כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תומקה

תומקה

עיצוב אירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0526134159
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gili&Shay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תום הצליחה לקלוע בול למה שדמיינו ואפילו מעבר לזה! הכל היה בדיוק בדיוק לטעמינו! פשוט מושלם! כל האורחים לא הפסיקו להתלהב ולהחמיא על העיצוב של השולחנות ושל החופה! היחס של תום ומתן היה מדהים מהפגישה הראשונה, הדחייה של החתונה בגלל הקורונה וההתייעצויות בדרך! הרגשנו שהם ממש שם בשבילנו! תום ומתן הם מקצועיים ואנשים טובים, זכינו בהם ואנחנו ממליצים עליהם בעיניים עצומות!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תום ומתן המקסימים ליוו אותנו מתחילת תהליך תכנון החתונה, התאימו את העיצוב בדיוק לויז'ן שהיה לנו. דאגו להתאים את העיצוב ברמה הכי גבוה לתקציב שלנו ותמיד היו זמינים לכל שאלה ועזרה בדרך, בכל נושא! מוכשרים ומדהימים שדואגים שהכל יהיה מושלם ביום הכי חשוב בחיים שלכם!
הצג עוד

yardi1234   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
לתומקה הגעתי דרך האינסטגרם ...ראיתי את העיצוב הייחודי שלהם דרך התמונות וישר הרגשתי שאלו הם המעצבים שלנו! לאחר שיחת הטלפון עם תום שבה הסברתי לה בדיוק מה הוא החלום שלנו לגבי העיצוב בחתונה היא שלחה לי הצעה עם תמונות מפורטות ורפרנסים שונים לעיצוב שאותו אני תיארתי. שהגענו לאולם ביום החתונה לא האמנתי למראה עייני באמת שזה היה הרבה הרבה מעבר למה שמיינתי . סידורי הפרחים והעיצוב כולו היו פשוט מושלמים!!! זה היה נראה כמו מהאגדות! חצימהארוחים שלי לא הפסיקו לדבר איתי על עיצוב האולם וסידרוי הפרחים ומי אחראי על זה . היינו הכי מאושרים בעולם זה ממש עלה מעבר לכל הציפיות שלנו! תום ומתן הם סופר מקצועיים ואנחנו ממליצים עליהם בעיניים עצומות!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעבר לכך שתום ומתן מקצוענים בטירוף, הם גם אנשים טובים ופשוט תענוג לעבוד מולם! ידעתי שיש לי על מי לסמוך בעיניים עצומות. העיצוב יצא מדהים ולא הפסקתי לקבל מחמאות!
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ווווואו ווואאוווווו ושוב ווווווואווו ענק ושאפו. חפשנו מעצבי על חלל עם ראש פתוח ואנרגיות שיא. תומק'ה עלו על כל ציפייה (והיו ציפיות גבוהות מאד!). מדובר באמנית מוכשרת ברמה אחרת, יצירתית ומלאת חזון, עם לב ענק וחיוך רחב. תומק'ה הצליחו להגשים את הויז'ן ולהטיס את האורחים שלנו לתילאנד. ממש תילאנד - שוק קוואסן ומסיבת פולמון חד פעמית. הגענו למקום וגילינו שוק צבעוני יוצא דופן, עמוס בעשרות פרטים ופרטי פרטים שנעשו בעבודת יד, ביצירתיות מטריפה! התלבטנו להמתין עם העלאת ההמלצה עד שתהיינה תמונות, אבל מדובר בצוות חד פעמי. מומלץ מומלץ לכל בעלי השמחות שמחפשים לעצמם מעצבים שיגשימו כל פנטזיה. מופרעת ככל שתהיה. יד ביד, בהתאמה אישית. אין מילים.
הצג עוד

