כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בעז פרדקין - צלם | Boaz Fradkin

בעז פרדקין - צלם | Boaz Fradkin

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שמחה   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
צלם מעולה. ישר הבין את הווייב שלנו ומה חשוב לנו כזוג . סופר נחמד ומקצועי. עשה תמונות מהממות מהאירוע. ממליץ בחום
הצג עוד

yanivtetro   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי.. כל תמונה הצגה! גרם לנו להרגיש בנוח לאורך כל הדרך.
הצג עוד

10Learn   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בעז צלם מדהים, החל ברמת הצילום, הרעיונות, האחריות המצויינת שלו החל מרמת ההסבר, מסמכים לחתימה מסודרים, מספר שיחות טלפון שמפרטות בדיוק מה אנחנו צריכים, ומרגיע מאוד לקראת האירוע עצמו.

matti   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו חיפשנו הרבה זמן צלם. בדקנו ודיברנו עם המוןןןן, היה לנו חשוב להרגיש שהצלם מצלם בני אדם ולא פרסומת לרשתות החברתיות, שיידע לספר את הסיפור של החתונה שלנו בצורה כמה שיותר טבעית ולא מפולטרת.יש לנו משפחה גדולה מאוד מאוד (33 אנשים רק במשפחה המצומצמת! חמסה) והיה לנו חשוב שיהיה צלם שיידע להתמודד עם כמות כזאת של אנשים..מההתחלה הרגשנו שבעז אנושי, מקצועי ובלי מניירות והתחנפויות שלא חסר בתעשיית החתונות אלא 100 אחוז של טבעיות ואנושיות.הוא שמר על סבלנות והקשבה לנו ולבני משפחתנו..יצאנו מאוד מרוצים, בעז סיפר אותנו ואת היום שלנו דרך התמונות בצורה מדהימה!!! הוא היה בדיוק כמו שרצינו, סבלני, זורם וקליל והיה כייף להעביר איתו את היום שלנו! ועוד דבר חשוב - התחתנו שנייה לפני המלחמה ולמרות שבעז גוייס למילואים הוא אפילו הקדים את ההסכם ותוך 30 יום שלח לנו את *כל* התמונות! דבר שלא קרה אצל ספקים אחרים (מה שמובן, מלחמה וזה...) ולמרות המצב היה זמין ורגיש. בקיצור, תענוג!אוהבים אותך יא אמן.
הצג עוד

עדי וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
לא יכולנו לקוות לטוב יותר! בעז צלם מקצועי, מוכשר, משרה אווירה טובה. לאורך כל השלבים, מהפגישה לפני החתונה, ביום החתונה וגם אחריה היה זמין וקשוב. בעז הצליח לתפוס רגעים מדהימים ומיוחדים מהחתונה ואין מי שלא התלהב ממנו ומהתמונות שצילם.ממליצים על בעז מכל הלב!! (:
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
בעז היה מקצוען על מהרגע הראשון, החל משיחת ההיכרות שבה הוא השרה עלינו המון ביטחון, הסביר לנו כל שלב בפרטי פרטים ובעיקר הרגיע והצחיק אותנו. לקראת החתונה בעז שלח לנו מסמכים מסודרים שמפרטים לוז מומלץ לצילומים ביום האירוע וטיפים לצילומי משפחות. באמת הלוואי שכל הספקים היו מתנהלים ברמה כזאת.וכמובן החלק החשוב ביותר - התמונות יצאו פשוט מדהימות אחת אחת. מצחיקות, מקוריות, תפס רגעים קסומים, ועם טאצ' אומנותי. באמת שזכינו בצלם כזה.
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזה מזל היה לנו שבעז היה הצלם שלנו.לא רק שמדובר בצלם סופר אומנותי ועם ראש יצרתי בטירוף, בעז היה חלק בלתי נפרד מהחתונה שלנו.בעז פשוט ענה על כל ״הצ׳קלייסט״ שלנו: הוא מצלם רגעים טבעיים בצורה הכי יפה שיש, מוציא את האנשים הכי לא פוטוגניים בעולם כאילו הם יצאו מקטלוג. בנוסף, הוא באופן לא ברור נמצא בכל מקום במהלך האירוע (כאילו הוא 8 אנשים). וכל זה בסבלנות אין קץ וזה גם כשמדובר בצילומי משפחות של 100 אנשים וכן, זו משפחה מצוצמצת (ממש משימה בלתי אפשרית).ויותר מזה, כשהוא ברחבה הוא הוא חלק פעיל ממנה מה שנותן, לפחות לנו, תחושה שהוא מצליח לקלוט באופן טוב יותר את האנשים ואת התמונות שאפשר להוציא מהרחבה.ובנימה אישית, כשבוחרים צלם לחתונה, בשונה משאר הספקים, צריך לזכור שמדובר באיש היחיד שמלווה אותנו מתחילת היום ועוד סופו ולכן, קודם כל צריך לבחור באדם שהוא. אז, לא רק שבעז הוא האדם המתאים לזה מבחינת האישיות שלו והשמחה שהוא מביא, התוצרים שלו הם פשוט הכי יפים שראיתי.
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבעז האלוף דרך המלצה של המפיקה שלנו.מהשיחה הראשונה בעז כבש את ליבנו, היה מצחיק קליל ומקצועי.ביום האירוע הגיע בזמן, התחבר עם המשפחה והמלווים והשרה אווירה רגועה וכיפית.במהלך האירוע הוא היה כמו זבוב על הקיר, לא ביים אותנו אלא ממש תפס רגעים מרגשים ויפים שנזכור לנצח, בזכותו.לאורך כל התהליך בעז היה זמין לכל שאלה וכל גחמה ותמיד הסביר בסבלנות ובאדיבות.ביחס לצלמים אחרים בשוק, המחיר שח בעז מאוד מאוד נוח.התמונות מדברות בעד עצמן, אנחנו מאוד מרוצים ושמחים שבחרנו בו ללוות אותנו ביום המרגש שלנו
הצג עוד

ohadstol   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבעז דרך חבר של אוהד שצילם בחתונה שלו, אחרי חיפוש מעמיק למציאת צלם איכותי לחתונה שלנו. מהרגע הראשון ידענו שהוא האחד, מידת הרצינות והאכפתיות, השקעת הזמן והשיחות לפני הארוע- כל אלה שבו אותנו באחת. וכמובן, שלא נשכח להתייחס- לתוצר המדהים ויוצא הדופן שהופק מכל הרגעים הבלתי נשכחים בארוע מהסוג הזה- אנחנו פשוט חסרי מילים.אלוף עולם!!!
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
Being NY-based and getting married in Israel, we relied on Instagram to find a wedding photographer. Boaz's unique and thoughtfully designed logo was what first drew us to his work. Boaz's photos capture a blend of everything we were looking for-- candid moments and emotions, artistic angles, and a focus not just on us but on all of our guests too. He is organized and punctual, detail-oriented, and all around a pleasure to work with. We highly recommend Boaz!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up