ירדן נתנה לי תחושה מאוד טובה והרגיעה כל הזמן. מעבר לזה, מאוד חששתי להיראות לא כמו עצמי (במיוחד כי אני לא מתאפרת אף פעם) וגם מעניין התוספות בשיער (חששתי שיראה מוזר/מוגזם) וירדן הפיגה את כל החששות והייתה מדהימה ומאוד מאוד אהבתי את התוצאה. התחתנתי בחורף, לא לקחתי ליווי ואני בסדר עם זה לגמרי. ממליצה על ירדן בלי לחשוב פעמיים, זו תהיה ההחלטה הכי טובה שתעשי, גם לאיפור וגם לשיער!
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל ירדן דרך האתר הזה ועל ידי ביקורות ואני כ"כ שמחה על כך. נפגשתי עם ירדן לאיפור ניסיון כחודש לפני החתונה וככה הסברתי לה מה הסגנון שלי והיא דייקה אותי. ביום החתונה עצמו הגיעה מוקדם בבוקר, בחורה מהממת, עדינה, נעימה ומרגיעה. כל כך נהנתי איתך ומהתוצאה המדהימה אליה הגעת מבחינת האיפור והתסרוקת.
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל כך חיכיתי לקבל את התמונות כדי לתת את ההמלצה הזאת, כי קשה לתאר במילים כמה הבחירה בירדן לאיפור ושיער היתה הבחירה הכי חכמה שעשיתי! מהשיחה הראשונה, ירדן היתה נעימה וקשובה. ישר הרגשתי את החיבור! במהלך כל התהליך לפניי החתונה, ירדן היתה זמינה לכל שאלה ובקשה. וביום עצמו? וואוו אין לי מילים! ירדן הוציאה אותי הכלה הכי יפה שיכלתי להיות! והכל היה ברוגע ובטאץ' מיוחד שיש רק לה! לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור והשיער!!! ירדן הצליחה לקרוא אותי ולדעת מה אני צריכה לפניי שבכלל הוצאתי מילה! והיא עשתה את זה בצורה הכי מושלמת שיכלתי לבקש. לקחתי את ירדן גם לליווי בחתונה ושם היא אפילו הרגיעה אותי מהלחץ, עזרה לי עם השמלה ופשוט היתה שם בשבילי! מעבר למקצועיות והאדיבות של ירדן, גם התארגנתי בדירה המושלמתתתת שלה! והיינו שם הרבה.. אמא שלי, אחיות שלי, אחייניות שלי והמלוותשלי, כולן התארגנו אצלה! היה מקום לכולן וירדן נתנה לנו הרגשה שהכל תחת שליטה. מקום התארגנות נוח, נעים ופשוט מהמם לתמונות ההתארגנות!!! אפילו המפגש היה בחצר שלה! בעצם ירדן היא כל החבילה בבן אדם אחד! ממליצה בחום לוהט!!!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה המושלמת. את המקצועיות שלה אפשר לראות גם בתמונות, והיא אלופה ומתאימה לכל אחת מה שמתאים לפנים שלה (לא הולכת על אותו שטנץ לכל הכלות) ומקשיבה לרצונות. אבל מעבר לזה, ירדן היא הבן אדם שאתן רוצות לידכן ביום הזה. היא יודעת בדיוק להבין מה עובר עליכן, מספיק מבט. היא רגישה, זורמת, איכפתית, היא עזרה לחברות שלי להתארגן כי הן היו בלחץ שמאחרות לי לאולם. אין אנשים כאלה תקשיבו, זה פשוט הדבר הכי טוב שתעשו.
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירדן היא בחורה סופר מהממת ומקצועית והיא גרמה לי להרגיש מושלם ביום של החתונה שלי! מאפרת עדין ויפה, שמה לב לכל פרט גם באיפור וגם בתסרוקת! שאגב שניהם החזיקו מעולה במהלך כל היום (ויש לציין שהיה יחסית חם ביום הזה, ככה שזה לא מובן מאליו).היה לי ממש כיף להעביר את הזמן איתה ביום המיוחד והמרגש הזה! סופר ממליצה עליה!!
הצג עוד

זוהר ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שתדע לאפר אותי בצורה עדינה כי אני לא מתאפרת בד"כ ובנס הגעתי לירדן המהממת שפשוט הפכה אותי לנסיכה והתעלתה על כל הציפיות שלי!!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ירדן הגשימה לי בדיוק את הויז׳ן שהיה לי. מעבר לכישרון שלה, היא בחורה נעימה, עם אנרגיות חיוביות, קשובה בכל שלב. ירדן גרמה לי להרגיש בשיא שלי, קיבלתי ים מחמאות על השיער והאיפור. הייתה לי חוויה מדהימה ואני מסוחררת מהתוצאה.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ירדן האלופה, כמה כיף היה לי איתה !! היא כל כך קשובה ללקוחה שזה הכי חושב שיש. באיפור ניסיון היה לי ממש כיף להכיר את ירדן ובחתונה האיפור התעלה על הניסיון והיה לא פחות ממושלם. ירדן לא מנסה לשנות את הלקוחה או להעמיס עליה איפור, היא עובדת בטכניקת איירברש שנותן כיסוי טבעי של מייקאפ שממש אהבתי את זה ובעיניי זה יתרון ענק לבחור מאפרת שמשתמשת בטכניקה הזאת. המלצה חמה מכל הלב 3>
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ירדן המקסימה!!! בחורה נעימה, קשובה, חברותית. נתנה לי הרגשה של ביטחון כבר מהשיחת טלפון ובהמשך גם בפגישת יעוץ וביום החתונה. איפרה אותי, את אמא שלי ואת אחותי לפי בקשתינו ובטוב טעם. מתוך המגוון הרחב של האיפור בחרתי איפור עדין ועם נוכחות וזה לגמרי מה שקיבלתי. האיפור נשאר במקום במהלך כל האירוע וקיבלנו המון מחמאות עליו. ממליצה בחום!!
הצג עוד

danakauf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לירדן דרך חברה טובה שהמליצה עליה בחום, והיא צדקה במיליון אחוז. ירדן מקצועית, עניינית, פרקציוניסטית - בול מה שאני אוהבת וחיפשתי ביום הזה. האיפור והשיער שירדן עשתה היו פשוט מושלמים!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות לאורך האירוע וגם לאחריו על כמה נראיתי מדהים וכמה שהאיפור והשיער היו בול אני ושנראיתי כמו עצמי, שזה בדיוק מה שחיפשתי. גם אחרי האיפור ושיער ניסיון לא הייתי סגורה על התסרוקת וירדן זרמה איתי בבוקר האירוע ועזרה לי להחליט מה הכי נכון בשבילי ומה יהיה הכי יפה, והיא כל כך צדקה! ירדן ללא ספק הוציאה אותי בגרסא הכי טובה של עצמי. האיפור והשיער שרדו בצורה מושלמת עד הרגע שהצלחתי להביא את עצמי בקושי רב להיפרד מהם. ממליצה על ירדן בחום מכל הלב ומאושרת שבחרתי בה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up