כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נועם סלח | קאי צלמים

נועם סלח | קאי צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528344374
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noams1306   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
בשקט שלו, בזרימה, בחיוביות ובאנרגיות הטובות שלו, נועם צילם אותנו והוציא אותנו עם מזכרת מושלמת ומדויקת לנו לכל החיים🤍יחד עם שלומי שהצטרף בקבלת הפנים, הם תפסו רגעים מיוחדים, צילמו בזויות הנכונות וקיבלנו תמונות שפשוט מספרות מה היה בערב שלנו.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נועם סלח והצוות המדהים שלו, צלמים קלילים, כיפים שכיף עימם. אין ספק שאחד הדברים החשובים והראשונים שצריך לסגור זה צלם!!התמונות יצאו מושלמות, יצאנו ללא מילים!!

oramir1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על נועם מזוג חברים, לגמרי היתה בחירה מעולה! כל היום עצמו היה כיפי, נועם היה נעים אדיב וסבלני והתמונות בסוף יצאו מעולות! ממליצים בחום :)
הצג עוד

Nicole   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
לנועם הגענו דרך המלצה, הסתכלנו באתר ומיד התאהבנו! צלם מדהים, מקצועי, והכל נעשה באווירה מדהימה. תוך 5 דקות הוא הצליח לגרום לנו להרגיש נוח מול המצלמה. והתוצאה - פשוט וואו. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Zeev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועם והצוות היו מדהימים לאורך כל היום! הצילומים עברו בכיף ובאווירה קלילה ונעימה בדיוק כמו שרצינו. והכי חשוב, קיבלנו תמונות מדהימות שיהוו מזכרת נפלאה מיום מרגש ובלתי נשכח! מומלץ בחום!! 😊
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שאפשר לבקש ליום כזה! כבר בשיחה הראשונה שלנו לא היה לי ספק שנועם יצלם אותנו. נועם היה פשוט מקסים והכי זמין וקשוב לכל אורך הדרך. הרגשנו שנועם קלט אותנו בשנייה, וכזוג שפחות חובב את הפרונט של המצלמה נהננו להצטלם ברמות והרגשנו הכי משוחררים שיש. האנרגיה הממגנטת של נועם, החיוך הזה שתמיד ראינו מאחורי המצלמה והכישרון המטורף שלו פשוט עשו לנו את היום. היה כל כך מרגש לחזור אחורה לאותו היום דרך התמונות המדהימות ששיקפו במדויק את היום הזה. נועם, היינו בוחרים בך שוב ושוב. אוהבים מאוד!
הצג עוד

טופז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואוווו! אי אפשר לתאר את רמת המקצועיות של נועם. התחתנו בקיבוץ גן שמואל ואיך שהגענו לקיבוץ אמרנו לנועם שאנחנו לא רוצים לנסוע ורוצים להצטלם כאן, נועם בלי לחשוב פעמיים הלך ובדק כל לוקיישן ולוקיישן ועף על מה שהיה בקיבוץ ובהחלט יצאו תמונות הורסות! נועם כל כך סבלני, מצחיק, מבין והכי חשוב קשוב לכולם ומנסה לתפוס כל רגע שהוא רלוונטי.. מליון תודות לנועם האלוף והמקצוען ברמות על.. אין ספק שבאירוע הבא אנחנו ממשיכים איתך 🙏🏼😌
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועם המלך!!! הביא איתו אנרגיות מדהימות, היה נעים וסבלני לאורך כל היום. נענה לכל בקשה, והיה לצידנו. יש תמונות מהממות, ואנחנו ממליצים בחום שהוא יהיה הצלם שלכם- משדרג את היום וגם את הזכרונות מהיום הקסום הזה.
הצג עוד

Dar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אם יש משהו שחשוב בחתונה זה צלם מרים, זורם, קליל, נעים וכמובן מקצועי. נועם עונה על הכל מהכל ומעבר! היה פשוט כיף איתו ועם הצוות שלו שבא לנו להתחתן עוד פעם רק בזכותם. כל היום עבר בצחוקים, צילומים קצרים וממוקדים ולא מתישים. אם אתם רוצים להנות כמו שצריך מהיום הזה, ומהתמונות אחכ, נועם הוא הכתובת!
הצג עוד

oria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועם המקסים וכל הצוות שלו , נתן לנו תחושה של חוויה קסומה החל מהרגע הראשון, הוא כיוון והדריך אותנו לתמונות שהכי התאימו לאופי ולסגנון שלנו, יום הצילומים הרגיש פשוט כמו חוויה אחת שלמה, הרגשנו נינוחים והייתה אווירה טובה כיפית ונעימה. ברגע שהסתכלנו על תמונות החתונה לא הפסקנו לחייך , הוא תפס את הרגעים הכי יפים, מצחיקים ומרגשים, הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up