כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קרן מור יוסף | שמלות כלה וערב

קרן מור יוסף | שמלות כלה וערב

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן פשוט מדהימה!! היחס המדהים והמקצועיות עשו את שלהם וגרמו לתחושה טובה ושיש על מי לסמוך! מדדתי שמלה אחת ומיד החלטתי שזו תהיה שמלת החתונה שלי! ממליצה בחום גם מקצועית וגם יחס מדהים! (:
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו.. קרן מוכשרת בטירוף. מהרגע שנכנסים אליה לסטודיו מרגישים בבית. אין ספק שקרן זו הבחירה הכי טובה שיש.

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן פשוט מדהימה!!! מוכשרת בטירוף ונפלאה! מהמפגש הראשון ולאורך כל הדרך, קרן ואודל היו זמינות עבורי לכל בקשה ושאלה והאווירה בסטודיו תמיד הייתה מחבקת. קרן יצרה עבורי את שמלת החלומות שלי שאפשרה לי להרגיש לגמרי נסיכה וגרפה מיליון מחמאות.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת.. וואו!!!! סגרתי אצלה כבר בפגישה הראשונה!! אודל העובדת המדהימה התחילה איתי את הפגישה הראשונה הכניסה לי לחדר 3 שמלות למדידה. בשימלה השלישית כבר כולנו ידענו זאת השימלה (אני המלווה שלי ואודל העובדת). אך משהו בשרוולים לא הסתדר לנו.. קרן סיימה מדידה בחדר השני והצטרפה. איך שהיא נכנסה היא החמיאה מאוד על השימלה אך גם באותה נשימה אמרה שאת השרוולים אנחנו משנים- הם לא מחמיאים! באותן שניות הבנתי שעליה אפשר לסמוך!!!!! סגרתי שם באותה פגישה בלי יותר מידי מחשבה!! כבר מההתחלה ההרגשה הייתה מדהימה! הרגשה שניתן לסמוך עליהן כי הן ידאגו להוציא אותי עם השמלה הכי יפה!!! לפגישות האחרות כבר הגעתי לבד ללא מלווה- דעתן הייתה כל כך כנה ואמיתית לאורך כל הדרך שלא הייתי צריכה להביא איתי מישהי מהבית שתגיד לי איך השימלה עלי. השימלה הייתה מושלמת אך לשרוולים שלה פחות התחברתי בפגישה הראשונה- קרן דאגה לציין שתמיד אפשר לשנות ונתנה לי את הביטחון להביע את דעתי במידת הצורך ולא להתבייש. את המשפט שלה אני לא אשכח- "אל תדאגי נשנה כמה שתרצי את השרוולים עד שתהיי מרוצה בשביל זה כמו צ'יפס". (יש מעצבות שלוחצות על הכלות כשאין להן כח לשנות!!) החלטתי לתת לקרן והצוות יד חופשית לעשות מה שנראה להם לנכון- וכבר בפגישה השנייה נסגרנו על סגנון חדש של שרווילים. באחת המדידות קרן לא הייתה- אכתוב על זה בחלק הבא. אודל המהממת הייתה איתי לאורך כל המדידה- הייתה מקצועית, אדיבה ומלאת סבלנות!!! לאורך כל הדרך האווירה הייתה חמימה, סבלנית ואוהבת!! גם ביום עצמו התארגנתי שם בסטודיו. אציין שהייתי מלווה מספר פעמים בחיי, הייתי לא מעט פעמים עם כלות במדידות אצל לא מעט מעצבים וסלונים- ולכן אני יכולה בביטחון ענק להמליץ על קרן מור יוסף!!!! לא נתקלתי עוד בשרות כזה!!!!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כחלק מההכנות לחתונה, סגרתי לי יום מרוכז אצל כמה וכמה מעצבים בדרום. הסטודיו הראשון אליו הגעתי היה של קרן. מיותר לציין שלשאר המעצבים מעולם לא הגעתי עד היום ומשם הכל הסטוריה. השמלה הראשונה שמדדתי בסטודיו היא השמלה שלבשתי בחתונה, זאת הייתה הבחירה הכי מושלמת ונכונה עבורי. קרן המדהימה לאורך כל הדרך הייתה קשובה, השרתה אווירה של נוחות, דיוק ומקצועיות. מעבר לשמלות ההורסות שיש בסטודיו, הכרתי אישיות מדהימה שכל כלה חייבת לפגוש בתהליך הלא פשוט הזה! אני חייבת לציין שגם הצוות בסטודיו יותר ממושלם כך שגם שקרן לא נמצאת אודל העובדת האדירה של קרן קיבלה אותי בחום, ייעצה והרימה! ממליצה בחום מכל הלב לכל הכלות העתידיות שרוצות את השמלה המושלמת אבל לא מוכנות להתפשר על יחס ואנושיות שאין כמוהה. תודה תודה תודה ❤️
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקרן דרך חברת הפקות ״הלב פשוט להתחתן״ ובזכותם הכרתי את קרן! איך שהגעתי אליה הרגשתי בבית,פגשתי שם את אודל וקרן והתופרת שלה ילנה המקסימה ישבנו והתחלנו לחשוב על שמלת חלומותיי שקרן קלעה בול למה שתמיד דמיינתי ואפילו הרבה יותר מושלם ממה שחשבתי קרן עשתה לי 2 שמלות משולמות ומדויקות בידיוק כמו שרציתי! השירות,היחס החם,ההבנה שלהן היה שווה הכל פשוט אין לי מילים להודות להן ולבורא עולם שהביא אותי לעצב שם את השמלה שלי ממליצה בחום לכל כלה שתגיע לקרן מור יוסף והיא תצא הכי מרוצה בעולם!!!!! תודה אלופות אין עליכן❤️
הצג עוד

iditbatito4   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקרן המושלמתתתתתת , הראשונה שראיתי ואין לי ספק שהיא הבחירה הטובה ביותר שלקחתי, היחס שלה השירות פשוט התאהבתי ! איזה מדהימה ואישיות מיוחדת!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ופשוט סגרתי. קרן אישה מדהימה!!!!!! נותנת את כל כולה לעבודה. מקצועית וכמובן אנושית! היתה לי חוויה מדהימה, ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
85 מתוך 100
קיבלו אותי המאור פנים ושמחה גדולה, וגרפתי אינספור מחמאות על השמלה
הצג עוד

tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לסטודיו קיבלו אותי קרן ואודל בחיוך ובאהבה. בעיצוב השימלה קרן הסבירה לי לפירטי פרטים איך השימלה תראה ובעיקר נתנה לי תחושה של ביטחון לאורך כל הדרך ושיש על מי לסמוך
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up