כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אמסלם טורס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
josefa10   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי טיול ב20 לפברואר ביטלתי ב28 לפברואר במסגרת הגנת הצרכן אני אזרח ותיק בן 73 הורידו לי בינתיים 3200 שח למרות שיכלו תוך 5 דקות לבטל את העסקה חשבו שאני בנק להלוואות
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
צוות אמסלם טורס היקר, בימים טרופים אלו ברצוני להישאר בביתי ולא לטוס לאף יעד........ אבל... ברצוני להודות מעומק הלב לצוות אמסלם טורס ובראשם אביגד, ליאל וחבורתם שעמלו וטרחו ללא הרף וללא הפסקה יום ולילה כדי להשיב את הילדים מקוסקו פרו. וזאת תחת לחץ מטורף מהרשויות ומאיתנו ההורים . שוב תודה ענקית והערכה רבה על הסבלנות הרגישות והנחישות במהלך הימים המטורפים הללו. ראויה לציון סבלנותם האין סופית של אורגד וליאל לבלבולי המח של ההורים הלחוצים מצד אחד ובמקביל לנהל את המבצע הזה מול הרשויות בפרו. יישר כח על עשייה נתינה והרצון העז להושיט עזרה!!!! אין עליכם!!!!!! מאחלים לכם מכל הלב הצלחה בריאות ורק טוב יואל וצביה טל (מושב פארן) ההורים של מעייני
הצג עוד

שרגא   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
פנינו למשרדכם בקשר לטיסות לקובה וחזרה מפנמה. קיבלנו שרות מאיתן כהן סלמון . השרות היה מעולה , קשוב ,יעיל , נעים . הוא חיפש בשבילנו האפשרות הטובה ביותר ואכן רכשנו את כרטיסי הטיסה שהציע. ממש תענוג !!! הוא גם הציע מספר בתי מלון ונענה בחיוב לכל בקשתינו כל הכבוד ונשמח לקבל שוב שרות ממשרדכם כמו שעשינו בפעמים קודמות.
הצג עוד

