כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

1947
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו ושוב פעם וואו! איזה מקום, איזו אווירה! מקום מדהים בתל-אביב שמתאים לזוגות שמחפשים אווירה קצת אחרת, אינטימית ומיוחדת. אין אורח שלא נכנס ומיד התלהב מהמקום! זה ממש לא גן אירועים רגיל, פשוט מיוחד. מבחינת הצוות אין לי מילה רעה אחת להגיד! פשוט צוות מקצועי עם אנשים טובים שרק רוצים לשמח את הזוגות! פשוט תמורה מטורפת למחיר ששילמנו! לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר להתחתן בו מאשר ה-1947! מי שעתיד להתחתן שם תדעו שאתם בידיים טובות ואני מתרגשת בשבילכם שהאירוע המדהים הזה עוד לפניכם! עוד מחמאות על אלעד מנהל האירוע שלנו - פשוט בחור מדהים, מקסים, מרגיע ומקצועי ברמות! לא משנה כמה הלחצתי, הצקתי, סימסתי, הוא פשוט תמיד היה זמין ותמיד ענה מיד ברוגע ובנעימות! לכל צוות 1947 - אוהבים אתכם מאוד תודה על אירוע מושלם! מעיין ויניב :)
הצג עוד

nuritshemesh2   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום מדהים, אוכל מדהים, שירות מדהים, אנשים עפו על המקום הקסום באמצע תל אביב ולא האמינו שיש מקום כזה בתל אביב. וכמובן הסליק המטורף שהמשכנו לרקוד שם עוד כמה שעות בלי רצון לצאת. לא מפסיקים להגיד לנו כמה האוכל היה טעים ואיזה חתונה מדהימה הייתה. תודה לכל הצוות של 1947 היה לנו כיף גדול.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב להתחתן בתל אביב, לא מצאנו שום מקום שבאמת התאים לנו עד שהגענו ל1947. אמיר קיבל אותנו ולאורך כל המשא ומתן מילא את כל מאווינו ורצונותינו. לאחר מכן במשך 7 חודשים קיבלנו את אלעד המנהל אירועים של המקום, האיש שכל אחד היה רוצה שינהל לו את האירוע. מקצוען אמיתי. הצוות, האוכל, הקוקטיילים והאלכוהול, העיצוב של המקום פשוט וואו. האורחים לא מפסיקים להגיד איזה מקום מיוחד זה וכמה שיחקנו אותה עם הבחירה של המקום. וכמובן, ישנו הסליק שנותן פן מסיבתי והמשכי לחתונה עד אמצע הלילה...כל הצוות של המקום תיקתק הכל, היה נקי היה מסודר והיה פשוט מושלם.
הצג עוד

tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מקום מאוד מיוחד. החתונה הייתה יפהפיה והכי התאימה לנו, השירות במקום היה קשוב ומעולה.

ronen.barlev   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חלפו מספר חודשים מאז החתונה ואנחנו עדיין ממשיכים לקבל מאורחים מחמאות על האירוע. מעבר לאירוע עצמו שהיה כל כך אחר מאשר עוד אולם אירועים, מדובר בצוות שלם שעומד לרשותך בכל רגע וקשוב לכל שאלה ובקשה. ההתנהלות מאד הוגנת ונעימה, בכל עניין שעולה על הפרק (גם בעניינים כספיים), והכל מתוקתק ברמה מקצועית הכי גבוהה שיש, פשוט לוקחים מהזוג את כל הדאגות ועושים הכל כדי שתגיעו ותיהנו. תודה לרותם המקסימה והמקצוענית ולשלי התקתקנית. ועל האוכל חבל לבזבז מלים. מאד טעים וביד נדיבה ועדינה.
הצג עוד

