כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יאנה בר איפור & עיצוב שיער

יאנה בר איפור & עיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0548008517
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יאנה עשתה לי איפור ושיער לחתונה של אחותי, מדובר באמנית מוכשרת עם יד מדהימה. ממליצה בחום הייתי בוחרת בה שוב ללא היסוס.
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יאנה מקסימה! הכל נעשה בחיוך ובאנרגיה נעימה:) יודעת להתאים את השיער והאיפור לאופי והמראה, עשתה את זה בצורה מושלמת גם לי וגם לאמא שלי!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד נהניתי מהתהליך עם יאנה גם בפגישת הניסיון וגם ביום החתונה וכמובן מהתוצאה! היא אשת מקצוע מעולה, נעימה וחיובית. יאנה עזרה לי להרגיש נינוחה, טבעית ויפה וחשוב במיוחד- שהמראה מתאים לאישיות שלי ולא כמו תחפושת. השיער והאיפור שרדו את כל התלאות של הצילומים והריקודים וזכו להמון מחמאות.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יאנה מהממת, מקצועית בטירוף ומאוד קשובה לך ולרצונות שלך. כבר בניסיון, ראיתי עד כמה יאנה מקצועית, מוכשרת וזורמת!
הצג עוד

Smadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליאנה לאחר ששוטטתי הרבה בתמונות בפייסבוק וחיפשתי מישהי שעושה איפור ושיער בצורה הכי עדינה וטבעית שיש. ידעתי שיאנה תאפר ותסרק אותי בדיוק כפי שאני רוצה, וסמכתי עליה בעיניים עצומות. חוץ מזה שהיא מקצועית בטירוף, היא מדהימה ולגמרי זרמה עם השגעונות שלי באותו היום. התוצאה הסופית גרפה ים של מחמאות, והאיפור והשיער לא זז כל היום!
הצג עוד

ymkritzer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הזמנתי את יאנה לאפר ולסרק את 4 אחיותי ליום חתונתי. יאנה הגיע בשעה 8 בבוקר לבקשתי עם אנרגיות טובות והייתה קשובה לכל בקשה של הבנות. איפרה את כולם בצורה מאוד עדינה ויפה וכל אחת יצאה בדיוק עם התסרוקת שביקשה ואפילו יותר יפה. עובדת בצורה יפה ומקצועית, הגעתי אליה אחרי שראיתי הרבה מאוד עבודות ואני הכי שמחה שבחרתי ביאנה שהוציאה אחת אחת מאחיותי מהממת!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יאנה המהממת הגיעה אליי בבוקר ההתארגנות חייכנית ומלאת אנרגיות. היא היתה נעימה ונינוחה לאורך כל היום, לא הפסיקה להחמיא לי ולחברות שלי, והיה איתה פשוט כיף. מעבר לזה התוצאה מדברת בעד עצמה. מדובר על בחורה סופר מקצועית עם יד כשרונית ומדהימה. האיפור היה בדיוק כמו שרציתי, עדין אבל נוכח, והתסרוקת יצאה אפילו יפה יותר מאיך שדמיינתי. יש לציין שהאיפור והשיער לא זזו למרות הצילומים במזג האוויר החם והמסיבה שנמשכה עד הלילה. כמו כן, כולם הופתעו לשמוע בדיעבד שהייתי עם תוספות שיער, אמרו שזה היה נראה כל כך טבעי ושלי :) יאנה גם איפרה וסירקה את אמא שלי, לקוח לא פשוט בפני עצמו, והחליפה לה כמה תסרוקות עד שאמא היתה שלמה עם התוצאה.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יאנה היא פשוט בנאדם רגוע ומרגיע וזה מה שאתן רוצות בבוקר החתונה! בנוסף היא פינקה אותנו בשוקולד. השיער יצא מושלם, הפרחים והזר שעיצבה ליה מעצבת הפרחים מדהימים והאיפור היה טבעי בדיוק כמו שרציתי - למלווה שלי דאגה לתסרוקת רוקיסטית ואיפור מעושן כפי שהיא רצתה. יאנה תודה רבה יקירתי! זכיתי!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יאנה פשוט מוכשרת!!! האיפור והשיער יצאו פשוט מ-ה-מ-ם!!! קיבלתי המון מחמאות על האיפור המושלם והתסרוקת המדהימה - הרגשתי כמו נסיכה=) היא פשוט מדהימה בפן האישי והמקצועי כאחד. ממליצה מאוד!
הצג עוד

sblekher   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יאנה בר פשוט מדהימה בפן המקצועי ובפן האישי! בקיצור: 1. סופר מקצועית! עשתה לי איפור ושיער כל כך יפה, זה היה מיוחד מצד אחד, מצד שני כל כך טבעי! בשיער היא עושה דברים מאוד עדינים ורומנטיים עם הפרחים האמיתיים. אני חיפשתי הרבה מאפרת בסגנון עדין ומצאתי מישהי הכי קסומה שיש 2. רקדתי כל החתונה בטירוף וגם שיער וגם איפור לא זז בכלל! האמת שאפילו למחרת לא זז...;))) 3. יאנה מאוד נעימה ורגועה, הייתה סבלנית, קשובה, סמכתי עליה למרות שאני לפעמים קונטרול פריק ;) 4. עשתה איפור ושיער לאמא ומלוות וזה היה נראה מושלם! 5. המחיר של יאנה סופר טוב;) 6. חשוב מאוד שבבוקר של חתונה שכלה בדרך כלל מאוד לחוצה יהיה לידה בן אדם כיפי, מאוד חשוב! והיא סופר כיפית! 7. ושכחתי להזכיר שהיא עשתה לי איפור ניסיון ואני כן חושבת שזה מאוד חשוב לכלה, במיוחד לכאלה שלא מתאפרות הרבה. ממליצה מעל החום כי היא מדהימה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up