כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Alexandra make up & hair artist

Alexandra make up & hair artist

איפור כלות
טלפון:0547011661
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין ספר שסשה עושה את עבודתה מהלב. היא אומנית אמיתית. קשובה, סבלנית, יודעת להתאים ולייעץ. בלעדיה לא היתי מקבלת אין ספור מחמאות על הלוק. הגעתי אליה דרך חברה שאותה היא איפרה לחתונה וזו בהחלט היית בחירה מעולה! הזמנתי בנוסף את שירות "טאצ'אפ" לפני החופה.
הצג עוד

דפנה הבי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שתאפר אותי לחתונה של בתי התרשמתי בפייסבוק ובאינסטגרם מהעבודות של אלכסנדרה. ומיד יצרתי קשר וקבענו. ביום האירוע אלכסנדרה הגיעה אלי ואיפרה אותי בצורה מדהימה . המחמאות שקיבלתי ביו שוות הכל❤
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה ידעתי שמדובר בבחורה עם אנרגיות מדהימות, דבר שהיה לי מאוד חשוב ביום החתונה, מעבר למקצועיות שלה. אלכסנדרה היא מקצועית ומוכשרת בטירוף.עשתה לי איפור+שיער וידעה לתת טיפים איפה שצריך,התוצאות היו מדהימות ! קיבלתי מחמאות כל הערב וגם אחרי. האיפור והשיער לא זזו כל היום (גם אחרי הנשיקות בחופה והריקודים כל הלילה :)
הצג עוד

Lina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב-8.8.18. אלכסנדרה הייתה המסרקת שלי. בחורה מקסימה, בנוסף למקצועיות מעל ומעבר וידיים זהב, יש לה אופי מדהים. הרגשתי כאילו היא אחת מהמלוות שמכירה אותה כבר שנים. הבוקר כ"כ לחוץ באותו יום התחיל באווירה רגועה וצחוקים ואז הכל זרם בכיף בזכותה. עשיתי צילומים ביפו בצהריים בשיא הרוח ולחות, עד סוף האירוע שום שערה לא זזה מהמקום. מומלץ בחום, אין עליה😘😘😘
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלכסנדרה, רציתי להודות לך על האיפור והשיער המהממים! לא יכולתי לבקש יותר: חמודה, מוכשרת, קשובה ובכלל בכלל לא יקרה! מרוצה מאוד מאוד וממליצה לכולן!

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלכסנדרה מאפרת מדהימה, היא מקצועית מאוד קל ונעים לשוחח איתה. איפרה אותי לחתונה כולל תוספות שיער. נשארתי מאוד מאוד מרוצה :) האיפור והתסרוקת החזיקו עד לבוקר למחרת וכל האורחים הביאו מחמאות על האיפר והתסרוקת. הייתי מלכה אמיתית בעזרתה הנדיבה של אלכסנדרה ומכל הלב ממליצה אליה :)
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אלכסנדרה איפרה אותי ביום חתונתי, אישיות מאוד נעימה, לא לחצה לאפר בצורה שלא אהבתי, לגמרי התאימה את עצמה לטעמי ועשתה זאת בצורה מושלמת תוך כדי שהקדישה לי את מלוא תשומת הלב. האיפור והתסרוקת לא זזו עד סוף האירוע! קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער וחוץ מסופחי שומן בקטנה לא הצטרכתי לחדש ולעשות טאץ' אפ לכלום, אלכסנדרה אפילו הביאה לי מהשפתון לבקשתי, מה שבכלל לא הייתי צריכה כי השפתון עמד דום על השפתיים שלי כל הערב למרות שאכלתי! הגעתי אליה דרך סטודנטים נישאים ללא היכרות מוקדמת וזאת בהחלט בחירה שאני שמחה בה, אחלה אישיות ומבחינה מעשית היא מקצועית ביותר- איפור נקי שישב על הפנים באופן טבעי, איילינר מדוייק וכו' (ואני מאוד קפדנית בכל אלו) ממליצה בחום לכל מי שרוצה חוויה נעימה עם מאפרת באמת מקצועית :)
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלכסנדרה מוכשרת ברמות, והכי חשוב זו הגישה המקסימה שלה :) מאוד קשובה יצירתית ופשוט נהדרת!באמת שהגעתי אליה במקרה והמשכתי איתה בזכות העבודות שלה שראיתי ואחרי שדיברנו הפסקתי לחפש!עשיתי אצלה גם שיער וגם איפור!מחמאות אני מקבלת עד היום מהחתונה על העבודה שלה!
הצג עוד

offiryitzhak   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אלכסנדרה איפרה אותי ועשתה לי תסרוקת מושלמת לחתונה. הגיע עד אלי הביתה, עם מלא ציוד איכותי, עבדה מהר ולעניין והתוצאות פשוט אמרו הכל. האיפור והתסרוקת החזיקו כל היום, גם בצילומי חוץ וגם במשך כל האירוע שהיה אירוע יום, בחוץ בחום! אחת הבחירות הטובות והמשתלמות. ממליצה בחום!
הצג עוד

Nina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלכסנדרה הייתה הבחירה הכי טובה מכל הספקים שליוו אותנו ביום החתונה! האיפור מושלם, התסרוקת מהממת!!! הרגשתי כמו נסיכה! הכל החזיק לי מהבוקר עד השעות המאוחרות של הלילה וכשהגענו הביתה היה נראה בדיוק כמו בבוקר! למרות כל הריקודים והשגעונות! עבדה עם המון סבלנות ואכפתיות. אני מאחלת לכל כלה לזכות באלכסנדרה ולקבל המון מחמאות!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up