כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רעות אריאלי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אישה שהיא אגדה! תקשיבו שאין מדהימה כזו. רעות ראתה לנגד עיניה רק את האינטרסים שלנו והאירוע נראה בהתאם. היא מקצועית ברמות אחרות, תקתקנית על, והכי חשוב - בחורה עם לב זהב ואנרגיות מטורפות. היא ליוותה אותנו לאירוע ובמהלכו כמו חברה קרובה ונתנה לנו המון נחת ושקט נפשי. אני פריק קונטרול רצינית ואיתה פשוט נהנתי לשחרר כי ידעתי בלב שלם שהיא דואגת להכל. לא משנה איפה אתן מתחתנות וכמה נראה שמנהל האירוע של האולם הוא אחלה, אין כמו מישהי שמכירה את הביזנס מבפנים ויודעת לדאוג לאינטרסים שלכם בלבד. אין לזה תחליף.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רעותי! מקצועיות קפדנות וירידה לפרטים הקטנים ממנה והלאה. דאגה שגל רצונותו יתגשמו הגנה עלינו (ולצערנו היה ממי וממה) תוך כדיי האירוע ותמיד דאגה לכך שהאירוע יעבור בדיוק לפי הרצונות שלנו ושלא נצטרף להתעסק בשטויות ובזוטות תוך כדיי האירוע.למרות שלא חשבנו להוציא כסף על ניהול אירוע בעבקבות שיח עם כלות עבר על האולם שאותו סגרנו והבנו שכדאי מאוד שיהיה מישהו שידאג לנו באמת התחלנו לחפש ובעקבות המלצות רבות הגענו לרעות. היחידה שירדה לפרטים הקטנים, שאלה את השאלות הקשות וידעה בדיוק איפה ועל מה צריך להקפיד. אמנם סגרנו "רק" ניהול אירוע, אבל רעות הייתה זמינה לנו לאורך כל התהליך ומול הספקים האחרים שלא סגרנו עד אותה נקודת הזמן. ממש ממש לא מובן מאליו!על רעות, ידענו שאפשר לסמוך ממש ממש בעיניים עצומות. רעות היא המפיקה, מלווה, אמא, אחות דודה וכל הקרובים שצריך ליידך באדם אחד :) כל אחד צריך רעות בחיים שלו.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם 3 מפיקות אירוע לפניי רעות, מיד בניתוק השיחה איתה ידענו שהיא בידיוק מה שאנחנו צריכים! מקצועית ברמות שאין לתאר, כבר בשיחה הראשונה הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עלייה במיליון אחוזים! הרגשנו שלווה והנאה מהחתונה שלנו בזכות השקט שהיא שם!מעבר לכך שרעות כנה אמיתית משקפת את כל האירוע בסיומו ובודקת את הדברים עד לפרט הכי קטן, היא קסם של אדם מבלי להכיר יותר מידי לפניי הרגשנו כאילו היא חברה 🫶🏼תודה ענקית אנחנו זכינו!ותעשו לעצמכם טובה ושקט ותסגרו איתה ☺️
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
רעות אהובה שלנו,כל המילים שאפשר לכתוב פה לא יספיקו כדי לתאר איזו מפיקת על חלל את!זכינו ברעות להפיק את האירוע שלנו מטעם צל החורש.כבר בפגישה הראשונה ידענו שאנחנו בידיים טובות- חיוך מצד לצד, מקצועיות ללא פשרות ודיוק כדי שהכל יצא מושלם ביום האירוע!בימים לפני האירוע רעות הייתה זמינה לכל שאלה (אפילו אם העקב מתאים לריקודים על דק 😉!), הרגיעה אותנו בכל חשש ונתנה לנו את הביטחון שהיינו צריכים רגע לפני היום הגדול!ביום האירוע רעות קיבלה אותנו עם חיוך ענק, ובהמשך ניהלה את החתונה והספקים ברמה מדהימה. הכינה אותנו לרגע הגדול שלנו וגרמה לנו ליהנות מכל דקה ושניה בחתונה שלנו 🥰מי שלא מתחתן בצל החורש- בבקשה, תקחו את רעות להפיק לכם את היום הגדול הזה 🙏🏽תנו לה להפיק לכם את החתונה הכי טובה שאתם חולמים עליה ❤️מפיקה שגם מנצחת על כל התנהלות החתונה, שמלווה את הכלה בכל סידור שצריכה, שמצלמת את הרגעים הכי מרגשים, שיודעתתת לסדר לכלה את השיער בלחץ זמן ולהפציץ ברחבת ריקודים!!!וזהו מה עוד אני יכולה להגיד, שאני מאוהבת ברעות ברמות קשות, ושזכינו בה ביום הזה כי בלעדיה זה לא היה מושלם כמו שהיה!!!!תודה שליווית אותנו בכל צעד, שהיית שם לתעד אותנו ולהרגיש אותנו ברגע האמת 🫶🏼
הצג עוד

יעלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות המושלמת ניהלה לנו את האירוע ב"צל החורש", ובהתחלה ממש חששתי לתת למישהו לתפוס את המושכות באירוע כל כך חשוב בשבילי כי אני בדרך כלל סומכת רק על עצמי. אבל משהו ברעות נתן לי את הבטחון לדעת שהאירוע שלי בידיים הכי טובות שיש ושאני לגמרי יכולה לשחרר.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות קודם כל מקצוענית, בקשרים מעולים עם הספקים הכי טובים, יודעת איך להתנהל בעולם האירועים ועל מה לשים דגש. היא באה לתת עבודה וזה מורגש. ועושה את הכל באהבה למקצוע, בנעימות, ברגישות וברוגע. לתת לה לנהל אירוע זה לעשות לעצמכם ראש שקט.. וכן, זה גם כנראה יגרום לכם לשלם פחות על הרבה מהדברים. המלצה חמה ומכל הלב
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את רעות הכרנו כבר בפגישה הראשונה והקסם קרה :) רעות הייתה זמינה לאורך הדרך, ותמיד ידעה להרגיע, להכווין אותנו ולהיות הכי מקצועית שיש!
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות המדהימה!!! תודה שהפכת את החתונה שלנו ליום הכי מושלם ומיוחד שיכול להיות!!! תודה על ליווי צמוד לאורך כל התכנון והתאמה של כל דבר קטן או גדול כדי שיהיה מושלם עבורנו.. תודה על הטיפים הקטנים ביום הגדול ותודה שוב על הכל, אין עלייך בעולם!!!!
הצג עוד

Avihai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עצרו הכל. הדבר הראשון שאתם צריכים לפני שאתם מתחילים להבין מה עושים מסתכם בשתי מילים: רעות אריאלי. רעות מקצועית, זמינה, קלילה, כיפית, מרגיעה והכי חשוב - עושה עבורכם את העבודה! ממליצים בחום מכל הלב! אני בטוח שאם לא היינו בוחרים ברעות, החתונה שלנו היתה נראית ומתנהלת בצורה פחות טובה ויותר לחוצה. בשורה התחתונה - רעות היא האדם הנכון לכל זוג מאורס!
הצג עוד

naama.a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם רעות אחרי שסגרנו חתונה (בפחות מחודשיים מראש) בצל החורש. אני לא צריכה לספר כמה לחץ וחששות טמונים בלארגן חתונה בזמן כל כך קצר. בשניה שפגשתי את רעות, ידענו שיש לנו על מי לסמוך, שיש פה מפיקת על חלל, עם נסיון של שנים שערוכה לכל תרחיש, ויודעת בדיוק מה היא עושה. וכל זה יחד עם אישיות מקסימה ומתוקה שפשוט הופכת את התהליך הזה להיות כיף וקליל. רעות היתה זמינה אלינו בכל דבר הכי קטן ובכל שעה, והכל בכיף בשמחה וברוחב לב. אני יודעת שכולם חושבים שמה שהיה להם בחתונה היה הכי טוב אבל רעות היא באמת הכי טובה 😂 לקחת את רעות זה באמת ללכת על בטוח, ובשיא הסטייל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up