כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורי חיון

אורי חיון

צילום וידאו וסטילס
כתובת:ישראל
טלפון:054-8169111
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם מקצוען - מצא לנו לוקיישנים מהממים, היה רגיש וסבלני לאורך היום ונתן הרגשה כיפית ומרגיעה. והתמונות! נכון שהלוקיישנים פצצה? אז התמונות יפות פי מיליון!
הצג עוד

Jessica   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאורי הגעתי דרך הצלם ווידאו אליאור תורגמן שאיתו סגרתי אמרתי לו שאני לא רוצה צלם שיגרום לי לעשות יותר מידי פוזות ואני רוצה את זה כמה שיותר טבעי הוא ישר הביא לי את הטלפון של אורי חיון וזה היה בינגו! לפני הכל הוא אדם מדהים עם סבלנות מטורפת , עונה על כל שאלה לפני האירוע, נתן לנו רעיונות עזר בהכל! ביום האירוע הוא הגיע אליי הביתה להתארגנות והיה מחוייך ונעים ביקשתי ממנו תמונה ספציפית והוא לא הפסיק עד שהוא הצליח בתנאים לא תנאים בבית שלי שזה היה מדהים! הוא לקח אותנו למקום צילום מהמם ! בחתונה הוא נשאר עד הסוף ממש! לא ירד מהרחבה לרגע וצילם בלי סוף! ממליצה עליו בטירוף !! להתחתן בלי שאורי הצלם סטילס זה שיגעון!!!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את אורי חיון סגרנו כצלם סטילס לחתונה שלנו מבלי לחשוב פעמיים! אחרי הפגישה איתו הבנו מיד שהוא זה שיצלם את החתונה שלנו ללא ספק!! אחת הבחירות הכי טובות שעשינו!!! אורי מלך מלכי הצילום, מוכשר, נעים, שרותי וקולע בול לטעם ולסגנון! הגיע ביום החתונה למקום ההתארגנות בזמן שקבענו, מיד נכנס לעניינים ביחד עם ערן הצלם שעובד איתו - ערן תותח אמיתי!!! צלם מוכשר!!! צוות של אלופים! לאורך כל היום גרמו לנו להרגיש הכי בנוח, הקשיבו וזרמו איתנו, צילמו כל רגע נתון ונשארו עד סוף האירוע (עד הדקה האחרונה). כל כך נהננו עם אורי וערן, הם נכנסו לנו ללב, אנשים מקסימים ובעלי מקצוע נדירים! שמחנו שהיו חלק מהיום החשוב שלנו! קיבלנו לפני שבוע את התמונות מהאירוע והן פשוט מדהימות!!! מודים לכם אורי וערן מכל הלב :) אורטל ודן
הצג עוד

chenbentora1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט אין דרך לתאר את החוויה עם אורי האלוף! את אורי יצא לי להכיר לפני המון שנים וכבר מאז אמרתי לו שהוא יהיה הצלם בחתונה שלי - ולא טעיתי! החל ממפגש ההיכרות ועד קבלת תמונות "טעימה מהאירוע" ההתנהלות מולו הייתה פשוט מדהימה! כל כך היינו מרוצים מחווית הצילומים ביום החתונה עד כדי כך שקמנו בבוקר שלמחרת ואמרנו פה אחד- זה הספק הכי טוב שבחרנו! אורי כזה מקסים והצוות שלו מדהים, הרימו לנו את האווירה תוך כדי בחירת לוקיישנים מדהימים לצילומים והכל נעשה ברוגע, נינוחות וכיף אמיתי! בן זוגי לא אוהב להצטלם והוא פשוט נהנה בטירוף! ההמלצה שלי - רק אורי חיון :)
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בתאריך 15.12.16 באולם הרמוניה בגן ואורי חיון היה הצלם שלנו. זכינו להכיר צלם מוכשר, יצירתי ומקצועי שמבחינתו השמיים הם לא הגבול :) בנוסף לכך קיבלנו יחס חם, משפחתי, סבלני וקשוב שזה הכי חשוב!!! צוות הצילום כולו היו מקסימים ומוכשרים אחד, אחד. ממליצה בחום!!ֱֱ!ֱֱֱ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up