כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי פלג בר PEPE

דיג'יי פלג בר PEPE

תקליטנים
טלפון:0508092043
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elad   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה של חברים וישר עפנו על פלג ועל האווירה המחשמלתתת שהוא יצר! חוץ מזה שהוא דיגיי מפחיד שהעיף אותנו בחתונה לגבהים חדשים,פלג גם אחלה אחלה של בחור - שמח ומחייך תמיד - קשוב ומוכן לעזור לכל בעיה או התייעצות -תהליך העבודה שלו מעניק שקט נפשי שאי אפשר היה להסביר גם בטחון ונחת הוא נתן לנו!!פלג אתה תותח והייתה חתונה מטורפת והרבה בזכותך - תודה תודה תודה
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
על המסיבה הכי טובה בעיר אחראי האחד והיחיד פלג בראני מכירה את פלג שנים ממסיבות קיבוץ ומועדונים בצפון ואני מעריצה שרופה כבר עשור, החתן התאהב בו מהרגע שהוא ישב אצלנו בבית ופתח את הפה. פלג בא עם אנרגיות שיא וניסיון מטורף, הוא קורא את הקהל כמו ספר, יודע לתת את הדרופ הנכון בזמן הנכון ולשים את השיר המתאים ברגע המתאים. הוא עשה אווירה מטורפת ברחבה ואפילו גרם לסבתות שלנו לבוא לרקוד (!) אבל דאג שגם שהמבוגרים שיושבים בשולחנות לא יאבדו את השמיעה ויוכלו לדבר ולהנות. פלג הקים אצלנו את ממלכת ה-FOMO, רחבה שאי אפשר לעזוב לרגע - לא הצלחתי לצאת לפיפי (!) מרוב שפחדתי לפספס שיר טוב, הוא פשוט התחיל בשיא וסיים בשיא, בלי לרדת לרגע (!!!)הוא דאג לחופה המושלמת שבה שיר החופה נגמר ברגע שדרכנו על הבמה.הוא תפר את כל הז׳אנרים הקיימים בתבל (והיינו קרציות בבקשות שלנו) לכדי רחבה מחשמלתתת וזרם על כל שטות שעלתה לנו בראש.
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה חיבור איתו! פלג היה זמין אלינו לאורך כל הדרך(כולל דחיית חתונה ושינויי תאריכים)במהלך החתונה פלג היה באנרגיות שיא ועף עם הקהל! לא הפסקנו לקבל פידבקים טובים עליו עד עכשיו (חודש אחרי החתונהה)!
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לפלג דרך המלצה חמה של חברה ובמקרה יצא לנו להיות מוזמנים לאירוע שהוא תקלט בו ועפנו! היה חיבור איתו כבר מהשיחה הראשונה..הוא מדבר בגובה עיניים וממש ראינו איך חשוב לו להכיר אותנו ואת הקהל שלנו. פלג היה זמין בשבילנו גם בתקופת המלחמה והאי ודאות ונתן תחושת ביטחון.בחתונה עצמה היה בשיא האנרגיות עד הרגע האחרון!! לא הפסקנו לקבל פידבקים טובים עליו עוד במהלך הערב!
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף, 270 אורחים, מעט מאוד צעירים, לכולם יש לפחות 45 דקות נסיעה לכל כיוון וחלק באו בהסעות. נשמע כמו אירוע שיגמר ב-23:45 אבל לא, בזכות פלג האירוע נגמר ב2 בלילה!נפגשנו עם פלג בדירה שלנו ולא הפסקנו לדבר על מוזיקה. הבן אדם חי ונושם את המקצוע. עוד במהלך הפגישה הראשונה ידענו שאותו אנחנו רוצים שישמח אותנו ביום החשוב שלנו. נפגשנו שוב כדי לסגור את כל האירוע ופלג גרם להכל להיות קל ומובן. הוא הבין בדיוק איזה אירוע אנחנו רוצים ובנה את האירוע בדמותנו.האירוע היה משולם בעיקר בזכות פלג. ביום החתונה הוא הגיע עם עוד עובד שהיה האיש שלו בשטח ובדק את הווליום ושהכל עובד כמו שצריך.תעשו לעצמכם טובה ותקחו רק את האנשי מקצוע שאוהבים את העבודה שלהם! פלג ללא ספק הוא כזה!
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל פלג הגענו דרך נעה סבוראי (ה- מפיקה). קיבלנו עליו המלצות רבות וידענו שהוא יעשה לנו את המסיבה הכי שמחה שיש. וכך היה… החתונה הסתיימה בשלוש ואם זה היה תלוי בפלג אז היינו סוגרים את המוזיקה ב7.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל החלום שלי היה שפלג ינגן לי בחתונה עוד שהייתי ילדה קטנה כשהוא היה מנגן במסיבות כבר אז ידעתי שזה החלום ! פלג ישב איתנו ועבר איתנו שלב שלב והסביר הכל במפורט ונתן לנו את היחס האישי הכי מדהים שיש וגם עזר לנו לבחור את המוזיקה שהכי מתאימה לנו. הרגשנו שהאירוע שלנו היה מטורף בזכותו!!!
הצג עוד

Ronnie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את הטלפון של פלג דרך חבר שפעיל בעסקי המסיבות. הגיע אלינו לפגישה ומיותר לציין שלא דיברנו עם אף דיג'יי אחר. פלג היה סופר מקצועי, עזר לנו לבחור את הסגנון שאנחנו רוצים, ובמסיבה עצמה הרים את כולם למשך שעות + נשאר להרים גם את האפטר פארטי. פלג אדיב מאוד וקשוב לרצונות הלקוחות וחשוב לו רק שתהיו מרוצים. ממליץ בחום!!!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
החוויה מפלג הייתה מצויינת. את פלג הכרנו דרך חבר טוב שהמליץ- ואיך שנפגשנו הבנו שבחרנו טוב. פלג אדיב, נעים, מרגיע שצריך, והכי חשוב- מקצוען אמיתי שמרים את הערב בצורה מדוייקת משלב קבלת הפנים ועד למסיבה עצמה.
הצג עוד

yuvif117   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל פלג הגענו דרך המלצה של חבר ומהרגע שדיברנו הבנו יש פה חיבור טוב :) פלג היה זמין, נעים וסופר מקצועי לאורך כל התהליך, נתן לנןו את הראש הכי שקט שיכול להיות. וכמו שהכיייי חשוב שבאירוע עצמו הרים בטירוף, הרחבה לא עצרה לרגע וכולם עפו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up