כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסא קייזר - ניהול והפקת אירועים

אסא קייזר - ניהול והפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0559704466
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lee15691   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה : אי שם ב - 2019 , אחרי הצעת נישואים רומנטית וקסומה,החלטנו לקיים אירוע וידענו שיש לנו חבר אהוב שידע להפוך את החלומות שלנו למציאות, נפגשנו עם האחד והיחיד , המפיק האגדי שלנו - אסא. יש כל כך הרבה מה להגיד עליך, אבל אם לתמצת את זה במילה אחת - התאהבות! במפגש הזה - אז , העלינו על השולחן את כל השיגעונות, החלומות. ואתה אמרת "אדאג להגשים לכן את כל החלומות שלכן בערב הזה", כמובן שהכל נאמר ונעשה תחת מחשבה מדויקת על כל פרט ופרט, שום דבר הוא לא "בקטנה" מבחינת אסא, היה לו חשוב שהכל יהיה מאורגן, מסודר, רציני, מקצועי ולצד זה הכל בליווי אוהב וחברי. וזה לא היה פשוט, כי מה לא עברנו יחד השנה, קורונה, דחיות, מלחמות, אבל אסא תציד הצליח להרים אותנו, להרים את האנרגיות, את השמחה, לרגע לא הרפה מהאופטימיות ובעיקר, בסופו של דבר דאג שיהיה לנו ערב כל כך עוצמתי , שייזכר איתנו לתמיד! אם להתחתן - רק כשאסא ברקע מנצח על כל הטוב הזה! אני חושבת שההודעה שלך ביום החתונה שלנו תזקק לכולם מי אתה : "בוקר טוב חברות שלי, אושר גדול, אתן תתעסקו רק בלהנות מהיום הזה"! זהו, זה אתה! אהבה גדולה! תודה♥️
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אסא הפיק לנו לא פחות מ-4 חתונות! כלומר, חתונת שטח אחת שנדחתה 3 פעמים בגלל הקורונה והמצב הביטחוני. תכלס, סיטואציה שלא ברור איך היינו שורדים בלי מפיק.. למרות הסיטואציה הלא פשוטה, אסא היה מקצועי מאוד, היה זמין לנו תמיד, תרם מהניסיון שלו אבל גם היה פתוח לשגעונות שלנו. ואולי הכי חשוב - ניסה תמיד להרגיע ולשמור על אופטימיות. ביום האירוע עצמו אסא היה תותח וניצח על כל התזמורת הענקית שנקראת חתונת שטח בצורה מרשימה. בסופו של דבר יצאה חתונה בול כמו שדמיינו, ויש לאסא חלק גדול בזה!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אסא המלך ליווה אותנו בכל הארגונים לחתונה בתאריך המקורי (ככה זה כשיש קורונה) הוא היה מקצועי, כיפי, זורם ובנאדם אדיר. בסופו של דבר החתונה בוטלה ועברה לגינה של ההורים בגודל הרבה יותר קטן שכבר לא הצריך הפקה- אסא עדיין הציע את עזרתו בכל מה שיכל ותיאם איתנו את הספקים, היה הכי אדיב והכי מקסים שיש!
הצג עוד

כליל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אסא הגענו במזל גדול, לא הבנו כמה הוא יעזור לנו בתכנון החתונה. הוא חיבר אותנו לספקים הכי טובים שיש ואת רוב הדיבור הוא עשה מולם, לא היינו צריכים להתעסק בכלום חוץ מלבחור אותם. אסא נתן לנו שקט נפשי לגבי ארגון החתונה גם כשהיינו צריכים פעמיים לשנות את הקונספט של החתונה בגלל הקורונה. הוא היה בשבילנו בכל רגע שהיינו צריכים אותו וטיפל בכל הדברים מסביב. הוא תותח על!!! גם ביום החתונה, הוא הגיע וטיפל בכל הקצבות, הוא דאג לכל הספקים והתקלות, ונתן לנו שקט ביום החתונה, כך שיכולנו להתרכז אחד בשנייה ולתת תשומת לב לאורחים, הכל עבד ממש חלק!
הצג עוד

מאי וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את אסא בחתונה של חברים שאותה הוא הפיק וניהל. התרשמנו מאד מהמקצועיות, מהיחס האישי ומהאכפתיות. כבר בפגישה הראשונה שלנו עם אסא הבנו שיש על מי לסמוך ואנחנו יכולים להיות רגועים בכל מה שקשור לחתונה.
הצג עוד

Adrian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יצא לי לראות ולעבוד עם לא מעט מפיקים בתחום החתונות ובתחום המסיבות בארץ.. אני בעצמי צלם חתונות כבר 6 שנים. ידעתי והיה לי ברור לגמריה שאסא הוא המפיק לחתונה שלנו, הוא מבין עניין, בחור חייכן, מקצוען, יש לו פתרונות לכל דבר ובגדש על פתרונות ואיכשהו בצורה לא ברורה הוא מצליח לנגן על כל התזמורת ולדאוג שכולם יהיו מרוצים. אחרי חיפושים ארוכים אחרי המקום האידיאלי הוא מצא לנו פינה מדהימה בקיבוץ מזרע וחיבר אותנו לספקים שהם פשוט חלום, בגדול הרגשנו שאנחנו מתנהלים מול חברים שממש אכפת להם מאיתנו לאורך כל הדרך. האירוע עבר בצורה מושלמת, מדוייקת והכי חלקה שיש. בגדול הוא יכול לעשות הכל רק תדעו לבקש מה בדיוק יושב על לבבכם.
הצג עוד

