כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בית - חלל אירועים אורבני

בית - חלל אירועים אורבני

אולמות וגני אירועים
טלפון:0508090783
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני שעתיים
100 מתוך 100
ראיתי מודעה שלהם בפייסבוק, איך שהגעתי לאולם ידעתי ששם אני אתחתן. המקום מעוצב מדהים והאוכל בקבלת פנים היה ברמה של מסעדת שף!
הצג עוד

tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שעות
100 מתוך 100
ואו אני לא מאמינה שהאירוע כבר מאחורינו! הלילה הכי מהמם בחיים! מי שמתלבט אם לסגור או לא, אז פשוט לסגור שם! היינו בהתחלה עם הליווי המהמם של עמית שהיה איזשהו מקרה חריג אצלה והמשכנו את הליווי באותו היום עם מאי שלא שומעים את השם שלה הרבה כי היא היתה במילואים מתחילת המלחמה ! תקשיבו מדובר בבחירה פשוט מדהימה, תקתקנית, חיובית ונעימה ממש! תודה רבה לך מהממת אחת גם אגיד תודה לעמיתוש על כל העזרה והליווי מתחילת הדרך! ❤️ מבחינת מוזיקה - היינו עם תומר טפירו מקלמנטין שהוא נסיך על. ממש הרקיד את הרחבה, היה שמח בהגזמה!!! אירוע חלומי פשוט
הצג עוד

שירה ודין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
פשוט מדהים!! טיפלו בהכל לא הייתי צריכה להתעסק בכלום המחמאות לא מפסיקות להגיע אחרי האירוע היה פשוט מצויין!
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, ראינו כמה אולמות לפני שהגענו לבית והיה... בסדר. כשהגענו לאולם קיבל אותנו עדן ועשה לנו סיבוב- נתן לנו לטעום מהבופה ומהקוקטיילים ועשה לנו אחלה ערב. סגרנו כבר באותו הלילה את התאריך!!! משם והלאה הכל רק הלך והשתפר. הליווי היה מדויק ועמית ענתה לי על כל שאלה או חשש שהיה לי, המקום מהמם, האווירה אש והאוכל פשוט מצוין. אנשים לא הפסיקו לשבח את המקום אחרי החתונה!! מבחינת מחיר, הוא כל כך משתלם ביחס לאולמות אחרים, אין אותיות קטנות אין יותר מידי תוספות מה שמספקים בחבילת בסיס הוא כל כך די והותר שמסתבר שאפשר לקיים חתונה מבלי לפשוט את הרגל!! בקיצור - אין מה לחשוב פעמיים. אם יש לכם חתונה יחסית קטנה, לכו על הבית לא צריך אפילו לבדוק מקומות אחרים (כבר עשיתי את הבדיקה בשבילכם 🤣)
הצג עוד

Nina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
מ-24 שעות בשדה באתונה לחתונה בבית!לאחר שנתקעתי במסיבת הרווקות שלי ביוון ולא הצלחתי לחזור לארץ בגלל עוצר נתב״ג עד לילה לפני החתונה, נחתתי ישר לחתונת חלומותיי בבית ברעננה!נתחיל מזה שתהליך הסגירה היה לפני כשנה, החלטנו להתחתן לאחר עשור יחד כך שתמיד נושא ארגון האירוע מעט התריע אותנו. אחרי השתתפות ב-2 חתונות כאורחים ידענו שיש אולם שלא יאכזב אותנו ועומד בכל סטנדרט מקצועי ושרותי ללא דופי ואף ברמת הוגנות גבוהה ונגישות לבעלי השמחה, הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר, צפו לראש שקט, מקצועיות, סדר ותשבוחות אין סופיות מהאורחים. פשוט לכו על בית אולם ארועים אורבני!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
וואו. אין לנו מספיק מילים לתאר איזו חתונה מושלמת הייתה לנו בבית ברעננה. בזכותכם הפכתם את החצונה שלנו לכזו שכולם ממשיכים לדבר עליה. אנשים אומרים שזו החתונה הכי טובה שהיו בה עד היום ובלי עמית המדהימה ושאר האנשים החשובים שלקחו חלק בארגונה - זה לא היה קורה.האוכל היה מדהים, האווירה הייתה מדהימה, הירידה לפרטים הקטנים ביותר, הליווי הצמוד של עמית, הדאגה לנו ולאורחים האחרים לאורך כל התכנון והאירוע עצמו. היא הייתה כל כך מרגיעה ונתנה לנו המון ביטחון. האורחים מספרים עד היום על היחס האישי שחוו שם.פשוט מושלם. בא לנו עוד פעם 🤩זה האולם היחיד שאני ממליץ לכל זוג. פשוט מ-ו-ש-ל-ם!
הצג עוד

ליטל ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
הייתה חוויה מהממת, גם שבוע אחרי האורחיים שלנו לא מפסיקים לפרגן
הצג עוד

נטלי ומור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
100 מתוך 100
היה מושלם! התאהבנו בבית מכל כך הרבה סיבות שונות!
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
היה לנו מושלם. ממש.המקום נקרא בית כי הוא ממש מרגיש כמו בית, והרגשנו בנוח מהרגע הראשון עד לרגע האחרון.העיצוב היה מושלם, הניקיון שיא, האוכל מטורף ברמה שהפידבקים שקיבלנו היו שהרגישו במסעדת יוקרה, התקשורת מול האולם הייתה מעולה, והתמורה למחיר לא הגיונית ולא ראינו כאלה בשום מקום אחר.כולם מדברים על עמית, אבל היינו עם מאי, שהייתה לא פחות ממדהימה. הייתה קשובה, דאגה כל הזמן שנאכל ושיש לנו הכל, תקתקה כל מה שצריך, זרמה עם כל דבר שרצינו במהלך האירוע, הייתה נטולת אגו (למרות שהייתה לנו מנהלת חיצונית)- אלא להפך הן יחד עבדו מושלם ובהרמוניה. חבל שלא יודעים אבל בבקשה לבוא רגועים לא משנה מי המנהלת שמגיעה!
הצג עוד

אלמוג ולירן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הייתה חוויה מדהימה, אכפתיות ויחס חם כלפינו, אוכל מצויין, שירות נהדר, זמינות, המפיקה עמית הייתה פשוט מקסימה ואכפתית שדאגה להכל ורק רצתה שנתרכז בהתרגשות ובשמחה שלנו

להמשך גלישה באתר
up