כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Care laser -  קר לייזר

Care laser - קר לייזר

טיפולי יופי וקוסמטיקה
טלפון:036944000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אילנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
45 מתוך 100
מערכת ממוחשבת קבוע עם באגיםהזמנתי תור ל28 כוכבים ונשאר 15 במערכת ואחרי שכבר הייתי במרפאה שלהם, אחרי התור העלימו את כל הכוכבים מהחשבון בטענה שהיה באג. הזמנתי עוד כוכבים, העלימו גם אותם בטענה שהיה באג. הם עושים מה שבא להם אם לא מקפידים. זו צורת העבודה של קיר, ככה הם מרוויחים כסף, הם נותנים מבצע ואתה מזמין כוכבים ואז הם מעלימים את הכוכבים שלך כדי שתזמין עוד ועוד ואם לא שמת לב אז הם מסבירים שהיה באג במערכת. לדוגמא היה לי 15, הזמנתי עוד 50 ולא עשיתי שום טיפול ועכשיו יש לי 9. בנוסף הם משתמשים בטפסים אלקטרונים בלי חתימה של הלקוח מעבירים לו כוכבים בלי שהוא הסכים.
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
25 מתוך 100
טעו לי בניתוח, הגעתי להסרת משקפים לראיה מרחוק ועשו לי מקרוב, במשך תקופה של כמה חדשים התלוננתי והתלוננתי ואמרו שזה יסתדר, לא התקשרו אלי בכל התקופה הזו, אלא אני אליהם בזעקה לעזרה. הייתי מנוטרלת מספר חדשים, ראיתי מטושטש, לא יכולתי לנהוג. לאחר זמן מה הציעו לנתח אותי שוב. איך אסמוך עליהם. פשוט עונש
הצג עוד

ABEER   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
30 מתוך 100
באפליקציה בקושי מוצאים תורים ובטלפון אין מענה, וכאשר יוצא לקבוע תור מחכים הרבה זמן לכניסה לתור. לא מתחשבים בחוות דעת של הלקוח, ביקשתי פעמיים לא להכניס אותי למטפלת מסוימת ושוב הכניסו אותי לאותה מטפלת ובכללי אני לא מרוצה מהתוצאות (לא ראיתי שיפור עד עכשיו)!! מאוד מאוכזבת ומתחרטת שקניתי כוכבים במקום הזה.
הצג עוד

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
עברתי ניתוח להסרת משקפיים בcare סניף תל אביב. כל המערך עד לניתוח ובניתוח עצמו מן המעלה הראשונה. כולם מאוד אדיבים ומקצועיים החל מהעובדים בקבלה, אופטמטריסטים ועד הרופא כמובן.
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני כותבת לכם ולא מעכלת,בדיוק עכשיו יצאתי....הייתי חייבת לשתף כפי שהבטחתירציתי להעביר לכם את המסר הבא:איך הפחד מונע מאיתנו המון דברים, למדתי לא לתת לו לנהל אותי.*זכיתי באיכות חיים*🙏🏻והורדתי בcare לייזר והסרתי את המשקפיים בסניף תל אביב לא יאומן שאחרי יום אני רואה 6 6 , זה חלום שיתגשםכמה רציתי המון שנים ופחדתי.אמרתי לעצמי לא עוד!!הלכתי, קבעתי ,שילמתי ועשיתי.הייתי חדורת מטרה שזה מה שאני רוצה למען איכות חיים טובה עבורי.דר דומיניץ רופא העיניים שלי שגם ניתח אותי , היה כל כך סובלני, רגיש תמיד אמר לי אני איתך, דואג לעיינים שלך , כל כך הרגיע אותי , במהלך הניתוח נתנו לי לחבק דובי שזה היה ממש מרגיע , הכל הם עושים בכזאת רגישות, אכפתיות והכלה מטורפת למטופלים, הכל נקי , הסברים לכל שאלה, כל מי ששם הצוות כל כך ביחס אישי ואכפתיות יוצאת דופן והיי יש גם הנחה משמעותית דרך מכבי, הייתי חייבת לשתף אתכם אל תגידו כמוני למה לא עשיתי עד עכשיו ,פשוט תעשו!!תודה על חלום שהתגשם. #הסרתמשקפיים #איכותחיים
הצג עוד

