כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
dj רועי יצחק

dj רועי יצחק

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי היה הדי גי ב2 חתונות של חברים קרובים שלנו, הם המליצו אז הרמנו טלפון וסגרנו בלי חיפושים אחרים. לאט לאט התקרבנו לתאריך וגילנו איזה מתנה הייתה לנו בידיים. לאורך הדרך רועי התעניין מהלב בנו. שאל, דאג, התעניין וייעץ. רק יום אחרי האירוע גילינו שנלחם עם בעל האולם שלנו על ווליום כדי שלנו יהיה מושלם! לא רק שרועי הוא שניצח אנחנו אפילו לא הרגשנו בזה. הוא הרים לנו את הרחבה והיה קשוב לנו ברמה הכי גבוהה! רועי תמיד היה זמין וקרא את הקהל כמו מפה. תמיד ודווקא בתקופת קורונה רועי הוא ההחלטה הכי קלה ונכונה שעשינו.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
פשוט וואו!!!!! את רועי פגשנו אחרי פגישה עם די ג'יי אחר שלא עפנו ממנו בכלל, ישר אחרי הפגישה הסתכלנו אחד על השני וידענו שזהו!!! הוא שלנו!! עם רועי קבענו לאירוע המקורי שהיה אמור להיות במרץ, לאור המצב נאלצנו לדחות את החתונה לאוגוסט. רועי הנשמה הזה היה זמין לנו בכל שלב, התלבט איתנו יחד, נתן לנו עצות, אפילו הציע לבוא בנוסף לאירוע ללא עלות (!!!!) בגינה של ההורים אם נרצה לעשות גם וגם, אין אין אין דברים כאלה!!! הוא הקפיץ את כללללל הרחבה, התאים ושינה ביחס לזרימה של האנשים ונתן עבודה פשוט מהלב!!! אגיד שגם המחיר מדהים ממש ביחס למה שקורה בשוק והבחור תותח אמיתי!!!! אין בכלל התלבטות. ממליצים באהבה גדולה!!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי בחור מקצועי ואמין! זמין לצרכים ולרצונות של הזוג ! ממליצה מאוד !!!!
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
על ההתחלה הייתה כימיה מדהימה עם רועי, הייתה לנו פגישה ראשונה הכי כיפית וקלילה עם מוזיקה טובה ברקע. קלע בול לטעם השונה של שנינו! עזר מאוד בכל מה שהיה קשור לחתונה בתקופת קורונה❤️ ובכללי הרים את הערב מעל המצופה😍
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הארוח אצלו היה מאוד נעים הרגשנו שהגענו למקום הנכון,ישר הראה לנו איך בעצם האירוע שלנו ייראה ולא הפסיק לתת לנו המלצות על מוזיקה טובה ומתאימה לחתונה, איך לשפר את האווירה באירוע יחד עם הטעמים שלנו. באירוע אצמו לא הייתה שניה של שקט, הרחבה היה תמיד מלאה ועם מלא אנרגיות, באמת שכל האורחים נהנו וציינו שהמוזיקה בחתונה הייתה טובה מאוד ובסופו של דבר זה מה שהיה לנו חשוב. DJ פשוט מקסים שבזכותו הייתה לנו חוויה בילתי נשכחת נהדרת ומדהימה.
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רועי ההורס!! חתונה של 200 אנשים, ביום רביעי, ואף אחד לא זז מהרחבה עד 2 בלילה!! רועי קרא באופן מדוייק את הקהל שלנו והיה פשוט טירוף! כייף של בחור שבא לעשות שמח!!

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה שקיבלנו הרמנו שיחת טלפון וכבר שם ידענו שהוא ינגן לנו בחתונה בפגישה רועי היה קשוב לצרכים שלנו זרם איתנו באוירה והפתיע אותו עם החומרים שיש לו. יצאנו בהרגשה הכי בטוחה בעולם באירוע רועי היה פשוט להיט גם בזמן אוכל הרחבה הייתה מלאה ופשוט לא הפסקנו לקבל מחמאות
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ראינו את רועי בכמה חתונות של חברים וכבר שם סימנו אותו כפייבוריט :) באמת שלא יכולנו להפסיק לשמוח ולרקוד וככה רצינו בדיוק שתראה המסיבה שלנו. בפגישה עם רועי זכינו להכיר מעבר לDJ מקצועי ופשוט אלוף, אדם מדהים, עם חיוך גדול ואנרגיות מדהימות. הוא ידע להכווין אותנו למוסיקה שאנחנו רוצות, אבל תכלס ידענו שאנחנו פשוט סומכות עליו. מניסיוננו בכמה חתונות (כולל שלנו) הוא משקיע במוסיקה מדהימה, יודע להתאים לוייבים ולקהל בול כמו שצריך, עושה הכי כיף ושמח שיש ופשוט מרים את הרחבה!! להמלצה החמה שלנו מצטרפים מלא מוזמנים, שנהנו בטירוףףף והחמיאו בלי סוף על המוסיקה והמסיבה. אל תתלבטו :)
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה ברור לנו שרועי הוא האיש שלנו, עם מלא אנרגיות וחיוך. רועי הקדיש המון זמן ומחשבה להרכיב במיוחד בשבילנו פלייליסט מדוייק, עם כל הבקשות והדרישות של כולם. במהלך החתונה רועי הצליח ליצור בדיוק את האווירה שחיפשנו - גם בקבלת הפנים וגם בריקודים (אף אחד לא יכל להישאר בכיסא, המסיבה הייתה מושלמת).
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מה פגישה הראשונה ידענו שרועי שלנו , בן אדם מקצועי,קשוב וסימפטי. האורחים שלנו גם מאוד אהבו אותו ,קחו אותו בשתי ידיים. תודה רבה רועי

להמשך גלישה באתר
up