כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניאל חיימוביץ

דניאל חיימוביץ

צלמי סטילס
טלפון:0542252101
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהסתכלות אחת על המקרר היה מאוד ברור איזה מגנטים נרצה לאירוע. במיוחד אחרי שחברים אחרים שדניאל היה אצלם המליצו לנו בחום. מהתקשורת הראשונית עם דניאל הרגשתי שיש מולי חבר, ולא ספק. התקשורת הייתה נעימה מהשניה הראשונה ועד הרגע שנפגשנו באירוע, ושם בכלל, הרגשנו שיש איתנו עוד חבר ברחבה שהרים לנו, צחק איתנו ותיעד את הרגעים המהממים ביום הזה. בנוסף לכל האישיות המדהימה (!!!!!!) שהוא, התוצרים שלו הם ברמה הכי גבוהה שיש. ואני באמת אומרת את זה באובייקטיביות מוחלטת!! בסוף האירוע קיבלנו בוחטה של מגנטים וכל אחד יותר יפה מהשני, ברמה שאין לנו מקום על המקרר כבר ונשאר עוד מלא מלא מגנטים. לנו היה מאוד ברור שיהיו מגנטים באירוע, כי בסופו של דבר זה המזכרת של האורחים מהיום שלנו, וזה תמיד כיף שיש מגנטים יפים ואיכותיים על המקרר, ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בדניאל כי אנחנו יודעים בוודאות שהמגנטים הכי שווים על המקררים של החברים שלנו הם מהאירוע שלנו ;)
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכרנו את דניאל בחתונה של חברים ומאותו רגע היה לנו ברור שהוא יהיה הצלם בחתונה שלנו! אדם מקצועי, חייכן ונדיב. צלם מדהים, משרה אווירה נעימה ורגועה. נתן לנו יחס אישי ושירות מעל המצופה! זרם איתנו לגמרי והיה קשוב לכל הבקשות שלנו. התייעץ איתנו ושיתף אותנו בכל התהליך והמגנטים יצאו באיכות מדהימה! נשמרים ולא דוהים עם הזמן. בקיצור מושלם!! ממליצים בחום😍
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דניאל הוא גם צלם מטורף עם עין מקצועית שיודע להוציא פריימים מדוייקים, גם אדם מקסים ומחוייך שכיף להיות בסביבתו, וגם מקצוען שמחוייב לזמנים וללקוח. מה צריך יותר מזה?
הצג עוד

ziv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממש התלבטנו אם צריך, אם זה משהו שעדיין קורה, אם אנשים אוהבים או אם ירגישו בחסרונם. החלטנו בסוף שכן, קיבלנו המלצה על דניאל מהרישמת המלצןת שקיבלנו מהאולם, ובאמת שהוא אחד הספקים היותר מומלצים מהרשימה! הוא תפקד לגמרי כמו עוד צלם, צילם כל הזמן הכל, ונשאר עד הרגע האחרון של האירוע. התמונות יצאו מעולה!!! איכות גבוהה מאוד, והוא לגמרי תפס רגעים מיוחדים שממש שמחתי שתפס. כבר ביום למחרת (שבת!!) קיבלנו לינק לכל התמונות. דניאל איש מקסים, נעים, מקצוען וממש היה כיף לעבוד איתו.
הצג עוד

yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כמו שהייתי מקווה. סגרנו תאריך ומקום, דניאל הגיע ועבד כל הערב וסיפק כמות אדירה של צילומים ומגנטים מעולים. הכל היה מהיר קל ומאוד נחמד.
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בשיחת טלפון הראשונה עם דניאל ידעתי שבחרתי נכון. בחור נחמד, נעים וסופר מקצועי!!! עד לרגע ההגעה לאולם לא פגשתי אותו וישר כשנפגשנו הוא חייך והיה הכי מקסים שיש. צילם מליון תמונות ופיתח כל אחת מלא פעמים כדי שלאף אחד לא יחסר. דאג שיהיו מגנטים של כולם! עד עכשיו אנחנו מקבלים פידבקים מדהימים עליו.. בנוסף.. בכלל לא ידעתי שיביא רינג כזה מגניב לצילומים ופתאום באמצע האירוע הוא לקח אותנו להצטלם והיה הכי אדיר שיש! היה ברחבה כל הזמן, סביבנו, דאג לצלם ולתעד כל רגע למזכרת! ממליצים בחום לבחור בדניאל, ספק מדהים לערב מדהים!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דניאל אלוף, עשה תמונות הורסות והכל עם חיוך ויחס אישי, אין עליו
הצג עוד

gali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דניאל מהמם ברמות סבלני נחמד ומוכשר!!
הצג עוד

Simona   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מגנטים באיכות הכי טובה שיש!! יחס הכי טוב שיש, דניאל עם לב זהב, נותן מענה על הכל, משרה תחושה ואווירה טובה בזמן החתונה רק מהמבט המרגיע בעיניים!! ממליצה בחום!! 🧿♥️⭐⭐⭐⭐⭐♥️🧿
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו לפני הכל האישיות הכובשת והאנרגיות המושלמות! כמה מחמאות קיבלנו עליו מהאורחים, איזה סבלני, תמיד עם חיוך ואווירה טובה... ושלא נדבר על התמונות שיצאו לא פחות ממושלמות! לא יצא לי להיתקל במגנטים ברמה הזאת בשום חתונה שהייתי בה, ברמה שתוך כדי האירוע אנשים פנו אלינו לשאול אותנו מי זה הצלם הזה התמונות מדברות בעד עצמם וכשזה מגיע בעסקת חבילה עם האנרגיות שלו זה בכלל מושלם ממליצים בחום!! כבר מתגעגעים ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up