כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dj עמית ביטון

Dj עמית ביטון

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Kfir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
עמית יא מלך, עשית כל כך שמח, במשך כל הערב באו אליי אנשים לפרגן על הבחירה בך כ DJ ידעת להתאים את עצמך לסגנון לא סטנדרטי, הערב התחיל במוזיקה חסידית כיפות סרוגות והמשיך למוזיקה ישראלית מזרחית וספרדיתידעת לבחור את העוצמה המושלמת ככה שנהנה ועדיין לא יכאב באוזניים. היית זמין לכל שאלה ואפילו מיוזמתך פנית אלינו לאורך כל הדרך כדי שתדע בדיוק מה אנחנו אוהבים ממליץ בחום!!!
הצג עוד

nitzanlev4   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
עמית חבר שלנוווו❤️היית מושלם מושלם מושלם!!!!אין מקפיצים כאלההההה כל האורחים היו באקסטזה ורצו מייד את השם של הדיגיי שלנו והתלהבו מהמוזיקה,מהמעברים מאיך שניגנת על התופים והקפצת אותנו עד לשמיים!אנחנו לעולם נהיה אסירי תודה עליך חבר יקר שלנו!!❤️אוהבים אותך המון ואנחנו עוד ניפגששששש!!שלך, דוד וניצן הרמוניה בגן 27.12.2023❤️
הצג עוד

Eliran Eliyahu   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מומלץ ביותר לכל סוגי האירועים, מקצוען גמיש ומשמח את האווירה. עמית התותח.
הצג עוד

עומר מסיקה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עמית השאיר רושם טוב, מקצועי, קשוב לרצונות לצרכים שלנו. ובפועל, ביום החתונה, הוא פשוט קרא את הקהל, הרחבה הייתה מלאה כ-ל האירוע ולנו היה הכי כיף בעולם!חוץ מזה שהבאנו גם סקסופוניסט ועמית דאג שהם יעבדו ביחד, ישתלבו, יהיו צוות למרות שהם הכירו רק ביום האירוע - היה פשוט כיף לסמוך עליו ולהרגיש בידיים טובותעמית גם האריך לנו את השיר כניסה כדי שיהיה מספיק זמן, תיקן את השיר סלואו, באמת מקצוען! קיבלנו מלאאא מחמאות על המוזיקה, על החיבורים, היה נדיר נדיר נדירררר ממליצים בחום!!!!!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שראיתי את עמית פעם ראשונה בחתונה של אח שלי ידעתי שהוא יהיה הדי גיי שלי! מקצועי ברמות, יודע לקרוא את הקהל הרחבה החזיקה עד שתיים בלילה והיינו ממשיכים גם עוד שעתיים בכיף! תמיד היה זמין לכל שאלה והמחיר הוגן לגמרי!!

שחר אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל באירועים של חברות שכבר אז אמרתי לעצמי שלפני שאני סוגרת אולם, אני אסגור את עמית.כבר בפגישה הבנתי איזה כיף הולך להיות.היה אירןע מדהים, מקפיץ ואת המוזיקה הכי טובה שישעלה על כל צפיות.אין עליו בעולם
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ביטון יא מלך!! רצינו שוב להגיד המון המון תודה, לגמרי עשית לנו את החתונה ❤️למרות שהכרנו אותך והיינו כבר באירועים ביחד לפני זה, עלית על כל הציפיות והיה ממש ממש כיף!!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוווו עמית ביטון ואוו, אירוע משפחתי שלישי שלך איתנו , רק הפעם בחתונה שלנו וכל פעם אתה מפתיע מחדש , פלייליסט משוגע מכל הסוגים שירים חדשים וישנים במינון הנכון , הכל עבד מושלם.לא היה ספק מההתחלה שאתה האחד לנגן את הערב המיוחד שלנו, אתה מספר אחד בתחום!!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמית, לא יכלנו לבחור מישהו מדויק יותר לארוע שכזה. הרים לנו את הרחבה לאורך כל הלילה, אנשים לא רצו ללכת! לאחר מכן כולם רצו את המספר שלו. אלוף אלופים, זכינו שאתה ניגנת לנו בארוע. זכייה של די ג׳י!
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אליו לגמרי במקרה, אחרי הרבה בעלי מקצוע שחיפשנו, על הפגישה הראשונה יצאנו בידיעה שזה הדיגיי בחתונה שלנו. בן אדם מקצועי, שמבין עניין, קשוב נותן את כל בתשומת לב לזוג ומתייחס לאירוע כאילו אירוע שלו. אם אתם מתלבטים, תחסכו לעצמכם. שקלנו להביא להקה, בסוף החלטנו להביא רק אותו וזו ההחלטה בין הטובות שקיבלנו. לא משנה מה סגנון המוזיקה שתרצו לחתונה, עמית הוא הבן אדם לסגור איתו בלי להתלבט.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up