Shimrit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב22 לפברואר יום שישי (מרוץ תל אביב) . לא מתחרת לדקה%) היה ארוע מהמם תודה לצוות המושלם של 1947. החל משלי וייס המהממת שליותה אותנו גם ברגעים הלחוצים ודאגה להכניס אותי לפרופורציות. מנהלי הארוע אמיר ואלעד שמחי שדאגו שהארוע יתקתק כמו שצריך בסבלנות והקשבה לצרכים שלנו. מורן השף תודה מיוחדת! איזה אוכל אמא.. שלושה שבועות אחרי וכולם... מהללים לא היה אחד שהתלונן ולאורחים הצמחונים היה שפע.. של מנות וסלטים והקינוחים היו מושלמים🍓❤️ הקוקטיילים של פיקוק בר מושלמים כולם.... נהנו כולל המבוגרים פשע לפספס(: האווירה היתה קסומה באמת שלא יכולנו לעשות ארוע כלכך מדויק והכל! תודות לכל צוות 1947 תודה על הזרימה ועל צומת הלב ❤️ ושלא התיאשתם מהבקשות שלנו אין ספק שהייתם הבחירה הנכונה להתחיל את החיים ברגל ימין. תודה תודה תודה👏👏👏👏
הצג עוד

karen-v89   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
האולם היחיד שראינו. איך שנכנסנו היה ברור שכאן אנחנו רוצים להתחתן. הכל היה מעולה, העיצוב, האוכל, השירות. מנהלת האירוע שלנו רותם הייתה מדהימה. פשוט היה לנו אירוע מושלם

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מה עוד אפשר להגיד על המקום שלא נאמר ? 1947 זה המקום הראשון שראינו ואיתו גם סגרנו. החל מהשרות לקוחות והיום בו ראינו את האולם ועד ליום האירוע, הכל התנהל בצורה מושלמת. האווירה, העיצוב, האוכל, עברו 5 ימים מהאירוע שלנו ועד עכשיו מדברים איתי עד כמה שהאירוע שלנו היה מושלם והמקום מדהים. אופיר- כל זה לא היה קורה בלעדייך, אתה אחד במינו. תודה רבה על הכל!!
הצג עוד

Zivan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
1947 זה מקום מהפנט. הגענו אליו אחרי שחרשנו מקומות בתל אביב, אין עוד כזה. שילוב של אווירת רחוב אורבנית קלאסית בחלל החיצוני, עם חלל פנימי מעוצב בסגנון עכשווי. אהבנו מהרגע הראשון. האורחים התלהבו מאוד מהקונספט- הרבה ירוק בעיניים, תאורה נעימה ומנות ראשונות שגרמו לנו לרצות שקוקטייל הפתיחה יימשך לנצח. אל תוותרו על דוכן הקוקטיילים הייחודי ל1947- לא היה אורח אחד שלא ציין את הקוקטיילים לצד מנות הפתיחה המגוונות. עשינו חתונה הפוכה (מאוד מומלץ), האוכל היה ברמה של מסעדת שף, עם מגוון סלטים ולחמים בשולחן מרכזי לצד שלוש עמדות הגשה של המנות העיקריות. טקס החתונה היה מרגש, ולאחריו כולם זרמו למסיבה בחלל הפנימי שנמשכה שעות. הקינוחים- להיט. והכי חשוב- הליווי האישי. שלי שליוותה אותנו מההתחלה, ורותם מפיקת החתונה הסופר מקצועית שדאגה לכל בקשה שלנו בשבועות שלפני החתונה, ובארוע עצמו פיקדה על צוות הברמנים והמלצרים ודאגה שהכל יתקתק על הדקה. לא יכולנו לבקש יותר מזה.
הצג עוד

Yoav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים מדהים מדהים ! מקום שיקי וסופר מגניב עם צוות ניהול ברמה הגבוהה ביותר . אופיר ארליך התותח הוא מנהל ברמה הגבוהה ביותר והשירות שקיבלנו ממנו לכל אורך הדרך הוא לא פחות ממופלא. רותם שליוותה ותיפעלה את האירוע יחד עם אופיר והייתה נהדרת , שלי המקסימה שבאה מאוד לקראתינו בצד הפיננסי ועזרה לנו בקבלת ההחלטה הסופית לקיים את האירוע במתכונת של חתונה קטנה ואינטימית בדיוק כמו שרצינו , והשף מורן לידור שדאג להכין אוכל וקינוחים כל כך טעימים שאנשים לא הפסיקו לדבר עליהם. קסם של מקום , והלוואי ונגיע לשם שוב בקרוב והפעם בתור אורחים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up