כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורן כהן  תקליטן דיג'יי - אמן מוסיקלי

אורן כהן תקליטן דיג'יי - אמן מוסיקלי

תקליטנים
טלפון:05096128800509612880
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לאורו דרך המלצות וכבר בשיחת טלפון הראשונה נחשפנו לבן אדם אכפתי מקצועי וסובלני. הוא ענה לכל השאלות בסבלנות, היה זמין בכל רגע נתון, הסביר, ייעץ והגשים את כל מה שביקשנו מעל ומעבר! התחברנו אליו מאוד וכל המקצועיות שלו התפוצצה ברחבה אנשים לא רצו ללכת למרות שזה היה אמצע שבוע! כאשר חדלתי אותו מטעמי זמנים (מעל 1:30 בלילה) אנשים התחילו לצעוק לו שישאר כי לא רצו לרדת מהרחבה. בזכותו היתה לנו חתונה מטורפת!! אורן הוא תותח ומי שיבחר בו יזכה.
הצג עוד

Rony   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אל אורן הגענו דרך המלצה של קולגה שלי! מהבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה שלנו! מהרגע הראשון אורן היה זמין בכל שנייה לשאלות ולבקשות שלנו, הביע את דעתו המקצועית והיה חשוב לו בכל רגע שהתוצאה תמצא חן בעיננו. לפני קבלת הפנים אורן הגיע לשאול לשלומנו, לעדכן שהוא התמקם והכל תקין ושהולך להיות טירוף! בחופה אורן ידע בדיוק איזה חלק בשירים לנגן ובאיזה שלב וזה יצא לא פחות ממושלם! בריקודים הקהל פשוט לא ישב לרגע!!! הרחבה הייתה מפוצצת בכל רגע נתון והוייבים היו באמת מטורפים! אורן עשה שמח ברמה הכי גבוהה שיש ורואים שהתשוקה, האהבה למוזיקה והרצון לשמח את החתן והכלה ביום הכי מרגש שלהם זורמים לו בדם וחלק בלתי נפרד ממנו!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי 15.2.24 (אחרי שהתאריך המקורי נדחה בגלל המלחמה) אורן היה פשוט מדהים בהכל מהפגישה הראשונה ועד השניה האחרונה של החתונה אנשים לא הפסיקו לרקוד ולא רצו לעזוב את הרחבה אפילו המבוגרים! בן הזוג שלי שר בחתונה שלנו עשה הופעה של כמה שירים ואורן פשוט היה מדהים עם זה
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הוא חמוד ומקשיב לכל הצריכים של החתן והכלה ועובד ברמה גבוהה מאודנהננו מאוד ועשה לנו ערב שתמיד אנחנו זוכרים אותו ❤️
הצג עוד

ערן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אורן, הרים לנו אחלה ארוע, היה קשוב לקהל ועשה הרבה שמח.
הצג עוד

cheniavraham92   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איך אפשר להתחיל לספר על אורן?? מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו פונים אליו ורק התפללנו שהתאריך יהיה פנוי! הייתי בכמה חתונות שאורן ניגן בהן ובכל חתונה עם כמה שהיא הייתה שונה מבחינת הקהל, הוא פשוט הצליח לגרום לכולם לעוף ברחבה! סגרנו אותו גם לחינה וגם לחתונה ובשני האירועים אנשים פשוט עפו באוויר ולא הפסיקו לשאול אותנו עליו חשוב לציין שאנחנו זוג מאתגר, מצד אחד רוצים את הכיף והאווירה מצד שני זוג דתי עם הרבה דרישות של מה כן ומה לא.. אורן ידע לתמרן בין הכל ולהרקיד את הקהל שלנו בצורה הטובה ביותר, שלא נדבר על זה שגם בחינה וגם בחתונה הוא לא יכל לראות בכלל מה קורה אצל הנשים בגלל המחיצה ועדיין ידע להרגיש את הוויב שלנו בצורה מושלמת!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דייג'י מספר 1, עשה לנו את כל האירוע, כל האולם על הרגליים, ממליצים בחום!! אין עליו בעולם בהתחייבות, קשוב למשפחה , זמין לכל שאלה והכי חשוב מרקיד את כולם!!
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורן תודה רבה לך על ערב מושלם! היית תותח ועשית המון שמח ברחבה ובכלל. תודה שהיית קשוב לטעם שלנו ולכל הבקשות. היה לנו מאוד נעים וקליל להתנהל מולך שזה לא ברור מאליו עם כולם ואיתך זה כן היה.
הצג עוד

Dean   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורן ניגן אצלנו בחינה, שימח והקפיץ את הקהל, ידע לקרוא את כלל האורחים מכל הגילאים ועשה לנו הכי שמח שיש! מלך תודה😘😘😘

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו… אין מילים לתאר את הערב שאורן האלוף עשה לנו, האוירה הכי מטורפת שיכולנו לבקש והוא פשוט קרא את הקהל בדיוק למה שהתאים לו! אין אחד שלא דיבר ושאל על הדיגיי גם במהלך האירוע וגם אחריו. אז ללא ספק אורן עלה על כל הציפיות ומעבר ואנחנו הכי ממליצים בעולם. אם הייתה לנו את האפשרות היינו בוחרים בך שוב ושוב ושוב❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up