כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קייק שופ

קייק שופ

עוגות חתונה
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sofie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
Beautiful and delicious cake from some delightful bakers! Worth every penny!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
זכינו בעוגת חתונה שלנו במסגרת ״הגרלת עוגת חתונה״ ביריד של My Day. זכינו תרתי משמע! החל מהמפגש הראשון עם עינב ויעל ועד ליום החתונה הן היו מקסימות, תמיד זמינות ולמרות שדי שגענו אותן (בהודעות ובטלפון) - תמיד היו נכונות לעזור ולייעץ איך תיראה עוגת החלומות שלנו והכל בחיוך ובכיף! כשהן הביאו לנו את העוגה ביום החתונה, היינו בהלם מיצירת האומנות שהביאו לנו. העוגה הייתה מדהימה ולא הפסקנו לקבל עליה מחמאות... מיותר לציין שהעוגה הייתה טעימה בטירוףףף!!! אנחנו יותר מממליצים על קייק שופ! שירות מדהים ותוצר עוד יותר מדהים....
הצג עוד

talibick   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני ובן זוגי הזמנו אצל עינב המהממת מקייק שופ מעמד קאפקייקס ועוגת חתונה וזה היה אחד מרגעי השיא של הערב העוגה והמעמד היו יפיפיים!!!! כל האורחים לא הפסיקו להחמיא על הניראות של העוגה. ואחרי שחתכנו אותה כולם גם דיברו על הטעם!!! זאת אמנם היתה עוגת פרווה אבל הטעם היה מ ו ש ל ם!!!! בקיצור- אין דברים כאלהההההה שתיהן מקצועיות ומגיע להן כל שקל על עבודת אומנות !!! עד העיטור האחרון הכל יצא מושלם. בקיצור... ממליצים בחום !!!! זה גם רעיון ממש מגניב להוסיף את זה לכל אירוע... !
הצג עוד

אילת פרי-נס   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתוך כל ההכנות לחתונה, החלק של העוגה היה הדובדבן שבקצפת :) עינב ויעל המהממות מקייק שופ עיצבו עבורנו את העוגה הכי מושלמת שיכולנו לדמיין.. עוגה מדהימה, איכותית, מהממת ביופייה, עם פרחים מטורפים בצבעים שרצינו וטעימה בטירוף! לא יכולנו לבקש יותר מזה. העוגה עמדה בקבלת פנים, לא היה אחד שלא עצר להתפעל ממנה! ובזמן הריקודים הכנסנו את העוגה למרכז הרחבה! כולם התלהבו ורקדו סביבה, פתחנו אותה ואכלנו.. היה טעים, מהמם ומצחיק!! מוסיף המון! ממליצים בחום ואהבה רבה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
עינב ויעל נפגשו עמנו והיו קשובות לרעיונות שלנו ולבסוף הצליחו לקלוע במדויק לטעמנו. העוגה הייתה מרהיבה וטעימה מאוד. האורחים התקשו להאמין שהעוגה אמיתית חוויה אמיתית שלא היינו מוותרים עליה
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עינב ויעל היו סופר מקצועיות, נפגשו איתנו לפני לטעימות, היו איתנו בקשר לאורך כל התקופה לפני החתונה, תכננו איתנו איך תיראה העוגה ומה יהיו הטעמים ודאגו שהיא תגיע לאולם בבטחה ללא שום מאמץ מצידנו. מחיר סביר לחלוטין, הבנות מקסימות והעוגה הייתה טעימה ומעולה, נראתה מדהים וקיבלנו מלא מחמאות!! אנשים נדהמו מכמה העוגה הייתה מהממת!! מומלץ בחום, זה שדרוג לא נורמלי לחתונה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up