כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רגעים אולם אירועים

רגעים אולם אירועים

אולמות וגני אירועים
טלפון:0503225080
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
על הפנים מהרגע שנכנסנו לאולם ועד הרגע שיצאנו רק חיפשו לקחת את הכסף ולהעיף אותנו הם סגרו איתנו שהם יביאו את הדי גיי ישבנו עם הדי גיי סגרנו איתו את הכל וביום החתונה ראינו מישהו אחר ולא מספיק אחרי שנה שלחו מכתב מעורך דין שלא סגרתי את החשבון ונשאר לשלם עוד 3000 אלפים שקל במזל ביקשתי מהמזכירה תמונה של הצ’ק ביטחון קרוע ביום הסגירה
הצג עוד

giladm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה לנו אירוע חינה באולמי רגעים. המקום מהמם. שאולי הבעלים איש יקר וטוב לב. האירוע הסתיים בשעה שתיים לפנות בוקר. האורחים לא מפסיקים לשלוח לי תגובות על השירות. האוכל. היחס. הכל היה בשפע ואיכותי. צוות העובדים נותן שירות vip. אפילו בסוף הערב הם אספו את כל הדברים של החתן והכלה לרכבים שלנו. אין לי מילים אלא להודות לבעלים שאולי על המקום המהמם.
הצג עוד

Rene   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שירות מצוין..אוכל מעולההההה...מגוון עצום
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חייבת לפרגן לאולם מספר 1 באיזור, באוכל שלא הפסיקו לדבר, בשירות מעל לכל רמה וכמובן למקום המדהים!!! תודה מיוחדת לשאולי בעל המקום, לדותן על פירגון במחיר ובפינוקים ואין סוף סבלנות, לאלעד ורמי מנהלי האירועים שדאגו לכל פרט ופרט ועמדו לצידנו באירוע ולפני והצליחו לעמוד בכל השיגעונות שלי, לשף הראשי שעמד בסטנדרט לא פשוט וירידה לפרטים לא מפסיקים להחמיא לי על האוכל. רגעים יש לכם צוות מנצח!!! תודה רבה על קסם של אירוע
הצג עוד

בר וצורי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אנחנו עשינו ברית ברגעים נתחיל לפני תחילת האירוע ליאת הייתה פשוט מושלמת. מכל הבחינות עזרה תמכה ופשוט הייתה זמינה לכל שאלה או בקשה ממש כל שעות היממה. אחר כך מהמנהל אירועים (לא זוכרת את שמו) היחס היה פשוט מהמם כל הזמן דאגו לנו שהכל בסדר והכל זורם כמו שצריך. והכי חשוב ממש האוכל פשוט מושלם אנחנו לא מפסיקים לשמוע מחמאות כבר עוד מעט שנה אחרי אנשים לא שוחכים איזה אוכל ברמה היה. אז עוד פעם תודה לכל מי שעזר באירוע אין עליכם.
הצג עוד

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום רביעי האחרון באולם והיה פשוט נהדר. אנחנו לא מפסיקים לקבל תשבחות על החתונה ועל האוכל. כבר שהגענו לשם בחיפוש אחרי מקום, גילינו מקום מהפנט, עם אנשי צוות חמים ואדיבים. אנשי הצוות של האולם - אריק, טל, ליאת, אלעד, אריאל, איתי וכולם נתנו לנו את כל התמיכה והעזרה לפני האירוע ועזרו לנו להפיג את הלחץ במהלכו. בכל התהליך היתה הרגשה של בית וחמימות. האולם מעוצב ויפה, יש מלא חניה והאוכל טעים מאוד. מומלץ בחום.
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ערב טוב ....אתמול 8.5.2018 אירוע בת מצווה באולם הקטן בניצוחו של אלעד ,בזכותו הרגשנו לקוחות v.i.p. מהרגע הראשון שנכנסנו לאולם לצורך בדיקת האירוע ,האולם מרגיש משפחתי וחם עטוף כולו בפרחים , הכל מעץ ומסוגנן בצורה מדהימה , קיבלנו שירות מצוין מההנהלה לאחר מכן בדאגה לקראת האירוע , הכל פשוט מתוזמן וראוי להערצה. האוכל מדהים , השירות מקסים, המוזיקה מטורפת,אפילו אבטחה מתוגברת באולם ומחוצה לו....פשוט אירוע מדהים ומתוכנן כראוי ...קיבלנו מלא טלפונים של האורחים עם ביקורת מדהימה על השירות והאוכל. ממליצה בחום על אירוע במקום המיוחד הזה.
הצג עוד

יפה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו ב 27.4.18 בצהרי היום את יום ההולדת של משה , בן ה 90 באולם היפהפה עם האנשים הנפלאים ליאת ושאולי שנענו באהבה ובנכונות לבקשותינו.ביום הארוע. לאלעד, מנהל הארועים שלא יכולתי להפסיק לחבק בסיום כיוון שראיתי אדם אחראי, נבון מתחשב ושאיפשר לנו שלווה והנאהבחגיגה. כל זאת בנוסף לתפריט העשיר והטעים ביותר שהוגש. כל הכבוד!
הצג עוד

oreltal369   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב18.1.17 האולם הראשון שראינו והאחרון! המקום מעוצב ברמה מושלמת!!! האוכל ברמה גבוהה מאוד, אין אחד שלא החמיא! הצוות, וכמובן אריק ואלעד האלופיםםםם שתמיד היו שם בכל דבר! אולם אליפות!!!!!
הצג עוד

Karina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אולם ברמה! אוכל, שירות, ניקיון, עיצוב הכל הכל מושלם! תודה לכם על הכל! נהנו מאוד! האורחים שלנו אכלו ונהנו וצינו שאין אוכל כזה באף אולם וקינוחים כיד המלך! תודה לאריק מנהל האירועים שעזר תמך וליווה. קיבלנו מספר אטרקציות על חשבון האולם תודה על הכל!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up