כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
natasha's floral design-עמדת שזירה ועיצוב אירועים

natasha's floral design-עמדת שזירה ועיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0547567528
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטשה עיצבה לנו סידור פרחים בחופה, שלט כניסה ואגרטלים קטנים בשולחנות.ביקשנו פרחים צבעוניים והעיצוב עלה על הציפיות שלנו!הכל יצא מקסים והוסיף אופי מיוחד לאירוע, קיבלנו המון מחמאות.נטשה מהממת ומוכשרת ברמות, נעים להתנהל מולה ואנחנו ממליצים בחום! 🌼🌸🌺
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנו זר כלה, סידור חופה ושלט לכניסה. הפרחים היו פשוט מהממים, בדיוק כמו שדמיינו וקיבלנו מלא מחמאות!שווה כל שקל ופשוט כיף להסתכל אחר כך על התמונות.נטשה היתה מאוד נחמדה, מקצועית, קשובה לבקשות שלנו והיא פשוט כשרונית!ממליצים מאוד 🤍
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נטשה מקסימה! מעצבת הבית של הגבעה. לקחנו דרכה עיצוב חופה, עציצי תבלין למרכז שולחן וזר. העיצוב יצא מהמם וקלע לצבעים ולסגנון שביקשנו. המחיר הוגן. ממליצים בחום!!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברמה האישית נטשה מקסימה - מצחיקה, מרגיעה וקלילה. ברמה המקצועית - וואו! נטשה עיצבה חופה מהממת ופירגנה מאוד מעבר לסיכום המקורי שלנו, קלעה בול לצבעים עליהם חשבתי, והכינה לי זר כלה יפהפה! קנינו דרכה עציצי תבלין כמתנה לאורחים, העציצים יפים, מרשימים ואיכותיים והאולם היה נראה מדהים. כיף לעבוד איתה ואני ממליצה עליה בחום :)
הצג עוד

Hoffit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעצבת הבית של אולם הגבעה שלנו שאהבנו מאוד
הצג עוד

aviv.bresler   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
אז ככה, נטשה היא פשוט בן אדם מדהים! עבר אליה שנה לא קלה בחיים האישים שלה, ולמרות זאת היא הצליחה להפוך את החתונה שלנו להכי קסומה ומיוחד, בדיוק מה שרצינו. לא היה לנו תקציב גדול במיוחד, ונטשה ממש עזרה לנו להבין מה אפשרי התקציב שלנו, מה הכי יפה, איך הכל יראה, ובחרה פרחים מהממים שממש עשו אווירה מדהימה. ממש ממליצה אליה בחום, אני ובעלי לא היינו סגורים על מה אנחנו רוצים, והיא עזרה לנו להחליט ולהגיעה להחלטות הכי טובות.
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
נטשה האירה את החתונה שלנו במלא פרחים יפים, היא הייתה מקצועית מהרגע הראשון ואנחנו שמחים מאוד שלקחנו אותה כספקית.
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטאשה מדהימה!! העמדה שלה מרשימה!! הזמינות שלה מרגיעה! הקליעה שלה הייתה מדויקת!! האורחים, גברים ונשים, האחייניות שלי והמשפחה- כולם מאוד נהנו מזרים, דאשים וצמידים מהממים, נהנו מהמגוון הרחב של פרחים שהיו בעמדה, מהחיוך התמידי וההשקעה בכל פרח ובכל שזירה :) העמדה הייתה בולטת ומשולבת היטב בקבלת הפנים והפירגון שקיבלנו אחרי החתונה היה משמח כל-כך!!! :) הזר שלי- שמוצג כאם בתמונה, היה הדובדבן שבהפיכת הלוק שלנו כזוג נשוי למושלם!! הזר היה מתאים כל-כך לחליפה, הוא היה בולט ומרשים במידה הנכונה ולא הסכמתי לשחרר אותו מרוב שהתאהבתי, עד שזרקתי אותו לקהל האורחים היקרים :) השירות של נטאשה הוא מעולה, ראיתי את העמדה בחתונה של חברה טובה ומיד אמרתי לבעלי- "שמת לב לעמדת שזירה?? וואו, מהממת!" והיה לנו ברור שאנחנו בוחרים רק בה!! ממליצים בחום גדול ואהבה ענקית :)
הצג עוד

OS   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נטשה עשתה עבודה מצויינת! עמדת השזירה שלה הייתה מהממת, מגוונת ואחד הדברים שהכי הוסיפו לחתונה שלנו (שישי צהריים), האורחים עפו על זה :) נטשה והשוזרת שאיתה היו מקסימה והזרימו הרבה אורחים לקחת זרים וכובעים, מה שהוסיף המון לאוירה הכיפית באירוע. היא סופר מקצוענית ונותנת שירות מעולה, היינו איתה בקשר מספר פעמים לפני החתונה, והיא תמיד הייתה זמינה לענות על שאלות ולייעץ. היא הייתה מאוד פתוחה וגמישה איתנו (הכינה זרי ראש מקסימים לאחייניות) וזרמה עם הרעיונות שלנו (לשזור על כובעים, לשים כל מיני דברים בעמדה וכו') היה תענוג להתנהל מולה, והשקט הזה לפני החתונה שווה המון :) ממליצים מאוד מאוד מאוד!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לנטשה אחרי חיפושים לזרי ראש לצילומי בת-מצווה. נטשה קלעה בול לטעמנו ואפילו טוב יותר משיכולנו לבקש, והכינה לנו 4 זרי ראש. היא גם עשתה עבורנו עמדת שזירה באירוע וקיבלנו המון מחמאות! שוזרת מקסימה ומומלצת!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up