כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דוד ששון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל דוד ששון מהיכרות של אב של בעלי הטרי. הסטודיו של דוד ששון מהמם ביופיו, מהרגע שנכנסים מרגישים את האיכות של הבדים, של התפירה, והמקצועיות הגבוהה. סיימון, היה איתנו מההתחלה, התאים לכל בני המשפחה חליפות, חולצות, הכל בהתאמה אישית עד לרמת הכפתור. נתן לנו שירות אדיב, סבלני, מקצועי, קפדני ביותר. לא ויתר על אף פרט עד שהכל היה לא פחות ממושלם. חזרנו פעמיים להתאמות אחרונות לדיוק הפריטים, ואף ביצעו לנו שינויים על המקום, והתוצאות מהממות. בן זוגי לא הפסיק לקבל מחמאות על הלוק ההורס. היה לו מאוד נוח עם הבגדים, ואנחנו ממש ממליצים להגיע אליהם. סיימון החייט וסבטה התופרת פשוט מדהימים!נ.ב גם הנעליים המהממות ממנו! החולצה הפרחונית נרכשה קודם לכן מדורון אשכנזי, אך גם לדוד ששון יש מבחר משגע של חולצות בסגנון.
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לדוד אחרי שאחי קנה ממנו את החליפה.. אין מילים לתאר את היחס והשירות שהוא נותן !! החליפות ברמה מאוד גבוהה ואיכותיות מאודדד !!! דוד לא הרפה עד שהחליפה התאימה לי בול במידות !! לא לחפש בשום מקום אחר ! חבל על הזמן !
הצג עוד

Yaara   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לגברברים המיוחדים וגם לקלאסיים, אלו שיודעים בדיוק מה הם רוצים ואלו שאין להם שמץ של מושג, זה המקום בשבילכם!👔 ערימות של שיק וסטייל במקום אחד בשילוב של חוות דעת מקצועית בטירוף ותפירה עילית! מודה שקצת קינאתי שהם לא תופרים גם שמלות כלה 😅
הצג עוד

elad.navon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי מספר אכזבות במציאת חליפת מדף מוכנה שהולמת את מידותיי המיוחדות (רחב כתפיים וגב, מותניים צרות, רגליים שריריות עבות) הבנתי שבשביל להראות כפי שדמיינתי את עצמי כחתן אצטרך לפנות לתפירת חליפה בהתאמה אישית. דיוויד היה האופציה הראשונה לאחר שראיתי דגמים שלו ותיאמתי פגישה, מיד כשנכנסתי עם זוגתי הרגשנו בבית וידענו שזה זה. דיוויד קיבל אותנו בחום בסטודיו כאילו אירח חברים בסלון ביתו, ובסבלנות אין קץ ובצניעות השיב על כל שאלותיי על תהליך העבודה, על המקצוע וסקר את האפשרויות העומדות בפניי וגם את המגבלות. לא היה קשה להבחין שמדובר באומן ומקצוען אמיתי שחי את המקצוע שלו. קבענו תאריך למדידות ראשונות ויצאנו לדרך, לקיחת המידות, כמו גם עיצוב הגזרה, הדיגום התפירה נעשו ע״י סיימון התדמיתן המקסים שהיה פדנט ומדויק כמו שאני אוהב ועבד בחריצות ובשקט אבל תמיד עם חיוך (הוא גם אלוף בהכנת קפה שחור☕️) אם תהיו נחמדים אולי יכין גם לכם. בגלל הגזרה המיוחדת שהיו צריכים לעצב בשבילי נדרשתי למספר מדידות ובכל פעם שחזרתי לסטודיו זו היתה חויה כיפית ונעימה. תודה לדיוויד ולצוות הנפלא סיימון וטל.
הצג עוד