איב   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
לקחתי סדרה של עשרה טיפולים שהובטח לי שאראה שיפור בכמות וזה אכן קרה! מעבר לזה שהשירות שלהם מדהים עברתי טיפולים גם בחולון וגם בראשון והבנות והמטפלות מקסימות ורגישות!
הצג עוד

שלמה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
25 מתוך 100
התחלתי סדרת טיפול של כ10 טיפולים ואני כרגע אחרי טיפול תשיעי והתוצאות מאכזבות במיוחד, לא רק שאני לא רואה שיפור אלא ההיפך. הטיפולים נעשו כל פעם על ידי מטפל/ת אחר/ת וכך נוצר מצב שמטפל אחד עושה לך באיזור שביקשת ומטפל שני עושה לך באותו איזור אך מפספס מקומות שהמטפל הראשון עשה וכך הגלגל חוזר 10 טיפולים ואתה לא באמת יכול לדעת אם עושים לך טוב (במקרה שלי עשיתי באיזור הצוואר והעורף).דבר נוסף, כל מטפלת הציעה לי מכשיר אחר לעשות בו את הטיפול שבפועל יצא שעשיתי בשלושת הטיפולים הראשונים בשלושה מכשירים שונים עד שהחלטתי בעצמי על איזה מכשיר ללכת מההמלצות שקראתי בגוגל, שום חוות דעת מקצועית לא קיבלתי.
הצג עוד

ישראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
65 מתוך 100
התחלתי סדרת טיפולים להסרת שיער נאמר לי שלאחר 10 טיפולים אראה שינוי משמעותי אני היום לאחר 9 טיפולים כשהתוצאות שוות 0 אחד גדול…אין שום שינוי נשארתי שעיר בדיוק כמו שהייתי רק שילמתי אלפי שקלים ושרף לי נורא.. מעבר לזה שכל פעם יש מטפלת אחרת וכל אחד ודעותיה שלה בנוגע לסוג המכשיר…אני לא מרוצה מאיכות הטיפול אני חושב שלאחר 9 טיפולים צריך לראות תוצאות במקום אחר עשיתי לייזר בעצמות לחיים וכבר בטיפול שלישי ראיתי תוצאות יפות מאוד לא ממליץ כלל..מבחינת שירות המזכירות עושות עבודה יוצאת מן הכלל ודי נעים ואסתטי לבוא למקום…המחיר יחסית היה זול ביחס למכונים אחרים אך התוצאות סרבו להגיע לצערי אאלץ להמשיך טיפולים במקום אחר
הצג עוד

רבקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אל תסגרו טיפולים בקר לייזר!! אני מצטערת על הרגע הזה שעשיתי את זה!ה"יועצת" בפגישת ייעוץ לחצה עלי לסגור, סגרתי בלי מחשבה ועם הרבה לחץ. אחרי שבררתי בעוד כמה מקומות הבנתי ששלמתי סכום גבוה מאוד! ובנוסף היא סגרה לי טיפולים על איזור שאין לי בו שערות והיא אמרה שהיא ממליצה לעשות שם!! בושה!!היום, אחרי יותר משנה, עדין לא סיימתי את הטיפולים (אני עושה טיפול פעם בכמה חודשים), כל פעם יש סרט איתם עם קביעת התור. התורים הפנויים זה רק בעוד חודש, אין תורים פנויים לזמן הקרוב, ולי אישית קשה לדעת מה יהיה איתי בעוד חודש!! וזה ככה בכל הסניפים!!קבעתי תור להיום, אני לא מרגישה טוב ולא יכלתי להגיע, הנציגה התווכחה איתי בטלפון שאין ברירה ומורידים לי טיפול!!!!! חוצפה שאין כמוה!! שירות מזעזע! חוסר התחשבות בלקוח!! גועל נפש!! אל תסגרו בקר לייזר, לא חסר מקומות טובים!!
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מבחינתי הכי חשוב ההרגשה..... וההרגשה בקר ליזקר אילת מדהימה בזכות היחס המכבד של המטפלות והיועצות, השירות המקצועי והנפלאאני מדברת על הסרת שיער בלייזר עם המכשור הכי מתקדם המניב תוצאות כבר בטיפולים הראשונים.וגם הסרת משקפיים- שזה המתנה הכי גדולה שקיבלתי מקר ליזרתודה לכם על השירות הנפלא והמענה ללא הפסקה תמשיכו להיות כאלה מיוחדיםאוריה גיגי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up