כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
A&G wedding dresses

A&G wedding dresses

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבוטיק אחריי מספר מקומות שבהם לא מצאתי את הנפש שלי בשמלה… השמלה הראשונה שבגללה בעצם הגעתי כי ראיתי אותה באינסטגרם הייתה זו שנגעה לי בלב 🥹 תודה רבה לאסיה ולתופרת שלה אולגה על זמינות אנושיות ומקצועיות!!! ממליצה מכל הלב… סטודיו עם שמלות שלא דומות לכל מה שנמצא בשוק, איכות מושלמת של בדים, ולא פחות חשוב איזה כיף זה להתחתן עם שמלת חלומותייך בלי לשלם הון תופעות🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום בוטיק קטן ומקסים, אחרי כמה מקומות מאכזבים הגעתי לA&G. שמלות מהממות אחת אחת, הכל מסודר, נקי ואסטטי בסטודיו, כמות הסבלנות שיש להן היא מטורפת, במדידה ובהתלבטויות של הכלות. גרמו לי להרגיש ממש טוב ולמצוא את השמלה הכי יפה שיש.מחירים שפויים ונגישים!תודה לכן ❤️❤️🙏🏼
הצג עוד

טל ואבשלום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את השמלה הראשונה שלי קניתי כאן. החנות הראשונה והשמלה הראשונה שהחלטתי למדוד. שמלה הורסת שקיבלתי עליה אינספור מחמאות. הרגשתי ממש כמו נסיכה! בנוסף היחס היה מעולה ומקצועי❤️ ממליצה ממש!

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לסלון הזה הגעתי אחרי שהייתי במספר מקומות ולא מצאתי את עצמי עם הסגנונות העכשיוויים, רציתי משהו קלאסי ועדין ובמחיר שפוי. בפעם הראשונה שהגעתי לשם קיבלה אותי גליה, הגשתי את הקליק בשניה. הראתי לה את הסגנון שאני מחפשת והיא הראתה לה מספר לא קטן של שמלות שאהבתי ממש, היא נתנתה לי להרגיש מעולה, היא הייתה מהממת ורגשתי שזהו מצאתי את המקום שלי. אחרי מפגש אחד נוסף החלטתי מי תהיה השמלה שלי ותפרו לי אותה אישית למידות שלי בהזמנה מחו"ל. אחרי שהשמלה הגיע נשאר רק לעשות מדידות של אורך עם הנעליים שבחרתי וזהו. והכי חשוב, הן נותנות שם הינומה וכיסוי חופה עם פיקדון ככה של צריך לשבור את הראש גם על זה :)
הצג עוד

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רכשתי שמלה מדהימה שגרמה לי להרגיש כמו נסיכה במחיר נוח לכל כיס. הבנות בסטודיו היו מאוד נעימות וקשובות לכל התיקונים שהייתי צריכה ממליצה!

Hoffit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות חמות על הסטודיו ועל אסיה. הגעתי לסטודיו אחרי הרבה מקומות שבהם ךא הצלחתי למצוא משהו, ועל המדידה הראשונה מצאתי את האחת! שמלה מדהימה, נוחה עדינה כמו שחלמתי! רכשתי שמלה נוספת לריקודים שהייתה כיפית ברמות! אסיה בעלת הסטודיו ואולגה התופרת היו מקסימות, קשובות ועשו את כל התיקונים שרציתי עד הרגע האחרון כדי שהשמלות ישבו בול!
הצג עוד

ronit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי וחיפשתי.. וכשהגעתי לחנות השמלות של אסיה וגליה, קודם כל קיבלו את פני עם קפה ועוגיה, אבל מעבר לזה מיד הבנתי שרמת הגימור של השמלות היא מושלמת, במיוחד שאולגה התופרת נמצאת מידי יום בחנות עצמה ועובדת על תיקונים...זה כל כך חשוב שלא שולחים אותך לעשות תיקונים במקום שהוא לא החנות עצמה!! אסיה , גליה, שתי נשים חזקות , חכמות מאוד, אדיבות, נעימות, זורמות על כל שינוי גם שינויי הרגע האחרון, העיקר שהלקוחה תצא מרוצה, בלי קשר לעלות הכספית, יש פה רגש ונשמה ענקית שראויה לכל שבח! תודה על שירות הכי אדיב שהכרתי- כולל בקשה להחלפת שמלה 3 שבועות לפני האירוע שנענתה בחיוב ובמאמצים שהכל יהיה מוכן בזמן.
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אסיה וגליה פשוט מדהימות, כבר המפגש הראשון איתכן היה מדהים הליווי המקצועיות והיחס האישי פשוט הפכו את החוויה הזו למדהימה עוד יותר! השמלה הייתה מהממת אולגה דאגה שתישב בוללל עליי וקיבלתי ים מחמאות! הרגשתי כמו נסיכה 😍
הצג עוד

Tahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אסיה, גליה ואולגה המדהימות! הייתה לי חוויה מהממת! כל כך נהנתי להגיע ולפגוש אתכן! השמלה הייתה מהממת ונוחה וגרפה המון מחמאות! וגם אתן, סבלניות ומייעצות ומקשיבות לכל בקשה שלי ולכל תיקון שרציתי לעשות, ותמיד מחייכות!!!!! הייתן הבחירה המושלמת! ❤️ תודה!
הצג עוד

Emilia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאסיה וגליה אחרי ביקור בסלון שהכריח אותי ללבוש שמלה שלא רציתי. כשהגעתי אליהן, ביקשתי שמלה ספציפית מהקולקציה וגליה ישר מדדה אותה עליי למרות שהיא הייתה קטנה עליי במידה. מדדתי עוד שמלות ובסוף מצאתי את השמלה המושלמת אצלהן! שתיהן אלופות סבלניות ודקדקניות. איכות הבדים של השמלות ברמה גבוהה, ולא סתם טול פשוט. אולגה התופרת שלהן התאימה את השמלה עליי בול! נראתי כמו נסיכה, והרגשתי הכי נוח בעולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up