kutai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מי שעוקב באינסטגרם אחרי תום ומתן (כמוני) לא יכול שלא לאהוב את הסגנון המרשים של האירועים שהם מרימים. הכל בטוב טעם, מגוון, מושקע. באמת מוכשרים. לכן, ידעתי שאני חייבת (לפחות לעצמי) לבדוק מה העלויות, כי לא מצאתי בשום מקום מחירים לדברים שרציתי ספציפית. כשדיברתי עם תום ציינתי שיש לי הצעת מחיר (שבדיעבד אי אפשר להתחרות מולה) ממעצב אחר, שהוא גם חבר של אמא שלי ואחד מהמוזמנים לחתונה. אני חושבת שמרבית האנשים בשלב הזה היו אומרים "תודה ושלום" ופה נגמר העניין. אבל תום היא לא אחד מהאנשים האלה, ואני אישית גיליתי נותן שירות שהוא גם אדם מאוד הוגן. תום נתנה לי טיפים נדירים, על עיצוב ולוגיסטיקה של חתונה ולמרות שהיא ידעה שאני לא אסגור איתם, היא הקדישה לי שיחה של כמעט שעה. מי שמחפשת חופה מרשימה ומלאת פרחים, עם סידורי שולחן (ולא צמחי תבלינים), צריכה לקחת בחשבון שזה יקר. לא רק חומרי הגלם, אלא גם עבודת הידיים. מדובר בכמה שעות עבודה של שזירת הפרחים. אבל, אם אתן בעניין – אז המחירים של תום ומתן הוגנים, ומעבר לכך – הם אנשים מקסימים. תום לא ביקשה ממני לפרגן לה בשום צורה, אבל הרגשתי שמגיע לה כי זה לא ברור מאליו. תיכנסו לאינסטגרם של תומקה, הוא מהמם!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במערבה ב-22/8 וחיפשנו עיצוב שלא יהיה בנאלי. רצינו משהו מודרני, בין הבוהו שיק לאורבניקה. שדיברתי עם תומקה לראשונה בטלפון, זה הרגיש לי הכי נכון. נפגשנו איתה ועם מתן והיה קליק מיידי! איך אפשר שלא בעצם? הכי מקסימים, חמים, מקצוענים שעם החיוך הראשון הבנו שאנחנו בידיים טובות. תומקה הציגה את הסקיצות ואהבנו פשוט הכל... ואז, הגענו לאולם. במילה אחת וואו!!!!!! זה עלה על כל ציפיה, חלום, סקיצה. בחיים שלי לא שמעתי בחתונה כל כך הרבה אורחים שמדברים על העיצוב של הפרחים. זה היה פשוט עוצר נשימה!! הכל היה יותר ממושלם עד הפרטים הכי הכי קטנים... גם כמה ימים אחרי החתונה לא הפסקנו לקבל טלפונים לשאול על סידורי הפרחים. הם פשוט הפכו את האולם למשהו אחר ובזכותם היה לנו אירוע שאף אחד לא יכול לשכוח!!!
הצג עוד

shulmanshahar17   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המפגש שלנו עם תום ומתן היה קוסמי! החתונה שלנו לא הייתה אותה חתונה בלי שני האנשים המדהימים והמקצועיים האלה! המפגש שלנו התחיל לפני שנה וקצת.. כבר בשיחת הטלפון שלי עם תום הרגשתי שיש לי על מי לסמוך, ידעתי שאת המעצבת הזו אני רוצה וצריכה בחתונה שלי. אחרי שיחת הטלפון נפגשנו עם תום ומתן ולא היה לנו ספק שהם ידאגו לעיצוב שחלמתי עליו.. לא היינו צריכים לדבר יותר מדי הם ישר הבינו מה אנחנו מחפשים, שיתפו איתנו פעולה והיו קשובים בצורה בלתי רגילה! זמן קצר לפני החתונה קרתה לנו טרגדיה שלא איפשרה לנו לקיים את החתונה בתאריך המתוכנן ונאלצנו לדחות את החתונה בשנה.. המלאכים תום ומתן היו שם איתנו! הרגיעו, תמכו, עודדו.. כמובן שלאחר שנה פנינו לתום לעדכן אותה בתאריך החדש ולוודא שהיא פנויה לעצב לנו את החתונה כי מבחינתנו לא הייתה אופציה אחרת.. ביום של החתונה נכנסתי לגן אירועים, והמציאות עלתה על הציפייה! המקום לבש פרחים בגווני פסטל יפהפיים ושזירות מרשימות שחשבתי שאפשר לראות רק בתמונות של pinterest. אנחנו בלב שלם יכולים לומר אחרי החתונה, תומק'ה הם הספק הכי חשוב שהיה לנו בחתונה והתוצאות מדברות בעד עצמן! תודה לכם תום ומתן על היחס, על המקצועיות, על הרגישות, על ההקשבה, על ההרגשה המדהימה והטעם הטוב שנשאר לנו מכם ומהחתונה היפה שעיצבתם לנו. אוהבים אתכם ומאחלים לכל זוג שעתיד להתחתן שאתם תעצבו להם את החתונה.
הצג עוד

nili.kimelman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמינות, האכפתיות, המקצועיות וההשקעה גרמו לכל חווית תכנון החתונה להיות מאד מהנה. העיצוב הבולט והמהמם הפך את הארוע לסופר מיוחד ומושקע. לאורך כל הארוע לא הפסקנו לקבל מחמאות גם על היופי, וגם על הרעיון. תום ומתן פשוט מדהימים!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תום ומתן (תומקה) הם זוג מנצח ומעצבים מדהימים!. מביאים איתם אנרגיה צעירה והבנה אמיתית מה זוג רוצה בחתונה שלו. יותר מהכל, הם אוהבים את העבודה שלהם מאוד וזה ניכר לאורך כל התהליך. קשובים, אכפתיים, יצירתיים, בפרטים, גמישים, מקצועיים, יודעים להתאים את העיצוב למקום, עובדים בסינרגיה עם מנהל הארוע והצוות וסופר נעימים ומתוקים לכולם. האורחים התהלבו מהעיצוב ומציינים את זה בכל שיחה. ממליצים בחום על תומקה האלופים! אתם לא תתחרטו 3>
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up