כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

petite-fleur

petite-fleur

עיצוב אירועים
טלפון:0525505931
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רינה ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ליגל המדהימה שלנו! אדם קסום עם מלא לב ❤️ עיצבה לנו את האירוע בצורה כל כך עדינה! קראה אותנו כזוג ויחד עם זאת קראה את האולם והמקום וידעה להתאים את הצבעים ואת הפרחים והעששיות בצורה מושלמת! לקחנו דרכה עמדת שזירת פרחים שהוסיפה לנו כל כך הרבה צבע ונתנה לבנות ולבנים כאחד להתקשט ולהרגיש מיוחדים!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ליגל הגעתי אחרי שראיתי את עמדת הפרחים המטורפת והמהממת שלה בחתונה של חברה וידעתי ישר שאני חייבת אותה בחתונה שלי (למרות שזה לא היה בתכנון) וכמה ששמחתי על זה! מהשיחה הראשונה ליגל הייתה מקסימה והיה פשוט תענוג לעבוד מולה! שהגענו לגן אירועים העמדה הייתה כבר מתוקתקת ומהממת והוסיפה כל כך הרבה יופי וצבע למקום! היה לי כל כך כיף לראות את כולם מקושטים בפרחים המהממים של ליגל וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות על העמדת פרחים שווה שווה שווה כל שקל בחתונה!! אחת ההחלטות היות טובות שקיבלתי
הצג עוד

Laura   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שלום רב, התחתנתי ביום 17.8.17. משיחת הטלפון הראשונה עם ליגל הרגיש לי נכון לקחת אותם כספק לשזירת הפרחים בחתונתי. כשפגשתי את ליגל באירוע, פגשתי בן אדם מדהים. טרם קיבלנו את כל התמונות, אך מתמונות המגנטים נראה כי אורחים רבים התקשטו בפרחים (גם גברים), דבר זה הוסיף צבעוניות רבה לתמונות. כמו כן, מספר אורחים ממש החמיאו לנו על העמדה ושזה ממש הוסיף לאירוע ולאווירה. במסגרת החבילה שלקחתי מליגל הם הכינו לי זר כלה מהמם, בדיוק כמו שתיארתי. ממליצה בחום! :) אישיות מקסימה, עמדה מקסימה, צבעונית ומוסיפה המון לאווירה.
הצג עוד

neta cahana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את עמדת השזירה של ליגל ידעתי שאבחר עוד לפני שהיה לי תאריך. מכיוון שיצא לי להכיר את ליגל גם באופן אישי, ידעתי שאכזבה היא לא אופציה בשום צורה! צוות השזירה של פטיט פלור היה מקצועי, מאורגן, צבעוני וחייכני - אף אורח לא נשאר יתום מזר או פרח והיה פשוט מקסים! ממליצה לכל כלה שרוצה לקשט את האירוע שלה, כמו שליגל קישטה את שלי
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה אתחיל? אז החתונה הייתה לפני כמעט חצי שנה כבר..אבל אף פעם לא מאוחר לכתוב -עוד- המלצה על הכישרון האדיר של ליגל והפרחים.. מה לא היה באירוע שלי? עיצוב שולחנות הורס, מגוון, צבעוני, מהמם (האורחים לקחו איתם הביתה חלק מהעיצוב שלמעשה לא היה מתנה :) מרוב שהיה יפה כל כך)! עמדה בכניסה שנתנה לכל אורח קבלת פנים נעימה ויפה כל כך..כל פינה בגן ובאולם היו עם נגיעה של כישרון- החופה, קבלת הפנים.. והשיא- עמדת השזירה! ממליצה מכל הלב על ליגל והצוות שלה- מקצועיות שיא, יחס חם ומלא מלא מחמאות מהאורחים עד היום!
הצג עוד

corallanda   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תמיד ידעתי שבחתונה שלי תהיה עמדת שזירה. מהרגע שדיברתי עם ליגל, ידעתי שזה זה. העמדה הכי יפה שראיתי, הכי מושקעת. ליגל מקצועית בטירוף, ומהרגע הראשון הרגשתי שאכפת לה!! מאוד קל ליפול בבחירה של עמדת שזירה- אבל עם ליגל אני יכולה להבטיח שהשפע שתקבל- לא תקבלו בשום מקום אחר. האורחים עפו על זה- כולל הבנים ;) וכל הילדים התאהבו בשוזרות והתקשטו בפרחים. ממליצה באהבה:)!!
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מספיק מילים בכדי לפרגן לליגל המהממתתתת!!! עוד מהשיחה הראשונה איתה היה חיבור מדהים. היא פשוט נעימה זורמת קלילה ומצחיקה, ולא פחות ואפילו יותר, היא מוכשרת ברמות! העמדה הייתה מושלמת, האורחים התלהבו בטירוף, קישטה לנו את האוטו והכינה לי זר כלה מושלםםם!!! ממליצה בחום ובאהבה ענקיתתתת!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up