כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
M-event ניהול אירועים

M-event ניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל , ולפני הכל אין כמו משהצריך לסמוך עליו בעצימת עיניים וכל מה שהוא אומר זה קדוש!!! זמין בכל שעה ואפילו שהוקפץ למילואים לכמה ימים .. הזמינות שלו לא פסקהלכל טלפון ולכל שאלה נתן מענה
הצג עוד

ניב גבאי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
טוב אז ככה, החתונה שלנו הייתה אירוע מתגלגל ועברנו הרבה דברים, מלהחליף אולם ולשנות תאריך, לדחות בגלל המלחמה, מה לא היה לנו ומי שנשאר והיה חזק איתנו כל הדרך היה משה והצוות שלו שאין דברים כאלה בעולם אני מודה לאלוהים שנתן לנו אותו שליח של טוב שהרגיע והיה זמין בכל שעה ולכל שאלה והותקל בלא מעט סיטואציות שפשוט התעלה על כולם והפך למשפחה עבורינו, שבוע לפני החתונה עדכנו אותו שבמקום 500 איש יש 1000 איש ומקצוען כמו מקצוען ידע להתמודד עם זה ותמיד להיות שם בשבילנו, משה אוהבים אותךךךךך😍😍
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
משה האלוף היה לצידנו בכל הלחץ של החתונה, גם אחרי שהיינו צריכים לדחות בעקבות המלחמה הוא היה רגיש לסיטואציה ולמצב והפך בשבילנו עולמות!בכל שעה ביום זמין לשאלות ועוזר בהכל!ביום החתונה הוא פשוט תיקתק את האירוע! מדובר על אירוע של כ600 אורחים שהגיעו והכל התנהל בדיוק לפי הספר.ממליצה בחום לכל מי שיש אירוע ורוצה שהאירוע שלו יהיה ברמה הכי גבוהה שיש!
הצג עוד

Yoav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
משה הוא מנהל אירוע אלוף! שידאג לכם לכל מה שאתם צריכים לפני האירוע ובמהלכו. הוא מנוסה, מקצוען, יודע לעבוד עם כל האולמות וגם בוודאות יחסוך לכם מבחינת סידורי הושבה ואלכוהול. הוא עובד בחשק רב, קשוב לבקשות של הזוג ועם המון רצון לארגן לכם אירוע מושלם. הוא זמין כמעט בכל שעה והעבודה איתו מתחילה הרבה לפני האירוע. שמענו עליו הרבה המלצות אבל הוא היה הרבה יותר טוב מכל ההמלצות. נהנו לעבוד איתו וממליצים עליו מכל הלב. כל בלת"ם שהיה לנו במהלך האירוע משה פתר לנו אפילו מבלי שביקשנו.
הצג עוד

Bathen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שראיתי את הביצועים באירועים קרובים של משפחה או חברים ידעתי שיש לי על מי לסמוך! האירוע נוהל בצורה הכי מקצועית שיש, הרגשנו שיש לנו אוזן קשבת וביטחון מלא בניהול של האירוע, הכל תקתק כמו שעון והיה פשוט מעולה!!
הצג עוד

יותם אברהם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
שירות מושלם מכל הבחינות לא היה חסר.
הצג עוד

יהלום   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה בלתי נשכחת, תהליך מושלם עם משה האלוף! לא יכולנו לבקש טוב ממנו, תפקוד העובדים בצורה מושלמת מקצועיות, שירות ויחסי אנוש מושלמים,לא היינו בוחרים אחרת. חברה מספר אחת מהפרט הקטן עד לתוצאה הסופית.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
משה האלוף והצוות שלו דאגו לאירוע מושלםוענו על כל הדרישות והבקשות סידורי הושבה,אירגון האלכוהול ואישורי הגעהיחס ושירות ברמה גבוהה מאוד, דאגו לכל פרט ופרט באירוע! חסכנו הרבה כסף וכאבי ראש ממליצים בחוםתודה משה!
הצג עוד

בן וגלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
משה תותח על!!ניהל לנו את האירוע בצורה הכי מקצועית שיכולנו לבקש!לא היינו מחליפים אותו בחיים!
הצג עוד

limaydahan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתי מלווה של כלה באירוע שמשה עשה ובאותו זמן החלטתי שמשה יהיה באירוע שלי. הוא עשה לנו סדר בכל הבלאגן, היה זמין גם בשעות המאוחרות בלילה ונתן לנו תחושה של ביטחון בכל שלב של האירוע וזרם עם כל דבר שרק ביקשנו..ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up