כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רום איפור כלות וערב

רום איפור כלות וערב

איפור כלות
כתובת:ישראל
טלפון:0522751836
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
gefen80   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רום עשתה לי איפור ושיער, גרמה לי להראות כמו עצמי בצורה הכי טובה שיכולה להיות! היה לי חשוב שהאיפור יהיה טבעי ועדין והיא עשתה את זה בצורה מושלמת. מקצועית, עדינה, נעימה, ללא ספק היה היה לי כיף ביותר להתחיל איתה את יום החתונה!
הצג עוד

Nof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרום ממש במקרה, מצילום של דוגמנית מותג כלשהו שהייתה מאופרת בצורה עדינה שקסמה לי. ביומיום אני לא מתאפרת בכלל, קצת אודם לפעמים טיפה מסקרה אבל לא מכירה את הקונספט של מייקאפ והרעיון להיות מאופרת, בחתונת צהרים ולהרגיש עדיין בנוח היה נשמע כמו תוצאה לא מהעולם הזה. התקשרתי לרום וקיבלתי ממנה תחושה כל כך נכונה בטלפון, של מישהי שלא רק מאפרת בסגנון שעובד לי בעין (ובדימיון הרגיש שזה יכול לעבוד גם עליי) אלא מישהי שמבינה את הרצון להרגיש בנוח, להיות טבעית ולא להרגיש שאת שוקעת בשכבות של מייקאפ. הגעתי אליה (מירושלים) לניסיון אצלה בבית (פ"ת) והכימיה הייתה מוצלחת, היא נתנה לי הרגשה נינוחה ואני הרגשתי בנוח לומר מה מה יותר לטעמי מה פחות לטעמי ויצאתי מאוד מרוצה. לקראת היום עצמו דיברנו טלפונית ודייקנו עוד את הכיוון (עדין יותר מהתוצאה של הניסיון). בבוקר החתונה רום הגיעה בזמן, בנחת, בנעימות, העבירה איתי את הבוקר הרגוע ביקום ואיפרה אותי בצורה העדינה והמושלמת ביותר שאי פעם דמיינתי. עם אבל בלי. הרגשתי בנוח עם עצמי, בנוח עם הסובבים, בנוח עם השמש ממש כמו שרציתי וקיוויתי!
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני עוקבת אחרי רום באינסטגרם כבר שנים, ותמיד אמרתי שכשאתחתן - רום תאפר אותי. וכך היה. דיברתי עם רום וקבענו איפור ניסיון, רום הקשיבה לי ושאלה שאלות מכוונות כדי להתאים לי את המוצרים לסוג העור ולגוון, ולקלוע לטעם האישי שלי. היא איפרה את כל הפנים, ובכל צד של הפנים ניסתה חומרים מסוג שונה ורשמה הערות כדי לקבל תוצאה מיטבית ליום החתונה. לרום יש גם הרבה המלצות על ספקים ובעלי מקצוע נוספים למי שצריכה! בבוקר החתונה רום הגיעה אלי ואיפרה אותי בסבלנות ובצורה מקצועית, עד לתוצאה המושלמת. בנוסף, קיבלתי ממנה ערכת טאץ׳ אפ מקסימה ומושקעת מאוד! קיבלתי אינסוף מחמאות, האיפור החזיק לי לאורך כל היום ונראה מושלם עד לרגע שהורדתי אותו.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זכיתי שמצאתי אותה, זאת מישהי שאתן ממש רוצות אותה לצדכן בתקופת ההכנה לחתונה וביום עצמו כמובן. הגעתי לרום די במקרה, משוטטות באינסטגרם ראיתי שאיפרה את עצמה לחתונה שלה. כבר הייתי אחרי הרבה שיחות עם מאפרות שלא התאימו לי מסיבות שונות והייתי גם די לא סגורה על עצמי על כל מיני דברים כמו אם רוצה מאפרת ומסרקת בנפרד ובכלל מה הסגנון שאני רוצה.. מהרגע שהתחלתי לדבר איתה הרגשתי שזה זה (: היא מקצועית, מסודרת, נעימה, מקפידה ממש על ניקיון, באמת מושלמת. עשתה לי איפור נסיון והרגיעה אותי בכללי ובגזרת האיפור, נתנה לי טיפים מעולים, עזרה לי במציאת המסרקת שגם הייתה מושלמת. האיפור היה מושלם גם, בדיוק לטעמי. איפרה גם את החברות יפה.
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
רום מהרגע הראשון הייתה פשוט מדהימה!! עוד לפני שסגרנו הייתה זמינה לכל שאלה ונתנה תחושת ביטחון. לפני האירוע, הרגיעה אותי בכל החששות ונתנה הנחיות לשמירה על עור הפנים לפני. רום איפרה אותי ואת כל המלוות בבוקר שישי והצליחה לעשות את זה בזמנים שקבענו ובמקצועיות רבה. האיפור נשאר לאורך כל היום ועדיין היה קליל ונעים והתאים מאוד לאופי האירוע.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רום מאפרת מדהימה! מי שמעוניינת באיפור טבעי עם נוכחות-היא המאפרת בשבילכן! היא נעימה וקשובה, ועשתה הכל כדי להוציא אותי מושלמת. קיבלתי מלא מחמאות על האיפור ואין ספק שאבחר בה שוב!
הצג עוד

Lisa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רון המהממת השאירה אותי אני, אני אסביר לי היה מאוד חשוב להיות אני בחתונה שלי ושאנשים יזהו אותי, היא הפכה את החלון שלי למציאות. הגיעה בזמן ואעפרה גם את המלוות שלי בצורה מקצועית ביותר. רום המקסימה נחמדה נעימת הליכות, 🌺🤩
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות של רום המדהימה, היה לי לא פחות חשוב האנרגיה הטובה של רום, האכפתיות, היחס האישי והחם. אני ממליצה על רום בחום 💓 תודה לך על לוק טבעי וזוהר בדיוק כמו שדמייניתי ורציתי!!!! ממליצה בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו בתקופת הקורונה - רום הייתה הבחירה הראשונה שלי מהרגע הראשון. הייתה שם לאורך כל הדרך כולל כל שינויי התאריכים ותמיד בנינוחות, חיוך רוך ועדינות. וואו - רום! אהובה יקרה ! רום איפרה אותי , אמא שלי אחותי וגיסתי - איזו יד, מקצועיות שאין שניה לה - בשנייה הראשונה איתה עוד בפגישת נסיון האוירה הייתה מדהימה ובבוקר ההתארגנות - בכללל . עם כל הלחץ פשוט הרגיעה אותי .
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רום המקסימה איפאה אותי את אחותי ואת אמא שלי לחתונה של אחי הגדול. נהיננות מהנוכחות הנעימה של רום ומעבודת העדינה המקצועית!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up