Ophira   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
35 מתוך 100
קנינו מאמסלם טיסות ליפן דרך אירופה. טיסת אל על למינכן, לופטהנזה לאוסקה, אול ניפון מטוקיו לוינה ואוסטריאן לתל אביב. הבעייה: לא ניתן היה להזמין מקומות ישיבה ללופטהנזה שזה כמעט 11 שעות. מסתבר שלכרטיס שהם מכרו לנו אין אופציה כזו וגם לא אופציה לצ'ק אין אונליין. שירות הלקוחות שלהם ניסה לעזור ולא הצליח וזה מראה על חוסר מקצועיות בסיסי: הם לא מכירים את המוצר שהם מוכרים. ההושבה שקיבלנו: שני מושבי אמצע בשתי שורות נפרדות בסוף המטוס. סיוט.
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
הסיפור שלי יחסית ארוך אבל יכול להסתכם ב2 מילים- עבודה בעיניים. חיפשתי טיסה דרך טרווליסט לנובמבר לארה"ב, החיפוש הראה דיל טוב של החברה הנ"ל ולכן הזמנתי את הטיסה משם. בנסיבות אישיות נאלצתי להקדים את הטיסה ומשם התחיל כל הסיוט. עובדות: ב22/8 בשעה 10:14 נשלחה הודעה לסוכן שהמערכת בחרה לי בבקשה למצוא אלטרנטיבה שונה לטיסה שלי. באותו יום רק בשעה 15:59 הסוכן החליט לענות לבקשתי וצירף פירוט של כרטיס פוטנציאלי אחר. לאחר התכתבות בשעה 18:45 ביקשתי ממנו לחייב את הכרטיס. בשעה 19:20 הוא ענה לי שיום למחרת שישי בבוקר, מישהו ייצור קשר לסגור את הכרטיס. ביקשתי בבקשה עד 10 בבוקר כי אני עובדת לילות. לא היה תגובה וגם לא הייתה שיחה בשישי בבוקר. ב10 בבוקר של שישי אני החלטתי להרים טלפון לחברה ושם נאמר לי טלפונית כי רק הסוכן יכול לעזור לי ושישלחו לו הודעה דרך המערכת. שמעתי ממנו רק ב23/8, יום שישי, בשעה 19:25!- כניסת שבת. שנאמר לי שהטיסה שלי התייקרה בעוד 54 דולר. (כמובן שהכל היה יכול להיחסך מכולנו אם הוא היה פשוט מחייב את הכרטיס או לוקח שוב את פרטי האשראי אבל זה לצערי לא קרה). אמרתי לו שזאת חוצפה ואף ביקשתי לבטל את הטיסה. לאחר שהבעתי את חוסר הסכמתי עם העיניין בשעה 22:03 הוא הציע להתקשר אליי טלפונית ולהציע לי חלופה, אומנם זולה יותר, אבל עם קונקשיין ארוך באמסטרדם. תחילה היססתי אבל הסכמתי. והכרטיס טיסה עודכן. בגלל שלא הייתי שלמה עם ההחלטה שלי ביום ראשון 25/8 בשעה 13:25 ביקשתי מאותו סוכן לעזור לי למצוא עוד אלטרנטיבות כי הקונקשיין הארוך לא יושב לי. הוא אמר שהכרטיס כבר שונה ואין אפשרות ואם כן יש אפשרות היא תעלה לי כסף ושהמצב בעייתי עכשיו. אני שלחתי לו הודעה בתגובה שאומרת שבכל זאת אני מבקשת לנסות למצוא לי עוד אלטרנטיבה (אני אחליט בסוף אם אני מעוניינת לשלם על עוד שינוי או שלא) להודעה הזאת כבר לא היה מענה. הקונקשיין באמסטרדם היה סיוט מתמשך שבו נחפשתי להרבה דברים שהייתי מעדיפה שלא להיחשף. בנימה אישית אני חושבת שחוותי משהו שהוא על גבול הטראומה. שבאתי להתלונן לחברת אמסלם טורס קיבלתי מייל ממשהו שם שטען שעשה בדיקה והכל היה כשורה. אבל המייל שלו היה רצוף באי אימותים. כמו לדוגמא שהם באו לבצע את השינוי למחרת ( שישי) בבוקר הם הבחינו שהמחיר השתנה. העובדות בשטח אומרות אחרת. איש לא יצר איתי קשר בשישי בבוקר כמובטח, בין אם התחשבות בי כעובדת משמרות לילה או בכלל, הוא רשם שקיבלתי תשובות מהירות ומקצועיות, גם על זה אפשר לחלוק אם אני שולחת הודעה ב10 בבוקר ומקבלת תשובה רק אחרי צהריים, זה לא מהיר ולא מקצועי. לא נאמר לי מדוע הטיסות הראשונות שביקשתי, שהרי כבר קיבלתי הצעת מחיר, לא חוייבו מיד עם מתן ההצעה. ולא הוסבר לי מדוע כשביקשתי עוד אלטרנטיבה הייתה התעלמות. ביקשתי מאותו אדם לדבר עם מישהו אחר טלפונית ודבר זה נמנע ממני באופן גורף. לא קיבלתי את השירות ואת הטיפול שלקוח אמור לקבל. על כך לא אוכל להמליץ על החברה הזאת שכן אני מרגישה מרומה וכואבת וללא מענה אמיתי.
הצג עוד

ha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
בוטלה טיסה ביום הטיסה לא הוחזר הכסף רכשנו אצלם טיסה חליפית ולמרות התכתבות חוזרת ונשנית הנושא בטיפול. לא הצלחנו לבטל כרטיס האשראי בגין אי קבלת תמורה היות ומשכו אותנו מעל חצי שנה כרגע לא מגיבים לפניותינו לט ממליץ!!
הצג עוד

Gamilla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
להתרחק! עשינו הזמנה לפני שלושה ימים, חויבו אותנו פעמיים, ומאז 3 ימים הבטיחו שיזכו אותנו ועוד היום מטרטרים אותנו מנציג לאחר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up