כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סאונד קורן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
ניר בחור נעים ושקט, הגיע בלי בעיה לפגישת ספקים ודאג שיהיה כל מה שצריך באירועהגיע להקמה יום לפני כי גר קרוב ותקתק הכל הרחבה הייתה נראית כמו אולם אירועים אמיתי והיה מהמם ברמות.לגמרי ספק שאפשר לסגור בראש שקט
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מהדי ג׳י שלנו על ניר ושמענו שהוא מקצוען . לאורך כל תקופת ההכנות לאירוע ניר היה תמיד זמין לכל שיחה והודעה. ניר לא התרגש משום בקשה שהייתה לנו( והיו המון) : להחליף מיקסר, להביא ציוד הגברה לחמישה נגנים , לעשות סאונד לנגנים, ועוד המון בלת״מים. ולא משנה מה ביקשנו ניר נענה ברוגע ובחיוב ונתן תחושה שהכל אפשרי וקטן עליו.וכשהגענו למקום נדהמנו לגלות בחור צנוע, שקט, אדיב וסופר קשוב ומקצועי! איכות הציוד,הסאונד, התאורה, פריסת החשמל והנראות הכללית היו פשוט מקצועיים ומושלמים בכל היבט שהוא! וכשנגמר האירוע ניר קיפל לבד לגמרי בשקט, במהירות וביעילות את כל הציוד, השאיר אחריו נקי ואף בא להגיד לילה טוב ולהפרד מאיתנו כמו שצריך.. ממליץ לכל מוזיקאי, מפיק, בעלים של אירוע וכו׳ לקחת את שירותיו של ניר למען שקט נפשי ומקצועיות שאין לה מתחרים!
הצג עוד

Hagai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שלום אנחנו חגי ואולגה . והתחתנו חתונת שטח במושב כנף שברמת הגולן.. לאחר לא מעט חיפושים והצעות מחיר הגענו לניר קורן (קורן סאונד) הצעת המחיר הייתה אטרקטיבית והתמורה למחיר הייתה הרבה מעל מה שציפינו, ניר היה קשוב וזרם איתנו על כל מה שביקשנו, תמיד זמין לשאלות בירורים ותוספות, נתן לנו הרגשה שהכל בשליטה שאין צורך לדאוג. בפגישת ספקים בשטח ניר שם לב גם לפרטים הקטנים וידע לספק עין מקצועית, לייעץ היכן כדי לשים תאורה והגברה בידיוק במקומות הנכונים. ביום החתונה ניר הקים לנו תאורה והגברה ברמה הגבוה ביותר והפך את יום החתונה שלנו לאירוע שחלמנו עליו!!!
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמענו מחברים על ניר קורן ועל ביצוע הגברה ותאורה בצורה מופלאה בכמה חתונות של חברים.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בשיתוף עם הדיג'יי הגענו לניר קורן, ולא התאכזבנו לרגע. רמה מאוד גבוהה של הפקה, מקצועיות וציוד.

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחבר ששכר את שירותם של החברה . דיברנו סגרנו ומשם הכל התנהל פשוט מצויין ללא צורך לוודא או לנגס הגיעו ביום האירוע הקימו את הכל בצורה מושלמת !!! תודה על הכל
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל ניר אחרי המלצות מדהימות מכל הכיוונים. אחרי האירוע שלנו אנחנו יכולים להעיד שההמלצות לא מתארות עד כמה ניר בנאדם מדהים ואיש מקצוע משובח! חד משמעית הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות בתחום התאורה וההגברה!
הצג עוד

Leon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
העברנו את החתונה מגן אירועים לשטח פתוח והיינו צריכים פריסה של הגברה וכבלי חשמל, ניר עשה עבודה מצויינת וסופר מקצועית,הכל היה מתוקתק גם הרכבה וגם בקיפול! בקיצור היה מעולה!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ניר עשה לנו הגברה ותאורה בחתונת שטח (בקיבוץ) והיה מקצועי, נתן לנו תחושה שהוא תמיד זמין בשבילנו (ושיגענו אותו הרבה עם כל השינויים...) וממש הגון בהתנהלות סביב המחירים. הוא הספק הראשון שהגיע והאחרון שהלך בסוף האירוע - ובכל זאת כל פעם שראינו אותו הוא נראה לגמרי בשליטה על המצב... בקיצור - בדיוק מה שצריך בחתונה בתקופת קורונה!
הצג עוד

Yoav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ניר קורן הוא איש הגברה מיוחד ויצירתי. לאחר הרבה שינויים שהחלטנו לבצע את האירוע בחצר ביתנו ניר נתן פתרונות תאורה והגברה יצירתיים ואיכותיים מאד. לא משנה היכן היית בחצר היית שומע/ת את הסאונד העוצמתי וכן היית מרגיש/ה כאילו אתה מסתובב/ת בפסטיבל אורות צבעוני וססגוני שכלל גרלנדות וזרקורים. ניר אלוף אמיתי שהאיר לנו את החתונה בצורה הכי מדהימה שיש!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up