כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

LABEL Djs - אורן שפייזר

LABEL Djs - אורן שפייזר

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דיה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אורן הוא האחד והיחיד שגרם לאווירה בחתונה להיות הכי מטורפת שיש!! היה קשוב לבקשות שלנו , קלע לטעם וידע לקרוא את הקהל במהלך כל האירוע! ממליצים!!!
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורן הוא קודם כל בן אדם מקסים ומבין ודואג וכל מטרתו היא לגרום לתחושת בטחון ורוגע אצל הזוג. בכל פעם שנפגשנו איתו (והיו כמה) הרגיש פשוט כחבר טוב שדואג לך והוא באמת הבין את הסגנון שאנחנו מחפשים ואת אופי הארוע. הוא גם היה קשוב לרצונות שלנו ושל האורחים שלנו בזמן החתונה. ושם רק שירים שאהבנו. גם ידע להרים כשצריך. 😉 אורן הוא יותר מרק דיג'יי, הוא גם יוצר מוכשר שחי את המוזיקה וזה הורגש לאורך כל החתונה. הוא גם הגיע עם ציוד מאוד מתקדם, כולל תאורה, לייזרים ועשן. ובקיצור, אל תתלבטו, פשוט תדברו איתו.
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאורן דרך המלצה וזאת הייתה אחת הבחירות הטובות שלנו, הוא הקפיץ את הקהל ואנשים נשארו עד מאוחר יחסית מה שלא חשבנו שיקרה, כולם עפו עליו..ממליצה בחום
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אורן נתן לנו חוויה מוזיקלית מדהימה בחתונה, זרם איתנו ועשה לנו המון שמח.. היינו רגועים וסמכנו עליו כבר מהפגישה הראשונה ראינו את המקצועיות שלו.
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כאשר החלטנו לבחור d.j לאירוע לא היה לנו ספק וזאת היית הבחירה הכי מהירה וקלה שלנו מכל הנותני שירות לבחור בך מה שהיה ברחבה היה טרוף וכיף גדול והצגה שלך עם מלא מקצועיות , אנרגיות טובות כל הערב הרחבה הייתה מפוצצת …!!!! קיבלנו מלא תגובות מפרגנות על איכות המוזיקה והכי חשוב כולם ממש נהנו ❤️❤️❤️ אז תודה ענקית מליאת וממני על ערב בלתי שנכח עם מוזיקה טובה ממליץ בחום לכל זוג שיבחר בך כי בטוח שיקבל איכות ומקצועיות ענקית וראש שקט ❤️💪
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אורן בא עם ראש פתוח, הקשיב לסגנון שרצינו וידע לתת הצגה שהרימה את האורחים! יודע לקרוא את הקהל, בא מוכן ומסודר לפגישות, ואין ספק שהציוד הנלווה (תותחי עשן, ספיידרים ולייזרים) הוסיף לאווירה!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אורן עשה כל הארוע שמח ,לא נח ,נתן בראש בכמה סגנונות ,תלוי מה הקהל שהיה במרכז הבמה אוהב,פעם קהל צעיר יותר ופעם קהל מעורב בגילאים ואורן ידע לתת להם מה שהם אוהבים.שאפו לאורן המקצועי ממש.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט בן אדם תותח, עשה לנו את החתונה.
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אורן היקר, מלווה אותנו כבר שנים ותמיד מפציץ ויוצר אירוע מושלם שמתאים בדיוק 👏🏻 התאמת מוזיקה מושלמת בשבילנו, זרמת איתנו על להשתגע ולעשות בלאגן גם בחופה ולא רק ברחבה 🕺🏻💃🏻 והכי חשוב גרמת לנו להינות מכל רגע! אתה אלוף, תודה!!
הצג עוד

Yarin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם אורן לאחר שיחת טלפון קצרה, אורן היה סבלני וייחס חשיבות לסוג הקהל ואופי האירוע. אורן הוא הדי ג'יי שייתן לכם להרגיש שאתם בידיים טובות. רואים שהוא מתכונן לכל אירוע ומתאים לכל אירוע את המוזיקה המתאימה. בנוסף הוא מגיע עם סט כלים שלא יבייש גם את הדי ג'יים הכי גדולים בעולם! (מערכות תופים לייזרים, ספיידרים, תותחי עשן) ....בקיצור מופע אור קולי מהמשובחים שיש!! והכי חשוב- לפני שהוא מקצוען בתחומו, הוא בן אדם זהב. תנסו אותו- ותראו שהוא זמין תמיד ועונה תמיד בחיוך ובאהבה! די ג'יי גדול ובן אדם עוד יותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up