כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Cameros - מצלמים רגעים

Cameros - מצלמים רגעים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0526994488
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קמרוס האלופים!!! הגיעו בזמן, נתנו שירות מעולהה ומקצועי ביותר!!!! הרימו את האווירה בצילומים, היו מצחיקים וסבלניים ביותר!! תודה רבה שהרמתם לנו את הערב!!

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ארז ואייל היו מקצועיים ומכילים מהרגע הראשון, צילמו תמונות מעולות ועשו הכל עם המון אהבה. שמחנו מאוד על הבחירה בהם וממליצים בחום לכולם!
הצג עוד

שמרית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הרגשנו שבחרנו נכון, ארז ואייל מדהימים שממש משלימים אחד את השני, ללא ספק צוות מנצח.סבלני.מקצועי.מרגיעים ויצרתיים ברמה אחרת. ללא ספק ארז ואייל היו בחירה מושלמת ותמורה מלאה למחיר.
הצג עוד

Julia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארז ואייל בהחלט עמדו בציפיות . היחס , הסבלנות ,הביטחון , הקלילות והמקצועיות שלהם היו כל מה שהיינו צריכים. היו לנו כמה כמה התמודדויות באותו היום והם ידעו להרגיע ולאפס מה שהיה לי מאוד חשוב! אני החברה האחרונה שהתחתנה וכולן אמרו שמכל הצלמים הם היו הכי טובים 😁
הצג עוד

almog.avraham.56   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו! מה אפשר להגיד על החברה הזאת ועל האנשים האלה? ליוו אותנו מרגע ההתארגנות של הכלה ועד ממש לרגע האחרון בסוף האירוע.. אנחנו היינו בקשר צמוד עם אייל לכל אורך התהליך, שהיה קשוב לבקשות ולרצונות שלנו, ענה לנו על כל שאלה והיה זמין אלינו תמיד. במהלך ההתארגנות ובצילומי חוץ, היינו גם עם אייל וגם עם ארז, שפשוט נתנו לנו להרגיש הכי טוב שיש! לקראת ההגעה לאולם ובצילומי משפחות, הצטרף גם שי האלוף שפשוט המשיך באותו הקו של ארז ואייל וכולם ביחד לא הפסיקו להרים לנו. שלושתם ביחד, אייל, ארז ושי הם צוות מהסרטים! מקצועיים, יצירתיים ופשוט בני אדם מדהימים! ממליצים בחום ובאהבה לבחור בהם לתעד את היום המרגש בחייכם כי ללא ספק הם הצוות הכי טוב שיש!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט וואו, גם איכות צילום, גם מחיר הוגן , גם אנשים מדהימים!!
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמים לחתונה והלכנו אחרי ביקורות. מצאנו כמה צלמים אבל אף אחד לא ענה לקריטריונים. בסוף מצאנו את קמרוס שפשוט היו מופצצים בביקורות טובות מכל הכיוונים, התמונות מצאו חן בעינינו והמחיר נורמלי...יש הרבה צלמים שפשוט מפגיזים במחירים בשוק. נפגשנו עם ארז ואייל וישר נוצר חיבור, חבר'ה מדהימים ואיכותיים עם תמונות זוכות פרסים על הקירות...בחרנו בהם ולא התאכזבנו. הם ממש הפכו לחברים שלנו והם עשו לנו את היום. מצחיקים, מוכשרים ותקתקנים...זה כל כך חשוב ביום שכולו עמוס רגשית ומעשית.
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אייל וארז הגענו דרך המלצה באינטרנט, ולאחר פגישה איתם החלטנו להמשיך איתם בלב שלם! ארז ואייל היו מקסימים (וגם שי שהצטרף בהמשך הערב שדאג שלא מפספס אף תמונה עם האנשים היקרים לנו), עם וייב ואנרגיות קלילות וכיפיות לאורך כל היום ועד הדקה האחרונה בחתונה, וכל זה עם חיוך! 😊 התמונות יצאו מדהימות, וכלל ההתנהלות מולם הייתה במקצועיות ואהבה גדולה. תודה רבה רבה!! ממליצים עליהם בחום, לא תצטערו.
הצג עוד

חיים   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכול התחיל במודעה בפייס זרמנו אמרנו מה יהיה ומצאנו צלמים תתוחים מצחיקים ואיכותיים
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ארז אייל ושי האלופים, פשוט צוות מטורף!! עשו לנו את היום הלחוץ הזה ליום הכי רגוע וקליל שאפשר... העבודת צוות שלהם מהממת, והם פשוט קראו אותנו כזוג, ידעו בדיוק למה נתחבר ולמה פחות.. הוציאו לנו תמונות מטורפות, ופשוט לא מפסיקים לקבל עליהם מחמאות מהאורחים- על הזמינות והחיוך כל פעם שביקשו תמונה!! פשוט אלופים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up