ronniday   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים ארוכים ומתישים הגענו לדויד ששון! טעות שלנו שלא התחלנו את החיפושים אצלו :) מהרגע הראשון שנכנסו לחנות ידענו שכאן נימצא את החליפה המתאימה לנו. מעבר לחליפות המיוחדות והכובשות, הסטייל המיוחד, מבחר הצבעים, הבגדים והגזרות המושלמות והנוחות, דויד וטל נתנו שירות ויחס מהשנייה הראשונה שנכנסו, הם היו קשובים לצורך ולרצון שלנו וידעו להתאים את החליפה בדיוק בשבילנו. (מודים שלא היינו קלים). בשום שלב דויד לא התפשר ולא נח עד שלא היינו שלמים ומרוצים ועד הפרט הכי קטן. גם אם זה אומר שהיינו צריכים להגיע שוב למדידות כדי שהחליפה תשב בצורה הכי מושלמת שיש! החוויה הייתה קלילה ומהנה, האנרגיות במקום שידרו כל פעם מחדש שהצוות אוהב את העבודה שלו. ממליצים בחום! שווים כל שקל. איך שתכנסו תתאהבו לא רק בבגדים אלא גם באנשים.
הצג עוד

ziv.shoham   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איזה צוות, איזה אנשים!!! הגענו אליהם שבוע וחצי לפני החתונה (סתם כי לא היינו לחוצים..) הם אמרו לנו מצד אחד שאנחנו משוגעים, ואחרי שנלחצנו - הרגיעו אותנו ואמרו שהכל יהיה בסדר. היו מאד סבלניים אלינו, פינו לנו את הזמן ועשו כל מאמץ להתאים לי את החליפה שאני רוצה. תוך שעה הייתי סגור על חליפה, ויומיים אחרי כבר באתי למדידות אחרונות. בנוסף - שכנעו אותי (וטוב שכך) להוסיף כמה טוויסטים לחליפה (שלא דווקא עלו כסף) אשר שדרגו את המראה הכללי והביאו לי הרבה מחמאות במהלך החתונה עצמה! חברה מקצוענים, אחלה אנשים ואחלה אווירה!!!! ממליץ בחום לוהט!!
הצג עוד

John   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין חוויה יותר מהנה לחתן כמו החוויה בסטודיו של דוד ששון! היחס, האווירה, החמימות, החיוכים במיוחד ביום של החתונה שווים מיליון דולר!!!! דוד תודה לך ולצוות הנפלא שלך על יחס של פעם בחיים תמשיכו ככה
הצג עוד

avia witt   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כשבעלי התקשר אלי אחרי הפגישה הראשונה בסטודיו של דוד ששון הוא היה נרגש ש״סוף סוף מצא״ ואני, שלא הבנתי מה יכול להיות כל כך מיוחד בחליפת חתן נשארתי סקפטית. אבל כל הסקפטיות נעלמה כשראיתי אותו לבוש בחליפה שהתאימה בצורה מדוייקת לגזרתו, בצבעים שהאירו אותו בצורה מופלאה ובחיוך שהיה על פניו כשלבש אותה. החליפה משמשת אותו גם היום כיוון שהיא מורכבת מחלקים רבים שכל אחד מהם יפה כשלעצמו. השירות של עובדי הסטודיו מצוין והכישרון של דוד הוא מעבר למה שניתן לתאר, כייף גדול לפגוש אנשים מוכשרים שעושים את עבודתם באהבה גדולה. שאפו!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה כייף אדיר לקנות שם את הבגדעם והצוות שם באמת מדהים ויוצא דופן ברמת השירות ולא הפסקנו לקבל מחמאות על הבגדים. מומלץ באמת מכל הלב!

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לחנות של דיויד לאחר המלצות רבות ומיד ידענו שאין צורך להמשיך בחיפושים וזה המקום המושלם בשבילנו. השירות של דיויד והצוות יוצא דופן! היינו שם כמה שעות והם היו מאוד אדיבים, סבלניים ומקצועיים! דיויד ידע בדיוק לקלוע לטעם של בעלי ושם לב לכל הפרטים הקטנים. התאים לו גם פפיון, חגורה, נעליים מדהימות ונוחות בטירוף (ואפילו גרביים מגניבות)! התיקונים נעשו במקום והיו סופר מדויקים, החליפה ישבה בול! בעלי קיבל אין ספור מחמאות על הלוק ממליצים עליו בחום!!! מודים לדיויד ולצוות מכל הלב, רותם וינון
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up