כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
dj phil lerner - דיג'יי פיל לרנר

dj phil lerner - דיג'יי פיל לרנר

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Kostya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
פגישה ראשונה סגרנו! עזר לסגור את כל הספקים מסביב ! ונתן לנו את כל מה שצריך!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו לפיל דרך המפיק שלנו ליאור כהן, לא שמענו עליו לפני אבל כבר מהשיחה הראשונה היה קליק מטורף וראינו שמדובר במקצוען.
הצג עוד

Nastya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היה מאוד סבלני במפגשים שלפני החתונה, משתף מהניסיון שלו ונותן הדרכה טובה לאיך האירוע עתיד להיראות.המוזיקה הייתה מעל ומעבר ! מקבלים הרבה פידבקים טובים מאוד מהאורחים.מצליח ״להרגיש״ את קהל האורחים שמגיע, מה שהביא גם את המבוגרים יותר בקהל וגם את הצעירים יותר לרחבת הריקודים והשאיר אותם על הרחבה עד השעות המאוחרות.נהננו מאוד מהמוזיקה ומהאווירה - שמחים שבחרנו בפיל!
הצג עוד

מאשה ואליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מקצועי, קשוב, יחס אישי, חוש הומור! מזמן לא רקדנו ככה
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל הוא הרבה מעבר לdj!!! לא פגשנו בן אדם כזה איכותי ומיוחד מימינו!הגענו אליו דרך חברים, התאהבנו בו מהפגישה הראשונה.תמיד עם חיוך, זמין, נגיש, הכי חשוב מדויק ומתקתק.הרחבה הייתה מפוצצת, התאים את עצמו לקהל בצורה מדויקת, אשכרה התאים את עצמו ברמת דיוק לאורחים! האורחים לא הפסיקו לשאול מי זה פיל ואיך מצאנו אותו.פיל עזר לנו הרבה מעבר לארגון המוזיקה, המליץ לנו על אנשי מקצוע נדירים, תמך בנו בתקופה הזו וגם נתן תחושה טובה!שווה כל שקל, והוא צנוע לגמרי במחיר!!!
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
פיל היה מקצועי,זמין בכל רגע גם מעבר לאירוע(יעוץ,הכוונה )ידע בדיוקקקק איך להקפיץ את הקהללל באוויר, לא היה רגע אחד שהרחבה היתה ריקה.. וכל זה תוך התחשבות לבקשות הקהל ולמצב רגיש שהמדינה חווה!ללא ספק שאנחנו ממליצים ובעזרת השם יצא לנו לחגוג איתו שוב בשמחות 🙌🏻🫶🏻🙏🏼
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל פשוט תותח, התחתנו בזמן המלחמה ופיל ידע להתאים את עצמו ברגישות למצב בארץ ובמקביל להצליח לעשות לנו הכי שמח שאפשר.ידע לקרוא את הקהל ולגרום לחתונה שלנו להיות הכי שמחה שרק אפשר!מומלץ בחום!!! הרחבה הייתה מלאה תמיד עד הסוף, ידע לעזור לנו לבחור שיר סיום שמוקדש לכוחות הבטחון. יצר לנו המון רגעי קסם בחתונה מרגשים ומצחיקים.מהשיחה הראשונה עם פיל היה לנו חיבור מוצלח והביקורות מכל האורחים עליו היו פשוט ואוו!
הצג עוד

lital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל פשוט מושלם! מעבר לזה שהוא הדיג'יי מספר 1, הוא פשוט בן אדם מדהים.מהתחלה הוא היה קשוב לכל הצרכים שלנו, והיו הרבה כאלה, והוא פשוט ענה על כולם במקצועיות, אדיבות והכי חשוב - בחיוך.נתן לנו טיפים חשובים שלא קשורים לריקודים, גם לפני האירוע וגם תוך כדי האירוע עצמו, דאג שנאכל ונשתה כדי שהערב שלנו יהיה מושלם ונחווה אותו עד הסוף.כשאתם בוחרים בפיל, אתם בוחרים בדיג'יי מטורף, שיודע להרעיד את הרחבה ולהרגיש את הקהל, אבל מעבר לזה אתם בוחרים באח גדול שדואג לכם כאילו אתם חלק מהמפשחה.ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו בכל ההפקה הזאת.
הצג עוד

ויטלי ואנג'ליקה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל היה פשוט מדהים!היה לנו קהל מגוון ופיל פשוט קלע לכולם - שילב סגנונות שונים (מזרחית, ספרדית, אנגלית, רוסית, טרנסים - פשוט הכל מהכל!) והרחבה נשארה מפוצצת עד 2 בלילה.מעבר לזה הוא היה אכפתי וקשוב, נתן לנו טיפים מעבר לתחום המוזיקה, הפנה אותנו לאחרים כשהיה צריך ואף הרגיע אותנו בשעות הלחץ שלפני החופה.פיל ללא ספק היה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות!
הצג עוד

Vicki   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל מדהים!לא יכולנו לבקש מישהו יותר מקצועי ושירותי ממנו. היה זמין לכל שאלה ובקשה גם אם היא לא תמיד הייתה בתחום המוסיקה. לפני החתונה נפגשנו לסגור את סוג המוסיקה והתנהלות באירוע. באירוע עצמו הרים את האורחים ועשה שמח לכולם🤩הייתה לנו חוויה מטורפת ואנחנו ממליצים עליו מכל הלב❣️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up