כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עמית נוריאלי - Dj Amit Nurieli

עמית נוריאלי - Dj Amit Nurieli

תקליטנים
טלפון:0523511721
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nimrod   כתב/ה חוות דעת לפני 17 שעות
100 מתוך 100
עמית התאים את המוזיקה בדיוק כמו שרצינו ולפי האופי של הארוע. הכל עבד ממש טוב וגם האורחים ממש התלהבו. החתונה לא הייתה אותט דבר בלעדיו. מאוד מקצועי ונחמד וענה לכל שאלה שלנו באופן מיידי
הצג עוד

Shalom   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
עמית דיג׳יי מעולה, קרא את הקהל נהדר, המוזיקה ששם הייתה מגוונת וכיפית, ותאמה לסגנון האישי שלנו, ולמה שביקשנו, והקהל נהנה בטירוף, היה מאוד שמח בזכותו, היה זמין מאוד, ייעץ טוב בשירים, מצא פתרונות בזמן אמת לבעיה של נגני חופה שלא קשורים אליו, זרם עם כל בקשה ושאלה, תמיד היה סופר סבלני ונחמד. מומלצים בחום!!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואו מהרגע הראשון התאהבנו בעמית!! עמית ישר ידע לקרוא אותנו ולהתאים עבורנו את המוזיקה הנכונה, היה מקצועי וסבלני לאורך כל הדרך!!! כולם עפו עליו , הרחבה תמיד הייתה מלאה וקיבלנו יםםם של ביקורות טובות עליו!! הבחירה הכי טובה שעשינו!! אוהבים אותך עמית תודה על ערב שלא נשכח בחיים!!!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה הראשונה, ישר ידענו שהוא האחד (;הפגישות נוהלו בצורה חברית, משוחררת, בכוונה לתכנן ערב בלתי נשכח-וכך היה. לא יכולנו לבקש דיג'יי ברמה כזו, לא היינו מוצאים כי אין על נוריאלי!! אוזן קשבת לרצון ולטעם שלנו וכן, מרוכז משך כל האירוע למתרחש ברחבת הריקודים!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
עברה תקופה מאוד ארוכה מאז החתונה, והחיים פשוט המשיכו הלאה מבלי לתת לי רגע אחד לשבת ולתת את הביקורת המעולה שמגיעה לDJ עמית נוריאלי.. מהפגישה הראשונה איתו הבנו שהוא לא מתקלת בשביל הכסף אלא בשביל התחביב - והרגשנו זאת גם לאורך החתונה - ניכר היה שהוא נהנה מאוד ומתוך כך גם אנחנו וגם האורחים שלנו נהנו!עד היום! כמעט 5 שנים אחר כך, אנשים מזכירים את החשמל שהיה ברחבת הריקודים בחתונה. תודה ענקית! סליחה ממש על הדיליי המפחיד 🥴
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עמית מצאנו דרך סטודנטים נישאים, קבענו איתו פגישה בביתו וישר התחברנו אליו וידענו שהוא יהיה הדיג'י שלנו.הוא הגיע יחד עם דיג'יי נוסף בשם אלון לוי שהוא גם תותח בפני עצמו!עמית ידע לקרוא אותנו ואת הקהל כמו שצריך ולהרים לנו ולאורחים אחלה של מסיבה ! וביחד הם רימו לנו עד השעות הקטנות של הלילה, ואף אורח לא ישב לשניה. בכל בזכותם.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
עמית ואלון פשוט תותחי על! החל מהנעימות שלהם והחיבור איתם, דרך התכנון ותשומת הלב לפרטים ועד לאירוע עצמו הכל היה מושלם! העיפו את כולם באוויר וידעו לקלוע בול לטעם שלנו, ממליצים בחום!

אנפה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את עמית הכרנו באירועים קודמים של חברים טובים ומיד ידענו שרק אותו אנחנו סוגרים לאירוע שלנו! וכמובן שידענו שזו הבחירה המושלמת, מהשירות והשיחות עד סוף האירוע!! הרחבה הייתה מלאה תמיד, כולם היו מוקסמים מהשירים והאווירה! עמית ואלון האלופים עשו לנו אירוע מהסרטים, עם כל הבקשות וששיגענו אותם הכל היה מדויק כמו שרצינו, עד היום כל האורחים אומרים כמה שהיה אירוע מדהים ואווירה מטורפת ברחבה! אין ספק שכל אירוע ושמחה בע"ה נעשה יחד איתם 😍תודה על אירוע מושלם!
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל עמית דרך סטודנטים נישאים. עמית היה מקסים כבר מהשיחה הראשונה, הסכים להיפגש אתנו בשעה מאוחרת (ממש לא מובן מאליו!) וישב אתנו שעתיים!!!! עמית לאורך כל הדרך היה זמין לשאלות ובקשות שלנו, עזר לנו בבחירת השירים, ובאירוע עצמו היה הכי מקצועי שיש, מרים, קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים, והרים לנו מסיבה משוגעת. מציינת שעמית הגיע עם אלון, דיג'יי נוסף שגם היה מדהים, זמין לנו לכל הדרך, מקצועי בטירוף ושניהם יחד עשו עבודה מדהימה!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עמית היה הדיג'יי הראשון שפגשנו, ומיד ידענו שאנחנו רוצים שיהיה איתנו ביום המיוחד שלנו. לפני האירוע הוא הקפיד לדייק ולהבין מה הקו המוזיקלי שלנו, אם יש שירים ספציפיים שחשובים לנו (הכל דרך טופס תיאום ציפיות פשוט ונוח, ואח"כ גם דרך קבוצת וואטסאפ). במהלך החגיגה, הוא ידע לקרוא בדיוק את הקהל, ועשה לכולם כיף גדול. בימים שאחרי האירוע קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים שלנו על המוזיקה- כולם ממש נהנו! אני ממליצה בחום להיפגש איתו לפגישת היכרות - אחר כך אתם כבר תתאהבו...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up