כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Jazz & Tonic- הרכב ג'אז לאירועים

Jazz & Tonic- הרכב ג'אז לאירועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0524333558
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ג'אז אנד טוניק סגרנו ממש אחרי שהתארסנו, הם ענו בשמחה על כל שאלה שהייתה לנו ודאגו לכל דבר. ערב לפני החתונה היה משבר כשספיר הזמרת יצאה חיובית לקורונה והם ישר מצאו זמרת מחליפה שאהבנו מאוד ודאגו לטפל בהכל ולהרגיע אותנו, וככה היה! לא היינו צריכים לדאוג לכלום. בחתונה המוזיקה הייתה מתאימה ומדויקת והאורחים עפו על האווירה שהם עשו!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
קשובים, נעימים, מקצועיים, שירות לקוחות מצויין וההופעה- מדהימה. אין מילים. תודה רבה על הכל, תודה גדולה על כך שבאתם לקראתנו בעקבות הבלת"מים הארצי ישראלים.
הצג עוד

שחף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו להקה לקבלת פנים בסגנון גאז, כשמצאנו את גאז-טוניק זה בדיוק מה שרצינו! הם מקסימים ומדהימים ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עליהם מהאנשים שהיו באירוע הם מקצוענים!!! וגם לאורך כל הדרך לפני - יש להם מנהלת להקה שהייתה זמינה כל הזמן ושלחה לנו שירים לבחור ממליצים בטירוף!!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מאוד אוהבים את האווירה שיש כשמנגנים בלייב בקבלת פנים ולכן בחרנו לקחת הרכב. הם היו מהממים! ניגנו ושרו כל כך יפה וזה היה מאוד נעים לאורחים. ביקשנו שיכניסו אותנו לחופה בשיר שבחרנו ושישרו ביחד עם בת דודה של החתן והם לגמרי זרמו על זה ועשו איתה חזרות ויצא מהמם. מיכל היתה זמינה לאורך כל התהליך לשאלות, בקשות ובחירת שירים.
הצג עוד

הגר ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיד לאחר האולם סגרנו עם הלהקה Jazz and Tonic, האווירה שהם יצרו הייתה מושלמת לוייב שחלמנו עליו – שישי צהריים על הים. אירוע נינוח, קליל וכיפי. הלהקה גם ביצעה את שיר הכניסה שלנו (אפשר לשמוע את הביצוע בוידאו החתונה). ומעל לביצועים הנפלאים והאווירה המהממת, ההתנהלות מולם הייתה פ-נ-ט-ס-ט-י-ת. עידכנו אותנו בחזרות שעשו, שלחו לנו הקלטות ודמואים, וכמובן ששיתפו אותנו בבחירת הפלייליסט. הם להקה נהדרת ואני כל כך ממליצה לכם לבחור בהם! לא תתחרטו לרגע.
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו להרכב ג'אז אנד טוניק אחרי שראינו אותם בהופעה, ומייד הבנו שהם התוספת המושלמת לחתונה שתיכננו. הלהקה ניגנה בקבלת פנים ומיטל הזמרת ביצעה את שיר החופה בליווי גיטרה (חתונת שישי צהריים). לפני החתונה מיטל הייתה זמינה לשאלות והתייעצויות (ולא חסכנו בכאלה) ותהליך בניית הפלייליסט היה נעים ומכוון לסגנון שביקשנו. הלהקה פתוחה להצעות, גמישה ואוהבת רעיונות מחוץ לקופסה, פרמטר חשוב מאוד בענינו כשבוחרים אמנים לחתונה. התלבטנו רבות בבחירת שיר החופה ושינינו אותו מספר פעמים, ומיטל תמיד הייתה שם לייעץ ולאפשר לנו לשנות. בסופו של דבר הלהקה יצרה אווירה מיוחדת בחתונה, עמדה בכל הסיכומים ונתנה שירות מעולה לפני ובמהלך האירוע. קיבלנו מחמאות רבות מהאורחים הן על הקבלת פנים והן על הכניסה לחופה. ממליצים בחום!
הצג עוד

Stefania   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
Jazz & Tonic played in our wedding, in the kabalat panim and ceremony. They were simply amazing! We started planning with them on the music only a few weeks before the wedding and they were incredibly professional and always thoughtful of what we wanted - They sent videos of the rehearsal and made sure we felt relaxed knowing everything would be exactly as we imagined. The day of the wedding was magical for us and I have no doubt that part of that was thanks to Jazz & Tonic and their amazing music and talent :) So happy we decided to make them part of that day!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו להרכב לאחר שראינו סרטון שלהם בפייסבוק והחלטנו שלא נוכל לוותר עליהם בחתונה שלנו. במהלך כל התהליך מולם (בעיקר מול מיטל הזמרת) היה יחס מעולה, והם היו פתוחים לרעיונות שלנו. במהלך ההכנות לחתונה הלהקה הייתה אחראית והם ניהלו את הקשר מול האולם (בגישורים מינוריים מאיתנו) מבלי שהיינו צריכים להתערב. ההופעה במהלך קבלת הפנים הוסיפה לאווירה והאורחים התלהבו מאוד מהלהקה. גם כאשר קבלת הפנים התארכה, הלהקה המשיכה לנגן מעבר לזמן המתוכנן (מאוד לא מובן מאליו!). בשורה התחתונה - ממליצים מאוד!
הצג עוד

sofilib6   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת ג'ז מדהימה של שלושה נגנים (תופים גיטרה ובס) וזמרת. הגעתי דרך חבר להופעה שלהם בפאב ביפו ושמעתי אותם עם בן הזוג ואמא שלי שאמרה שאנחנו חייבים אותם לחתונה (ואמא שלי מאוד ביקורתית ביחס למוסיקה...) יש להם עיבודים יפים ומיוחדים, הזמרת עם קול מדהים והאווירה שהם משרים פשוט קסומה. אנחנו התחתנו בחתונת שישי בספטמבר והם ניגנו בקבלת הפנים. לצערי בתור הכלה לא יצא לי להקשיב לאף שיר שלהם מההתחלה עד הסוף אבל קיבלנו המון מחמאות מהאורחים. לינק לוידאו של שיר להתרשמות (לא מהחתונה שלנו, מהדף שלהם...) https://www.facebook.com/JAZZNTONIC/videos/322905211393697/ המחיר הוגן מאוד ביחס ללהקות אחרות שיש בשוק - בסביבות 3500-5000 ש"ח כתלות באורך ההופעה וההגברה שצריך להביא (תלוי מה יש באולם). ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up