כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב רונן לוביץ

הרב רונן לוביץ

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
רונן חיתן כבר 2 חתונות במשפחה וזו ה-3. רונן קליל, קשוב, בעל חוש הומור, זמין לכל שאלה. ערך חופה עם אווירה משפחתית, אישית ומרגשת.אפשר לנו לעשות את ההתאמות שרצינו בטקס- החלפת טבעות ונתן אפשרות להגיד כמה מילים אחד לשנייה.תודה רבה רונן!! היית וואו!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את רונן סגרנו ראשון איך שהיה לנו תאריך לחתונה, בעקבות שני טקסי חופה שהוא ערך לחברים שלנו וההמלצות שלהם. רונן מעביר טקס חופה שהוא גם תמציתי וגם מרגש במקביל, מספר בקצרה על הזוג והכל בצורה קלילה ונעימה. רונן אדם נעים מאוד וכל התהליך איתו היה כל כך חיובי, לא מובן מאליו בשביל זוג חילוני כמונו. הוא קשוב לצרכים ולרצונות של הזוג - קראנו ברכות אחד לשני בחופה, הענקתי לבן הזוג שלי טבעת, רונן מזמין את הנשים (הכלה והאימהות) להיות נוכחות בחתימת הכתובה ועוד ועוד. דברים קטנים שעדיין לא מובנים מאליהם בימינו ולכן אנחנו מעריכים את רונן מאוד.קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים שלנו לגבי רונן, שאמרו שהרבה זמן לא נתקלו ברב שעורך את הטקס בצורה כל כך קלילה ונעימה עם חיבור לקהל האורחים. הכי שמחים ושלמים עם הבחירה שלנו!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ואוו אין לי מספיק מילים שיוכלו לתאר את רונן.קודם כל והכי חשוב בעייני זה שהוא באמת זורם עם הזוג על מה שהם אוהבים והוא לא מכריח בכיסוי כתפיים וכו'רונן חיתן אותנו ב.18.10.23 בשיא המלחמה ואח"כ עשה לנו חופה חלקית בחגיגות ובחתונה שנדחתה ( היה חשוב לנו לא לוותר על זה) מה שהכי קנה אותנו שהוא אמר לנו זה היום שלכם ואתם מחליטים. יש לו קול נעים והוא מרגש. קבלנו הרבה מחמאות מהאורחים על המילים שהוא אמר ועל הדרך שבחר להתבטא.ממליצה בחום ובאהבה
הצג עוד

גנית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לרונן הגענו מהמלצה של אחותי שהייתה בחתונה שהוא ערך בעבר. היה לנו חשוב שהרב שלנו, שנותן לנו את הברכה לנישואים, יהיה קודם כל אדם טוב! שנאמין בו ובגישה שלו לחיים ולזוגיות וזה אכן היה ממש התאמה מושלמת עם רונן. מבחינת הטקס- רונן היה קליל, ברור ונעים, הקשיב לבקשות שלנו וייעץ לנו מתי להוסיף כל דבר, והטקס היה סופר מהיר כמו שביקשנו ומלא מילים יפות ומרגשות! תודה רונן!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרונן דרך המלצה בפייסבוק, מהרגע הראשון הבנו שהוא הרב שנרצה שיחתן אותנו!רונן מברך כל זוג בחופה עם פאן אישי, וקשר ישיר לבני הזוג ולקשר שלהם ולסיפורם האישי.רונן נעים הליכות, שירותי מאוד ומסייע בתהליך בזמינות גבוהה וסבלנות יוצאת דופן לחיוב!התחתנו בחנוכה, ורונן הציע שנדליק נרות בחופה- היה מאוד מרגש והוסיף בעיקר בתקופה החשוכה שאנו חווים כעת!
הצג עוד

סבינה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרונן לגמרי במקרה, דרך המלצה אחת בלבד ושמחנו ממש שהכרנו אותו והוא היה הרב שלנו בחתונה, מהדיבור הראשון עם רונן הרגשנו ממש שלמים שהוא יחתן אותנו, רונן מצחיק, קליל. בתור אנשים שנורא חששו מכל מה שקשור לדת רונן מאוד קליל וליברלי ופתוח. רונן היה קשוב לכל הדברים שלנו והגענו אליו לפגישה להכירות וסיפרנו לו דברים עלינו ולא ציפינו שהוא יהיה כל כך קשוב לדברים שלנו, עשה לנו חופה קלילה מהירה ומרגשת. מי שמחפש חופה קצרה, קולעת, רב קליל, ליברלי, קשוב עם קול רדיופוני - רונן לוביץ זה הרב שלכם :)
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין על רונן!אני באה ממקום מאוד חילוני, וחששתי מאוד מהעניין הדתי של החתונה. המשפחה של בעלי יותר מסורתיים ורצינו למצוא את המקום שירגיש לנו בנוח אבל גם שיהיה מקובל על המשפחות, ורונן קלע בול!רונן העביר חופה יפה, קצרה,מרגשת ומדוייקת. הטקס היה קליל ומתאים לנו מאוד (שנינו הענקנו טבעת ורונן אמר כמה מילים אישיות עלינו) וקיבלנו המון מחמאות על הטקס היפה מהמשפחות, מהמסורתיים יותר ופחות. כל ההתנהלות מול רונן לפני החתונה הייתה נעימה מאוד, פגישה קלילה, רונן מאוד זמין בטלפון ואיש מקסים ונעים הליכות, וכמי שחששה מאוד מהעניין - היה פשוט נהדר.
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רונן מקסים, העביר לנו את טקס החופה בדיוק איך שרצינו, בקלילות, הומור וענייניות. רונן מאוד קשוב לזוגות, מרגיע ומכין את הזוגות בכל מה שהם צריכים לדעת לפני ובאמת חשוב לו להכיר את הזוגות ולהתאים את הטקס אליהם. ממליצים בחום רב!! ❤️❤️❤️
הצג עוד

יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רונן כזה איש מתוק! עשה לנו את החופה הכי מדהימה שיש, יותר ממה שיכלנו לדמיין ולבקש. החופה הייתה קלילה, נעימה, מרגשת ושמרה על הריכוז של כל הקהל. רונן הגדיל ועשה עבודת תחקיר עם חברים שלנו לפני החופה, כדי שיוכל לשלב ולספר פרטים עלינו בחופה עצמה, ממש הופתענו לטובה בחופה עצמה! לכל אורך התהליך היה זמין לשאלות ועשה את זה בהומור וקלילות. חבל לי שהוא לא מוזכר הרבה בקבוצות של מתחתנים, אבל ללא ספק עבור אזור הצפון, אני ממליץ עליו מאוד, קיבלנו פידבקים טובים מהמשפחה גם לאחר מכן. אוסיף ואומר שהוא לא מבקש כסף כלל, אבל כמובן שמרוב שעשה לנו חופה נהדרת, נתנו לו אפילו מעבר למה שתכננו. ממליץ עליו בחום!
הצג עוד

מיקא סרנוף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל הרב לוביץ הגענו לאחר שהיה הרב בחתונה משפחתית. כבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנו שבחרנו ברב הנכון, בפגישה שלפני החתונה הרב לוביץ הסביר לנו בצורה קלילה ומובנת על כל תהליך הטקס. הרב לוביץ מאוד חייכן ובעל חוש הומור מעולה ומאוד משוחרר ושוויוני. את הטקס העביר בצורה מקסימה ודאג להדגיש את נושא האהבה והזוגיות. כל כך שמחים שהרב לוביץ היה הרב שלנו בחתונה וממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up