כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מתן מרחב איפור ושיער

מתן מרחב איפור ושיער

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יהב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
וואו, וואו, וואו! הייתי כל-כך מרוצה מהאיפור והשיער שגרפו המון מחמאות וגרמו לי להרגיש הכי טוב שיש. לצד יחס אישי נעים, מתן היה סופר מקצועי וקשוב לרצונות שלי. התוצאה הייתה פשוט מדהימה והייתי סופר מרוצה.

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה אני בחורה שלא מתאפרת ביומיום. נמשיך מזה שאני פדנטית ברמות מעיקות ובוחנת כל פרט. רציתי להיות הכי יפה שיש בחתונה שלי, הכי וואו, ומצד שני להראות כמו עצמי. את מתן סגרתי הרבה לפני הקורונה, ואז דחיתי את האירוע פעמיים. למזלי הרב, מתן היה פנוי בתאריך שלי. את מתן אני מכירה כבר שנים, שמו הולך לפניו בתחום האיפור וזה ידוע לכל. למרות זאת, מתן בחור צנוע ונותן את ההרגשה הכי טובה בעולם. אציין גם שלאורך כל התקופה מתן היה מדהים, מרגיע וזמין לכל התייעצות. כשבאתי למתן לפגישת ייעוץ, הוא היה קשוב לכל הבקשות והחששות שלי. הוא נתן לימקום להביע את עצמי, ייעץ לי מהניסיון שלו וידעתי שאני בידיים טובות. ביום החתונה עצמו, מתן איפר אותי בדיוק כמו שסיכמנו, וסמכתי עליו בעיניים עצומות (במלוא המשמעות: לא הסתכלתי על האיפור עד שהיה מוכן). כשראיתי את התוצאה, הייתי בשוק מכמה שהאיפור יפה, והייתי הכי מאושרת בעולם. מתן איפר אותי בצורה הכי מקצועית שיש, האיפור היה ממש וואו, ממש מושקע וכלתי, ועם זאת, טבעי ועדין ונראיתי כמו עצמי. בחלומות הכי גדולים שלי, לא דמיינתי שהאיפור יהיה כל כך מוצלח. מתן גם איפר את אמא שלי בצורה מדהימה, ועמד בלוחות זמנים באופן מדוייק. ובקשר לאיפור? זהר כל הלילה, החזיק מעמד מדהים, עד הבוקר כשחזרתי הביתה. כמובן שמתן בתור מאפר מדופלם משתמש רק בחומרים הכי איכותיים שיש. האיפור עמיד והכיסוי של המייק אפ מושלם! אני מחכה כבר להתאפר אצל מתן שוב 3>
הצג עוד

sapiras703   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי 4 דחיות של חתונה החלטתי לקחת את מתן מרחב לאיפור ושיער, יצרתי קשר והוא אמר שתפוס באותו יום אבל לא יאכזב כלה ויעשה הכל בשביל לסדר את זה שבבוקר הוא איתי, וכך היה!!! לפני הכל הוא בן אדם סופר נעים וכייפי ומוכשר ברמות על!!!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות, ולקחתי ליווי לאולם אז בכלל כולם עפו על העבודה שלו! מתן אתה אהבה תודה על הכל! מאושרת שבחרתי בך♥️
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מתן מדהים! עשה לי איפור ושיער ברמה גבוהה, בדיוק כמו שרציתי. היה איתי , עם אחותי ואמא שלי מהבוקר ובאה איתנו לאולם וליווה אותנו עד מאוחר והיה פשוט מדהים בכל הדרך. ממליצה מאוד!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל מתן דרך חברה מאוד טובה. היא התחתנה 8 חודשים לפני וכשראיתי אותה עם האיפור של מתן ידעתי שאני רוצה שהוא יאפר אותי ביום שלי. מעבר לזה שהוא מקסים בטירוף הוא גם מקצועי בטירוף. הדבר שהכי פחדתי ממנו זה שהאיפור יהפוך אותי למישהי אחרת והאיפור של מתן היה בדיוק מה שדמיינתי- עדין אבל שמסתיר את כל הצלקות שאני סוחבת איתי מגיל ההתבגרות. הוא איפר בנוסף אלי גם את אחותי, אמא שלי והחברה שדרכה הגעתי אליו שגם הייתה המלווה שלי. כולנו נראינו מדהים ולא הפסיקו להחמיא לנו על האיפור. לקחתי ליווי לאולם ומתן נשאר איתנו עד אחרי הסלואו וכל הזמן דאג שהאיפור והשיער שלי נשארים מושלמים ושום דבר לא זז. בקיצור- מושלם! אין לי אפילו חצי מילה רעה להגיד על מתן. אם הוא פנוי בתאריך שלכן פשוט תקבעו איתו!!
הצג עוד

noa_dinman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על מתנוש!!! כל כך מאושרת שבחרתי בו לאפר אותי ביום המאושר בחיי. האיפור לא זז והוא הגיע גם לטאצאפים.. קסם של בן אדם..אמן!!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מתן מרחב הוא אחת הבחירות הכי אדירות שעשיתי ביום החתונה שלי. הבן אדם מוכשר ברמות, נעים ברמות, צנוע ברמות ופשוט יודע מה הוא עושה בכל פן אפשרי. הרגשתי כמו פיה ביום החתונה שלי והכל בזכותו. יצר תסרוקת שלא נראתה כדוגמתה ואיפר אותי בדיוק בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו טוב יותר. האיפור המהמם החזיק מעמד כל הערב ולא זז לשום מקום וכמובן שקיבלתי מחמאות לאורך כל הערב וגם לא מעט זמן לאחר החתונה.. מבחינת המחיר אין למתן מתחרים. הבנאדם לא מתחזר ולוקח סכומים שווים לכל נפש ומתמחר את עצמו בצורה הוגנת ביותר. מהבחינה הזו לא תראו עוד עבודה מעולה ככ שמתומחרת בצורה כזו. והאישיות!! מה נאמר על האישיות המהממת של הבנאדם הזה.. עשה לי את היום המיוחד שלי להרבה יותר מיוחד עם יחס אישי, חם ומרגיע והרגשתי שהוא עוד חבר שמלווה אותי לאורך היום כולו. אני ככ שמחה על הבחירה בך מתן, אני חושבת שכבר אמרתי לך לא מעט, אבל הנה עכשיו כולם רואים :] תמשיך להיות מי שאתה ולהיות ככ טוב במה שאתה עושה!
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מתן איפר אותי בחתונה של אחי (21.3.16)אני ואחותי היינו המלוות של גיסתי. אז הוא איפר וסירק את שלושתינו. נתחיל מזה שמתן הוא בן אדם מקסים! מרווה נחת. הוא בעל שירותיות מטורפת, ובכלל כתור בעל מקצוע אין דברים כאלה!! האיפור והשיער יצאו סוף הדרך וגם דיי מיותר לציין שברמה מאוד איכותית, ונשאר עמיד מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה אז אני באופן אישי מאוד ממליצה עליו. וכמובן מתכננת לקחת אותו לשיער ואיפור לחתונה שלי:))
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up