כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גונן שמר

גונן שמר

מגנטים
טלפון:0542300794
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמה אנרגיות של שמחה, אושר ואהבה בבן אדם אחד?!🥰איזה בן אדם מדהים אתה גוננוס, לא היינו צריכים להתלבט בכלל ומיד בחרנו בך כצלם המגנטים בחתונה שלנו.איזה כיף שזכינו לתמונות מהממות שלא רק אנחנו עפנו עליהן, אלא גם האורחים שלנו.אתה כל כך מקצועי עד הפרטים הקטנים, בין אם בעיצוב התמונה ובין אם בעיצוב המגנט, בגודלו ובאיכות שלו.לא מתפשר על כלום!אין עליך ואין כמוך!!!🤩חד משמעית נתראה באירועים הבאים שלנו!☺️
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
גונן מקצועי עם קשב לכל בן אדם שפונה אליו, צילם מגנטים בחתונה שלנו לפני כמה ימים באיכות מעולההיה קשוב לעיצוב שרצינו למגנט וזמין לכל שאלהמספר 1!!!!!

Ivrey   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על גונן התותח מאחות של אישתי וזו הייתה אחת ההמלצות הכי טובות שקיבלנו! לקחנו את גונן כצלם מגנטים באירוע שלנו ומעבר לזה שהוא בן אדם זהב, מצחיק וחברותי מאוד, הוא הצליח לתפוס את הרגעים הכי יפים של החתונה ולהעביר אותם למגנטים מדהימים. מומלץ ביותר!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
צילום ברמה גבוהה ומגנטים איכותיים!!! גונן היה סבלני, מצחיק וזורם - מומלץ!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על גונן מהצלם מיכה בריקמן (האגדי), שוחחנו עם גונן, תיאמנו איתו ציפיות ושלחנו הזמנה לחתונה. במהלך האירוע, גונן עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, עם תחושה טובה, צילם תמונות באיכות גבוהה מאוד (יש לומר טובה באופן מוגזם ביחס לתמונות מגנטים). צילם המון המון תמונות, ועשה שמח לנו ולאורחים. לקינוח, שלח גונן את כל התמונות בדרייב בתוך יום!! אז אם אתם מחפשים צלם מגנטים אלוף, זה האיש!
הצג עוד

Denise   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מלך!!! גונן יודע לקרוא סיטואציות בצורה מדהימה, משפחות גרושות טומנות כל מיני אתגרים והצילומים זה נושא שיכול להיות מאוד רגיש. אבל גונן ידע מהר מאוד להשתלט על העניינים, ברגישות להזיז ולהוסיף אנשים לתמונה כדי שכולם יהיו מרוצים. מקסים אמיתי! ומעבר לאופי הכובש גם התמונות יצאו מדהים, לדעתי יצאו אלפי מגנטים וקיבלנו גם מגנטים גדולים ומהממים גונן שמר- 054-230-0794
הצג עוד

Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה שלנו בגונן! צלם מאוד מוכשר, צילם תמונות מהממות ותפס גם רגעים ספונטים! זרם איתנו והכין לנו עיצוב למגנט שהתאים להזמנה ולשלטים בחתונה שיצא פשוט מהמם! האורחים מאוד מאוד אהבו את המגנטים שיצאו להם וממש התרגשו שהעלנו אותם לפייסבוק! בהחלט אלוף ומומלץ בחום!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על גונן מחברים שהתחתנו איתו וגם מהצלם סטילס שסגרנו ואנחנו שמחים מאד על הבחירה שלנו! גונן היה מקצועי מאד, איכות המגנטים מעולה והיה ממש כיף לעבוד איתו גם האורחים בחתונה ציינו שהוא היה שירותי ומקסים :)
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גונן הגיע עם חיוך רחב, ונשאר עד אחרון האורחים. האורחים עפו על המגנטים, גם על איכות המגנטים וגם- והרבה יותר חשוב- על איכות התמונות! גונן צלם מדהים ומעבר לכך שהיה צלם המגנטים שלנו, התמונות שצילם ילוו אותנו קדימה ולא רק כמגנטים על המקרר!
הצג עוד

yuval hay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה גונן נתן לנו הרגשה מעולה והיה קליק, ביום האירוע הוא הגיע בזמן והכין את הכל רק היה צריך שנגיע ונתחיל להצטלם! האורחים והמשפחה עפו עליו, על השירות שלו על היחס החם! אם אתם מחפשים צלם מגנטים איכותי שיפציץ באירוע שלכם - ללא ספק גונן!! בלי לחשוב פעמיים אני לוקח אותו לכל אירוע שיהיה לנו בעתיד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up