כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רותם מנסנו

רותם מנסנו

תקליטנים
טלפון:0546884022
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רותם הוא לב זהב! די גי ברמה הכי גבוהה, קרא את הקהל שלנו והקפיץ את כולם עד השעות הקטנות. אחת הבחירות הכיייי טובות שלנו
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז עוד בפעם הראשונה שנפגשנו עם מנסנו הבנו שזאת הבחירה הכי טובה בחתונה ! הוא קלט את הוויב ישר ומרוב שסמכנו עליו והרגשנו שהוא מבין אותנו לא בחרנו אפילו שיר שבירת כוס, סמכנו עליו ב100 אחוז והוא לא איכזב. מנסנו עשה אווירה מטורפת והכי שמח שיש!! אף אחד לא ירד מהרחבה כל הערב ! כל שיר פגז ולא נתן לנו לנוח! בקיצור הכי מומלץ בעולם!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראינו את רותם מופיע בחתונה של חברים קרובים שלנו, ונהננו ממש מהמוסקה והוייבים שלו. כשהתארסנו העבירו לנו את המספר של רותם וקבענו פגישה קלילה וזורמת , ישר היה חיבור טוב ולא היה ספק בכלל שמצאנו את הדיג'י שלנו.
הצג עוד

Nomi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קבלנו המלצה חמה מחבר שפשוט אמר: "הדבר היחיד שאני בטוח בו זה שאת חייבת את רותם בחתונה שלכם" והוא בעצמו מבין טוב במוזיקה והכיר את כל השמות הגדולים שנתתי לו שהרבה המליצו לי ועדיין המליץ רק על רותם! וכשפגשנו את רותם ידענו שהוא הדיג'יי שלנו.
הצג עוד

תגל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מנסנו, מעבר להיותו דיגי מטורף הוא אדם מדהים. היה קשוב לבקשות ולרצונות שלנו. לאחר השיחת תיאום ציפיות בנינו מנסנו הכין פלייליסט ולשם יכולנו להוסיף או להסיר שירים. עד לחתונה מנסנו המשיך להתעניין ולוודא שאנחנו מרוצים ושלמים עם הבחירת שירים ודאג להזכיר לנו שהוא תמיד זמין לנו בכל שעה ביום! החתונה הייתה מטורפת הרגשתי שמנסנו פשוט בא לעבוד, הרגיש את הקהל ועשה הכל שנרגיש הכי בנוח והכי אנחנו. עשינו בחירה מדהימה ואין ספק שעוד ניפגש בהמשך! ממליצה בטירוף! 🤍
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את רותם לפי המלצות בפייסבוק, וזה היה אחרי שדיג'י אחר ביטל לנו שבועיים לפני החתונה! ואיזה מזל שזה קרה! רותם היה מקסים, חייכן, ויותר מהכל הרים את כל הרחבה, כל החברים החמיאו והיה אש!
הצג עוד

anael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רותם היה הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות! אדם שמהפגישה הראשונה הוא כבר חבר! הרקיד את האורחים שלנו מאחת עשרה בבוקר ועד שבע בערב. היה קשוב אלינו, לקהל שלנו ולא הפסקנו לקבל מחמאות עליו. הכל בנועם ובעיקר באהבה גדולה.

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רותםםם הנסיך!!♥️ בן- אדם מדהים, קשוב מאוד לכל בקשה או התלבטות שהייתה, מקצועי ברמה גבוהה, לא יכולנו לבקש דיג׳יי יותר טוב!!
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מנסנו היקר והמוכשר! ♥️ הגענו לרותם דרך אחותי, הם עבדו ביחד והוא גם היה הדי גיי׳ בחתונה שלה. לבן זוג שלי מאוד מאוד חשובה המוסיקה וזה היה הדבר שהוא הכי חשש יותר מכל. חווית המוסיקה באירוע היא דבר מאוד חשוב עבורו. הגענו למנסנו לאולפן בתל אביב, הוא היה מקצועי ואחראי מאוד. הוא שאל את השאלות המתאימות והציע לנו אינספור שירים לכניסה לחופה ולשבירת הכוס עד שמצאנו! לאחר מכן עבר איתנו על סגנונות מוסיקה ושירים ספציפיים שחשוב לנו שיהיו! מנסנו איש יקר ויש לו תכונה מאוד חשובה בתחום הזה - הוא יודע לקרוא את האנשים ואת הקהל בזמן החתונה ויודע להתאים בזמן אמת את השירים ביחד עם הסיגנונות שבחרנו! כי מה היה עוזר אם היינו מבקשים שירים מסויימים וזה לא היה מתאים לקהל? אז הוא לגמרי שילב בין שניהם! את השיר סיום שלנו, אנחנו לא בחרנו…. ובסוף החתונה ביקשנו שיר שחשוב לליבינו אבל בספרדית ומנסנו שם אותו. לאחר השיר מנסנו בחר לשים שיר סיום גם בעברית.. והאמת! שזה הצליח ב ג ד ו ל ! כי בחירת השיר שלו הייתה מעולה והצליחה לרגש את כולם! וגם אותנו מאוד…. הסיום היה פשוט חלום💕🌸 שמחים שעשינו את הבחירה הטובה ביותר שלנו!!!!! וכל מי שיבחר במנסנו ירוויח. כשעושים את מה שאוהבים, הכל מצליח ! ♥️
הצג עוד

ruthashur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לרותם דרך המלצות מחברים- ואין שמחים מאיתנו על ההחלטה הזו! הייתה לנו חווייה נהדרת עם רותם, מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך, רותם זרם עם הרעיונות הכי מוזרים שלנו ועם הפערים ביננו - והצליח להביא משהו משלו ולייצר איזו הרמוניה מדהימה בין כל הדברים שהבאנו איתנו, כל אחד מעולמו, משפחתו וטעמו. חוץ מזה אין כמוהו! הוא מקסים ונחמד והכי כיף לתקשר איתו - מדובר בספק שיעשה לכם הכי שמח בארוע שלכם- ממליצים בחום ובאהבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up