כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי פונגי - יוסי טהרני

דיג'יי פונגי - יוסי טהרני

תקליטנים
טלפון:0542009203
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פונגי הוא ה-די גיי לאירוע בסטייל. חגגנו ביום חמישי בריי בתל אביב והמחמאות על המוזיקה לא מפסיקות לזרום. זה עסק לא פשוט לאחד קהלים ממקומות שונים ולדאוג שלאורך כל החתונה הרחבה תהיה מלאה ושמחה מקסימום! פונגי עשה את העבודה בצורה מושלמת ולא יכולנו לבחור טוב יותר, אנחנו מרוצים עד הגג ושמחים לשתף אתכם בחוויה כדי שתוכלו להנות מהמקצועיות, הניסיון, והראש הטוב והוייב שיש לבחור הזה! מומלץ באלף אחוז!
הצג עוד

Nitay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
במהלך הפגישות לקראת החתונה, יוסי היה מאוד נחמד והפגין ידע רב ומאוד עזר לנו בבחירות של השירים. באירוע עצמו היתה אווירה נעימה והיה ניכר שהוא מאוד מקשיב לקהל. הרבה מהאורחים החמיאו לנו על הדי-ג'י וגם אנחנו מאוד נהנינו.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
המוזיקה חלק ניכר בחתונה ויוסי לא סיפק זאת בקבלת פנים היה חלש לא שמעו את המוזיקה בחופה הDj אמר שלא נדאג והשיר חופה יהיה לכל אורך הכניסה, בסוף התנגן מההתחלה לא מקצועי ברחבת הריקודים חלק מהזמן העמדה לא הייתה מאוישת! או שניגן בה בחור צעיר, עובד שלו לא הכתבנו מוזיקה ביקשנו לקרא את הקהל ולפי זה לנגן מוזיקה שתמלא את הרחבה ותקפיץ, עד היום אומרים לי שהמוזיקה לא התאימה לקהל, אני בתור כלה הייתי צריכה במהלך הריקודים ליפנות אליו שישנה סגנון הרחבה הייתה ריקה והחתונה נגמרה מוקדם ב12 אודות "הדיג'י המהולל" לא ממליצה
הצג עוד

Efi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם פונגי הבנו שהגענו למקום הנכון. בפגישה שלפני החתונה היו לי(אפי) הרבה חששות, אך בסופה יצאתי בתחושה מאוד טובה. והחתונה אוי החתונה... כמה כייף היה כמה שפונגי היה קשוב ומבין. היום אחרי החתונה אנחנו מבינים שבחרנו נכון. תודה פונגי :)
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
פונגי הוא פשוט ה-מלך! מהרגע הראשון ועד לאחר האירוע היה מקצוען ברמות, מצחיק וכיפי בטירוף, ידע לשאול את השאלות הנכונות, הבין מה יעבוד הכי טוב בהתאם לתשובות שלנו, והתוצאה? האורחים לא ירדו מהרחבה וקיבלנו ביקורות מדהימות! פונגי יודע לקרוא את הקהל בצורה יוצאת דופן - החל מהחברים של ההורים והמשפחה ועד החבר׳ה שבאים להתקרחן. אגב, נציין שכמה וכמה חברים טובים שלנו, שבחתונות שלהם היו הדיג׳יים עם השמות הכי גדולים בתעשייה, אמרו לנו תוך כדי וגם אחרי החתונה שזה היה הדיג׳יי הכי טוב שהם פגשו, BY FAR. אמת. חן ודנה, 22.6.17.
הצג עוד

judsrs262   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין דברים כאלה!! פונגי קולט בדיוק את הקהל,קולט את האווירה ואת האנשים הרחבה שלנו הייתה מלאה כל הערב, וכולם היו באוויר. בנוסף, ממש כיף לעבוד איתו, לשבת ולצחוק איתו. יש לו וויב נהדר. יהודית ומור 24-5-2017
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תותח על! הגענו לפונגי אחרי שראינו אותו מתקלט בחתונה של חברים טובים. כפי שהיה גם אצלם וגם אצלנו, מסתבר שהחתונות הממוצעות של פונגי מסתיימות בשעה 1:30 וצפונה גם באמצע שבוע. הייתה מסיבה כיפית בטירוף - אנשים ציינו שהיה קשה לעזוב את הרחבה ושהאוירה הייתה מחשמלת.
הצג עוד

omeshulam   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
פונגי היה פשוט מלך מהמפגש הראשון ולאורך כל הדרך. בחתונה נתן בראש ופשוט קרא את הקהל בצורה מדויקת! החתונה התחילה בצהריים ונמשכה עד הלילה רק בזכות הכישרון הזה להחזיק אנשים למעלה ולבנות את המסיבה בצורה נכונה. בנוסף אנחנו מקבלים המון פידבקים מעולים על פונגי ועל המוזיקה שהייתה בחתונה ולאורך כל הדרך מקבלת הפנים ועד הקרחנה. אז פונגי תודה רבה על הכל באמת סחטיין עליך אין עוד כמוך. לפי דעתי מספר אחת בארץ.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
the FONG - די ג'יי על!! מהרגע הראשון הייתה זרימה מעולה! מבין ומקשיב לדרישות הלקוח, יודע לקחת את המוזיקה ולהתאימה לכל המוזמנים באירוע, מהגדולים ועד הקטנים! קיבלנו ים של מחמאות, והרחבה בערה! תודה לך פונגי על אירוע בלתי נשכח! אלמוג ותומר 23/3/17.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת פורים שמחה ומרגשת ב12/3/17. את יוסי שמענו בחתונה של חברים לפני כמה חודשים, ומאוד שמחנו לגלות שהוא פנוי בתאריך שלנו! יוסי נפגש איתנו כחודש לפני החתונה כדי להבין את הכיוון שלנו, וניכר שמיד הבין את הראש! ביום החתונה הוא הגיע הרבה זמן מראש והכין את הכל, היה מאורגן ומסודר והרגיע את כל החששות שלנו. במסיבה עצמה הוא קלע בדיוק לטעם שלנו ושל החברים, הרחבה לא התרוקנה לרגע! הוא הצליח להביא גם מבוגרים לרקוד, והצליח להתחשב גם בבקשות פחות שגרתיות.... אחרי החתונה קיבלנו המון פידבקים חיוביים על המוזיקה, גם מצעירים וגם ממבוגרים. יוסי עצמו הוא דמות מרגיעה, לאורך כל הדרך הרגשנו שאפשר לסמוך עליו כי מדובר במקצוען אמיתי! תודה רבה על הכל!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up