כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צילום אדיר - אדיר לוטן

צילום אדיר - אדיר לוטן

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
danielle.cohen262   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
את אדיר הכרנו בחתונה של חברים טבים והיה ברור לנו שאנחנו חייבים אותו גם בחתונה שלנו! סגרנו מולו בתקופת המלחמה תוך כדי זה שבן הזוג שלי לוחם במילואים ואדיר היה זמין לנו לכל ההטרלות, השאלות, להרגיע, להכווין ולתת תחושה של ביטחון והרמות.אדיר דאג לסדר את לוז היום, לחשוב על מקומות צילום אפשריים והקשיב למה שאנחנו רוצים שיצא מהיום הז ודאג שזה יקרה. כל החברים והמשפחה הקרובה שהיו איתנו במהלך היום עפו עליו ברמות ולאחר האירוע, גם לא הפסקנו לקבל מחמאות על ההתנהלות שלהם ושל לב צלם הווידאו עם האורחים ובמהלך האירוע!
הצג עוד

Oded   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מההתחלה אדיר גרם לנו להרגיש בנוח. היה לנו כיף וזורם גם בתכנון לקראת הארוע וגם ביום החתונה. אדיר בזמינות גבוהה גם לדברים שלא קשורים ישירות לצילום. נותן תחושת ביטחון ורוגע לכל אורך הדרך. בקיצור, מקצוען!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם אדיר חבילה של צילום סטילס + וידאו לחתונה שלנו 🤍
הצג עוד

Flor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אדיר צלם מדהים, עם צוות מעולה! קודם כל הוא בן אדם מקסים, תמיד עם חיוך על הפנים ברמה שגם המשפחה שמה לב לזה! והכי הכי חשוב - התמונות יצאו מהממות!!!
הצג עוד

leetelari.lta   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אדיר היה נעים ומקצועי מהרגע הראשון, שילוב מושלם בין לזרום איתנו לבין לכוון להנחות ולתת תחושה שהכל בשליטה! עם המון סבלנות, תמיד זמין לכל שאלה, הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. התוצאות היו מדהימות, כל כך הרבה תמונות טובות שאי אפשר לבחור. באמת הבחירה הכי טובה שעשינו.
הצג עוד

זהר רגב -   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אדיר היקר!! קודם כל- אדם סופר נחמד ונעים עם חיוך תמידי ורצון לעזור. קיבלנו כלכך הרבה מחמאות מהאורחים שלנו על אדיר והצוות שלו, על זה שהם היו חייכנים ומקסימים, ושלא היה צריך לרדוף אחריהם בשביל תמונה הם פשוט עבדו מעולה!! מעבר לזה התמונות והוידיאו מושלם, האיכות מדהימה, האלבומים ואוווכמובן שירות מדהים עם המון סבלנות לתיקונים ושאלות
הצג עוד

ויקטוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמו שמו כן הוא - אדיר פשוט אדיר ! ברמות על!!!אכפתי, מקצועי, קשוב ושמח!היה לנו כיף אתך, הרגשנו אתך קלילות והמון זרימה ואנרגיה טובה . וחוץ מזה קבלנו מהאורחים ים של מחמאות מודים שבחרנו בכם! היה מושלם תודה אדיר !
הצג עוד

aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אין על אדיר!! יודע להיות האיש הנכון במקום הנכון, לתפוס את התמונות והרגעים המרגשים. להגיד מילה טובה, להרים את האווירה, עם הזוג, עם המשפחה, החברים. לא נח לרגע, מחפש הזדמנויות לצלם עוד ועוד. זה האיש שאתם רוצים שילווה אתכם במהלך היום. אדיר צילם חתונות של הרבה חברים שלנו ואפילו כאורחים מהצד התרשמנו מכמה הוא נחמד, משקיע ואכפתי. חשוב לו להוציא תמונה טובה מכל אורח שמגיע.והתמונות - ואוו!! בקיצור מומלץ מאד מאד מאד
הצג עוד

אדר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמו שמו כן הוא - אדיר ברמות על!!!אכפתי, מקצועי, קשוב ושמח!היה לנו כיף אתך, הרגשנו אתך קלילות והמון זרימה ואנרגיה טובה . וחוץ מזה קבלנו מהאורחים ים של מחמאות על הצלם תמר. מודים שבחרנו בכם! היה מושלם!
הצג עוד

אורטל חזן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שיחת טלפון אחת עם אדיר- זה כל מה שהיה צריך בשביל שנדע שזה האחד-האנרגיה, האכפתיות, המקצועיות, הרוגע, ההומור עוברים כבר בקול !בן אדם עם האנרגיה הכי טובה, עם ים של סבלנות וכיף, יצירתיות אין קץ והלב הכי גדול שיש, קלט אותנו ישר ועזר לנו להשתחרר ולהעביר את הכל בכיף, ראה אותנו והבין איך לקלף אותנו, דאג לאווירה מושלמת, לא ויתר על תפיסת הרגעים הכי חשובים והכי יקרים, נתן יחס מושלם לנו ולאורחים!והכי הכי בן אדם עם חיוך שלא נגמר❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up