נורית ואילון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו להתחתן היה לנו ברור שכדי ליהנות מהתהליך ולשחרר את נורית מהארגון והשליטה, חייבים למצוא מפיק רציני שייקח את העניינים לידיים וידאג להכול עד לפרט הכי קטן. עם יד על הלב, לא תיארנו לעצמנו כמה מושלמת יכולה להיות חתונה ובאיזה רמות אפשר ליהנות ממנה כבעלי השמחה. אין לנו ספק שהסיבה העיקרית לכך היא שהפקדנו בידי אסא את מלאכת הפקת האירוע וניהולו. אם זה באיכות הספקים אותם שידך לנו - כל אחד בתחומו ללא יוצא מן הכלל - הטופ שבטופ, ההקשבה התמידית לכל בקשה שלנו, היכולת האינסופית והבאמת עילאית לחשוב מחוץ לקופסה, בעזרתה לקח את מקום האירוע שבחרנו ומינף את הפוטנציאל הטמון בו לגבהים שבעצמנו לא חשבנו שאפשר, כך שכל האורחים שדיברו איתנו לאחר החתונה, אמרו לנו בדיוק את מה שאנחנו הרגשנו ומרגישים עד היום - הכול היה פשוט מושלם. ללא יכולות ההפקה והכישורים של אסא לנהל את האירוע, כך שהכול יתקתק כמו שעון שווייצרי, לא היינו אפילו קרובים ליהנות מהחתונה שלנו כמו שנהנינו. במבט לאחור, ההחלטה להפקיד בידיו את המפתחות לאירוע הייתה החכמה ביותר שיכולנו לקבל כי באמת ותמים - הוא הפך את זה ליום המאושר בחיינו. הבאסה היחידה מבחינתנו זה שאי אפשר לעשות את זה שוב(: באהבה ובהערכה אינסופית! נורית ואילון
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם אסא הייתה מצויינת! אנחנו חיים בחו״ל וכל הקשר עם אסא התחיל מרחוק, לאורך כל הדרך הרגשנו שיש על מי לסמוך, שאסא מייצג את האינטרסים שלנו ואם צריך נעמד על רגליו האחוריות על מנת להשיג את המוצר הכי טוב שיכול בשבילנו. לא יכולנו לבחור במפיק אחר, הוא חסך לנו שעות רבות של כאבי ראש ואין לנו ספק כי גם כסף רב. מעבר לכל זה אסא הכיל אותנו ואת כל השגעונות שלנו בסבלנות רבה וזה לא מובן מאליו כלל! באמת שאין מרוצים מאיתנו על הבחירה בו! הוא הפך את החלום שלנו לאפשרי!
הצג עוד

אופיר ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז מיד אחרי ההצעת נישואים ידענו שאנחנו הולכים להתחתן בחתונת שטח...שתירס מסביב יהיה התפאורה שלנו ו... זהו בערך. כששנינו עושים תארים שנים וגרים מרוחק מהמשק בו התקיימה החתונה היה לנו ברור שאנחנו צריכים מפיק שהוא אגדה לנהל את העניינים 😎 כך התמזל מזלנו ושמענו אודות אסא האלוףף!!! מהפגישה הראשונה ידענו שאנחנו יושבים מול מקצוען! הכל בנחת ובנעימים... במהרה הבנו שטובתינו היא תמיד מעל הכל! בלי להתפשר על כמעט או בערך... שורטטה הסקיצה לחתונת החלומות שלנו בקפדנות וביצירתיות שאין לה תיאור .... ומשם המראנו! תודה על החבר שהפכת להיות, על הפקת חתונת שטח כמו שרק יכולנו לחלום...ועליה מדובר בכל רחבי העמק😊 אז לכל הזוגות שמחפשים כיוון, ליווי מבן אדם שהוא קסם שופעעע ניסיון, דרך ארץ ולא מתפשר על בינוניות!! אתה ללא ספק ה-המלצה שלנו... מעריכים ואוהבים בטירוףףףף. אלון ואופיר.
הצג עוד

limudim31   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגדול מכולם , המפיק האגדי, מנפץ הלחצים ומלך הספקים לקח לנו זמן לעכל את כל מה שהיה בשישי זה היה מעבר לכל דימיון וציפיה נתחיל מזה שהגענו למקום והיינו בהלם.. נראה פשוט מדהים וכל הערב לא הרגשנו שאנחנו צריכים לדאוג לכלום.. ורק היינו בעננים!!! נמשיך בזה שהכל תקתק ברמה הגבוהה ביותר, הכל פשוט קרה ובזעות המפיק האגדי שלנו. כל התהליך אסא היה שם בשבילנו..ותאמינו לי ששיגעתי אותו.. אבל תמיד קיבלתי מענה ביופ האירוע בבוקר המאפרת לא הבינה איך אני לא לחוצה ואני פשוט הסברתי לה שאני יודעת על כל מה שקורה באירוע, ואני בידיים הכי טובות שיש אסאאאא!!! אנחנו מתים עליך, עברנו אותך פאקינג דרך מהממת ולא היינו מחליפים אותך!! אתה מפיק על חלל ויאללה תשחרר מעריכת דין, אין כמו לעשות שמח!! אוהבים אותך ולא מתכוונים לשחרר ממך גם שאנחנו אחרי. ת ו ד ה על התהליך, המענה המהיר, היחס החם, האהבה הגדולה, על אירוע של פעם בחיים!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up