כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רועי חרזי

רועי חרזי

צילום וידאו וסטילס
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני ושמעון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל רועי חרזי הגענו עם המלצות מ2 זוגות חברים שלנו. מהרגע הראשון קיבלנו יחס מקצועי, אדיב, סבלני ומפרגן. רועי זמין לכל שאלה או התלבטות. ביום החתונה ההתנהלות היתה מקצועית ברמה הכי גבוהה. רועי והצוות שלו עושים אווירה טובה, מרימה ומצחיקה והתמונות והאלבום יצאו פשוט מדהימים. כבר יום אחרי החתונה קיבלנו טעימה מהתמונות וההתנהלות של הצוות בנושא האלבום וסרט החתונה היה מהיר ומטורף. ממליצים בחום!!! אין על רועי!!!!
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רועי חרזי קודם כל בנאדם, לפני שהוא הצלם הכי תותח שיש!נותן אווירה ממש קלילה נוחה וכיפית בצילומים, מוציא ממכם את התמונות הטובות ביותר שאפשר, ותמיד מחפש איך להוסיף עוד יופי ועוד רעיונות.ממש כיף לעבוד איתו והכל בצורה נוחה ממש!התמונות כמובן מדהימות !!והכל במהירות! מגיע לפני הזמן ונשאר ממש עד שסגרו כמעט את האולם!היה לנו תענוג לעבוד איתו וממליצים לכל זוג לקחת אותו, אין בכלל מה להתלבט!!והוא לגמרי נהפך לחלק מהאירוע וחלק מהשמחה!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל רועי מקסים ומייצר אווירה נינוחה וקלילה שעזרה לנו להרגיש בנוח בצילומים, גם ביום עצמו וגם בצילומי זוגיות. מעבר לזה התמונות יצאו מדהימות!! סמכנו על רועי לחלוטין בבחירת הלוקיישנים ובתכנון הזמנים ויצאנו הכי מרוצים שיש. ממליצים בחום 💜
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הצלם רועי חרזי פשוט אלוף שבאלופים. אם זה האחריות שלו, ליצור קשר לפני ולסדר לו״ז לצילומים חודש לפני והאווירה שהוא יוצר סביבו. כל הצילומים היו הכי קלילים, כיפיים ומצחיקים. זרם עם כל שטות שלנו והצחיק אותנו בטירוף. הצוות שהוא מביא איתו, עדי ואייל, הוא מקצועי, מדוייק ונעים לכולם. כל אבל ממש כל האורחים אמרו שהצלמים היו פשוט אלופים. רק תדברו איתו ואין מצב שלא תסגרו איתו, אין מצב! ועזבו שהתמונות מדברות בעד עצמן, איכות תמונות, זוויות מחמיאות ומקוריות. עופו לאינסטגרם, זה יסגור לכם פינה😊
הצג עוד

Leon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון התאהבנו בעבודות של רועי! קראנו הרבה המלצות עליו וראינו את העבודות שלו באינסטגרם. רועי היה זמין לכל שאלה מהרגע הראשון. רועי היה מאוד גמיש מבחינת הלו"ז ביום האירוע עצמו. ביום החתונה רועי הגיע עם וויב חיובי ואנרגיות מטורפות, הקליל לנו את האווירה. רועי הגיע ביחד עם צלם הוידאו שלו וביחד הם הצליחו להוציא מאיתנו תמונות מעולות. ברחבה הוסיפו לאווירה באופן שוטף, הוסיפו לאווירה והיו תמיד זמינים לתפוס את כל הרגעים היפים. קיבלנו שלל מחמאות מהאורחים על הצלמים וכמה שהם נחמדים ומקצועיים. תמונות באיכות מאוד מאוד גבוהה! ללא ספק, אחת הבחירות הנכונות שלנו לאירוע, מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

Shoshana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איך אפשר להתחיל ? רועי חרזי והצוות פשוט מדהימים ! שכרנו את שירותיו של רועי בעקבות המלצה של חברים, בחירה שהייתה נכונה ומוצלחת. רועי ליווה אותי החל משלב סיום ההתארגנות, דרך הצילומים הזוגיים וכלה במסיבה עד השעות הקטנות בלילה. רועי והצוות קשובים, אדיבים סופר מקצועיים ונחמדים מאד. כל כלה וחתן מרגישים בנוח לידם. אני ממליצה בחום לקחת את רועי לצלם את היום הנהדר והמיוחד שלכם. רועי מומלץ במיוחד לחתונות במגזר הדתי לאומי, הוא מכיר את הניאנוסים הקטנים והמסורות שיש בחתונות מהסוג הזה.
הצג עוד

Idit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רועי הוא כישרון וטוב לב יחד עם צחורים והשקעה אמיתית! וואוו! מלך אמיתי וכל כך איכותי! ממליצים בחום:)
הצג עוד

מטר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
רועי היקר ! וואו, מאיפה להתחיל? נתחיל מזה שאשתו באותו היום הייתה בחדר לידה עם צירים ! (בסוף ילדה ביום אחר). הוא לא הסכים לעזוב אותנו לרגע ! רועי הוא איש מקסים וצנוע, מוכשר כמו שד ! רועי התלווה אלינו להתארגנות והחתונה יחד עם צלם מקסים נוסף, השרו אווירה רגועה ומצחיקה בעיקר. הוא קלט את הרגעים הקטנים לכל אורך הדרך, ערך מצויין והורגשה טביעתו היצירתית והמיוחדת. בנוסף, בחופה היה לנו קטע קצת מורכב בשל אבל, ורועי עשה מזה משהו מיוחד ומרגש כל כך, זיכרון אמיתי ומרגש עד דמעות. מודים לך כל כך, ומומלץ הכי בחום שיש !
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום!! רועי והצוות שלו דואגים לאווירה מעולה וכיפית ביום החתונה! התמונות יצאו מהממות והסירטונים מושלמים.. לא מפסיקים להשוויץ בהם ולקבל מלא מחמאות! רועי מקצועי, קשוב, ולגמרי הבחירה הכי טובה שעשינו!!
הצג עוד

שיר ימיני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
את האמת שלא היה לנו ממש הרבה התלבטויות כבר בפגישה הראשונה ידענו שלא נתחרט , וזה מה שקרה . תודה לך על יום מושלם !! האנרגיות שלך ושל הצוות היה פשוט מדהים ,שמח ,זורם וקליל - גם אם הלו"ז קצת מתעכב הכול באווירה טובה ובלי לחץ ! נכנסת לראש שלנו והקשבת לנו ובשילוב של היצירתיות שלך התמונות יצאו מושלמות - ברמת שקשה לסנן לאלבום ;) מאושרים שבחרנו בך להיות הצלם שלנו וממליצים בחום לכל מי שעדין לא שריין תאריך !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up