כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אהרון גדליה | צלם

אהרון גדליה | צלם

צלמי סטילס
טלפון:0548056860
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lian   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בהמלצה שקיבלנו מחבר, תמיד בהתחלה חוששים מלסגור ספקים ככ מהותים ,בכל זאת, אלו אנשים שיהיו לצידכם לאורך רוב היום שלכם ואחראים לתמונות שילוו אתכם כל בחיים!!פגשנו את אהרון לראשונה בצילומי הזוגיות ואין יום יותר כיף מהיום הזה!! הליווי שלו היה הדסר הכי נעים בעולם, האנרגיה המטורפת ואוו בדיוק מה שצריך בשביל יום כזה התלם הכי מקצועי בעולם, ידע להעמיד אותי בנקודות שהכי החמיאו לי ולארוסי, ידע בדיוק איך להעמיד אותנו בפוזות הכי כיפיות מצחיקות רומנטיות ומחמיאות, והתוצאה? אימלה. מי ידע שאפשר להתרגש ככ מתמונות!! יום החתונה- אני חושבת שמעולם לא סמכתי ככ על מישהו כמו על הצלם שלנו , ואווו איזה תמונות מדהימות איזה מקצועיות… כמה כישרון!!!!! אין ספק שהחוויה איתו הייתה מדהימה , ולי זה ברור שבעזרת השם כשאזכה לחגוג עוד אירוע- הוא הצלם שלנו.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם אהרון היה פשוט מאוד להבין עם איזה בן אדם ואיש מקצוע אתה מדבר.במהלך זמן ההמתנה לחתונה אהרון היה זמין ופנוי לכל שאלה שיש.אהרון צלם מקצועי ופשוט אומן ,ניתן להבין משיחה קצרה איתו כמה ידע רב יש לו בתחום ושהאהבה שלו לצילום זורמת לו בדם !במהלך יום הצילומים אהרון וקובי האלופים הצליחו לשבור את הקרח ולהעביר את היום בצורה הכי טובה ונעימה שיש ובנוסף לכל זה לצלם את התמונות הכי יפות ומיוחדות שיש !!הגענו ללוקיישנים מטורפים ואהרון שם פוקוס לכל הבקשות והדברים הקטנים שביקשנו ממנו.ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה ייצא לנו להכיר בן אדם מדהים שהעביר לנו את היום בצורה הכי טובה שיכלנו לבקש !!ממליץ בחום!!!
הצג עוד

hiladahari41   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהרון צלם פשוט מושלם!!!! עשה לנו אווירה ביום של החתונה, צילם בקלילות, זרם איתנו, תמונות מושלמות!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
אהרון תותח על! הגיע עם אנרגיות טובות ונתן תחושה של נינוחות מהרגע הראשון. הגיע לבד ומהקבלת פנים הגיע עוד צלם, היה מאוד משמעותי והוסיף הרבה תמונות של חברים ומשפחה מקבלת הפנים.יודע בדיוק את העבודה, אומר מה לעשות ומצלם ממספר זוויות מיוחדות ומעניינות.קיבלנו את התמונות לפני הזמן שהתחייב ופשוט נהנינו מכל תמונה, עריכה ברמה גבוה.ממליצים מאוד מאוד!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שראיתי את העבודות של אהרון- ידעתי שהוא יהיה הצלם שלנו בחתונה לא משנה מה! יכולה להגיד שזאת הבחירה הכי טובה ונכונה שעשינו, וזכינו שהוא לקח חלק ביום שלנו.זה מתחיל מרמת הזמינות הגבוהה שלו, היחס המדהיםוממשיך לפגישה ללפני החתונה שעושים תיאום ציפיות ועד היום עצמו שמעבר לצלם הוא הופך להיות א.אווירה, זמר, מפעיל- בגדול כל מה שתרצו ;)הסבלנות שלו לא נגמרת וככה גם האנרגיה- במהלך היום רק נטענתואוהוווו התוצאה הסופית- השאירה אותנו חסרי מילים!!אז תעשו לעצמכם טובה וקחו את אהרון לחתונה שלכם ואתם תברכו על הרגע הזה 😍
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהרון המלך!מהרגע שדיברנו איתו בטלפון וסגרנו, הבנו שמדובר במלך אמיתי. בפגישה הראשונה, ישר הבנו כמה בחרנו נכון. כמה הוא מבין מה חשוב לנו, כמה הוא יודע להרגיע ולייעץ גם מעבר לתחום שלו כצלם, וכמה פשוט הולך להיות איתו כיף ביום שלנו - והכל התגשם מעבר לכל דמיון!מעבר לתמונות המדהימות שיצאו, אהרון (ויוני) היו הכי מקצועיים בעולם, וגרמו לנו להרגיש בנוח עם המצלמה, גם עם המלווים וגם לבד, ודאגו לתעד כל רגע בצורה הכי יפה, מקורית ומחמיאה. אין תמונה שאנחנו לא מרוצים ממנה, ולהפך - כל תמונה יותר מדהימה מאחרת, וכולן יחד מספרות את סיפור היום שלנו בצורה הכי טובה שאפשר, והכל הודות למקצועיות הבלתי מתפשרת של אהרון.המלצה הכי חמה בעולם!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהרון הגיע עם יוני ומה אני אגיד לכם? אוירה אוירה אוירה!!!!!התמונות ידברו בעד עצמן ויתנו לכם הצצה ליום שהיה לנו, אבל אני אספר שמהרגע שסגרנו את אהרון ידענו שיהיה יותר ממושלם!מהשיחה הראשונה הוא נתן לנו את התחושה שהוא שם בשבילנו, שיהיה כיף, ושלמרות הלחץ הכול יהיה בקלילות ובאנרגיות מטורפות!!!שהשאירו אותנו ללא מילים.גם המשפחה והאורחים עפו עליהם!!!!!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה ממכרה על אהרון כצלם סטילס, ולפני החתונה לא חשבתי עד כמה ההמלצה הזו נכונה, אמיתית והרבה הרבה מעבר למה שחשבתי שצלם יכול להיות. בחודשים שלפני החתונה, אהרון היה שם להרגיע ולהציע רעיונות למקומות להצטלם, מאוד הקשיב לרצונות שלנו וכל הזמן אמר שהוא יעשה בדיוק מה שאנחנו רוצים ומה שיתאים לנו. אהרון אדם מדהים, הוא הגיע למקום ההתארגנות כחצי שעה לפני שקבענו והכין בצד את כל הציוד ולא הפריע לשום דבר, פשוט היה לו חשוב שממש נתחיל בצילומים בזמן שקבענו. אהרון בן אדם כל כך אנרגטי - אבל בקטע ממש ממש טוב.. הוא גרם לנו לצחוק ביום שיכול להיות נורא מלחיץ, גרם לנו להנות פשוט מכל רגע, להקליל את האווירה, לעשות לנו שמח ולא להיות מובכים מלהצטלם... כשהייתה איזושהי אי הבנה (לא קשורה) בצהריים עם צלם המגנטים, אהרון אמר- "אני מכיר אותו, תניחי לזה ותתפני למה שאת צריכה, אני אדבר איתו ואגיד לו שלא יעשה לכם בעיות" ופשוט דיבר איתו ופתר בשנייה את הבעיה שהייתה. ולסיום אגיד שאהרון הספק הכי טוב שתרצו שיהיה לכם ביום הזה, והוכחה לכך זה התגובות הנלהבות של המשפחות והחבריםות שלנו מהצילומים. יצאו לנו תמונות מדהימות, שהופתענו לקבל אותן תוך זמן קצר אחרי החתונה :)
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהרון ליווה אותנו לאורך כל הדרך, כבר מפגישת הייעוץ ידענו שבחרנו נכון. האנרגיות הוייבים והאישיות הקסימו אותנו. מעבר לזה במהלך החתונה אהרון לא הפסיק להצחיק אותנו וגרם לצילומים להיות הדבר הכי כיפי שיש ( אנחנו לא אנשים שאוהבים להצטלם)והכי הכי חשוב אהרון מקצועי ברמות , ממש אהבנו את התוצר הסופי התמונות מדהימות וכל המשפחה והחברים לא הפסיקו להתלהב מהם ולהחמיא .ממליצים בחום על אהרון הוא פשוט תותח
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם אהרון היה ברור כי יש לו תשוקה למקצוע, אהבה לאנשים ורצון ללוות אותנו ביום, לתפוס את הרגעים שישארו איתנו. יותר מכך, הורגש כי מדובר באדם שיהיה לנו נעים וכיף לבלות שעות איתו ביום האירוע. בשיחה אהרון היה פנוי וסבלני לכל שאלה מהמחיר ועד אלמנטים שאנו אוהבים בתמונות, אופי הצילום המועדף ואיך אנחנו מרגישים מול המצלמה. הוא השתדל להיות זמין במהלך התקופה ולקראת האירוע ישב איתנו לפגישה נוספת בה התאים את הפרטים בדיוק אלינו.ביום החתונה אהרון היה נעים, יצר אווירה טובה והעלה חיוך על כל בני הבית והמלווים. תוצרים מעולים עד כדי כך שהתקשינו לצמצם ולהכניס לאלבום, שגם הוא יצא מהמם והגיע מהר.בקיצור, כמי שעבדה מול אהרון לאורך כל התהליך, אין מילים לתאר כמה הוא מומלץ! פשוט תקבעו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up